Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef DIGGER het volgende:
Voor MONTANA (Die Materazzi na dit bericht boven z'n bed gaat hangen):
[..]
Als ik die wedstrijden wel eens zie, dat publiek in Italie, die passie. Ook toen ik naar Italie-Duitsland keek in de Ierse pub met allemaal Italianen om me heen. Geweldig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
Het zijn zelfs vriendenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!
Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan), maar op SKY Italia waren na de wedstrijd direct live beelden van buiten het stadion. Als je langs zou zappen zou je zweren dat je weer naar beelden uit de GAZA strook of zo zat te kijken, echt te belachelijk voor woorden, ik heb zoiets nooit of zelden gezien rondom een voetbalmatch.
Echt duizenden fans die de polite aanvielen met stokken, staven, stenen, vuurwerk, molotovcocktails, echt werkelijk van alles. De agenten konden niet eens charges uitvoeren, zo extreem belegerd werden ze.
Balans momenteel is al 1 agent gedood door een vuurwerkbom, 1 vechtend voor z'n leven en meer dan 100 fans en politieagenten die voor behandeling naar het ziekenhuis moesten of daar nog steeds liggen.
ALLE voetbal in Italie is per direct stilgelegd, dit weekend zal er nergens een bal rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |