En Costa!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef Dalamar het volgende:
Maar het is geen echte soapster natuurlijk, Marieke was toch van Idols?
Topquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:53 schreef timmeeeh het volgende:
Breda #21: Waar Idols sletjes nog gewoon in de kroeg staan.
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef bassieVL het volgende:
Jumbo Baliendijk.
Doornbosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??
Breda Oost.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Dalamar het volgende:
AH Heksenwiel
We hebben nu ook een Em-Té. Stukken beter dan de Edah die daar eerst zat, maar eigenlijk niet echt goedkoper dan de AH.
Damn AH Valkeniersplein, bestaat dat nog? Ik kwam daar 25+ jaar geleden al met m'n opa en oma.
quote:
Oh daar!quote:
Die kaasboer die erg veel lekkere kazen heeft?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?
En wat Valkeniersplein betreft: dat is inderdaad al ruim 21 jaar een AH. Af en toe verbouwd enzo, maar het zit er nog steeds.. Net als Slagerij Wim Moes natuurlijk (heerlijke voorgeroosterde kip daar), en de kaasboer Thijs Hoff! Die mijn kaas niet verkooptverdulleme.
Enige wat is veranderd, is dat Jamin nu Kruidvat is geworden, en dat Milo Plaza heet, maar in de volksmond nog steeds Milo heet![]()
Het is een (tot nu toe mij onbekende) supermarktketen. Ze hebben 35 winkels door heel Nederland, dus echt groot is het inderdaad niet. Op zich wel aardig hoor, maar aangezien ze geen witte chocoladepasta hebben zal je mij daar niet zo snel meer zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?
En wat Valkeniersplein betreft: dat is inderdaad al ruim 21 jaar een AH. Af en toe verbouwd enzo, maar het zit er nog steeds.. Net als Slagerij Wim Moes natuurlijk (heerlijke voorgeroosterde kip daar), en de kaasboer Thijs Hoff! Die mijn kaas niet verkooptverdulleme.
Enige wat is veranderd, is dat Jamin nu Kruidvat is geworden, en dat Milo Plaza heet, maar in de volksmond nog steeds Milo heet![]()
Uhhuh. Alle kazen, maar mijn kaas.. ho maar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die kaasboer die erg veel lekkere kazen heeft?
Wat voor bizarre kaas is dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Alle kazen, maar mijn kaas.. ho maar.
Gelukkig hebben ze die wel bij AH
Hm, aan de Bavel kant, of aan de Ginnekenmarkt kant?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is een (tot nu toe mij onbekende) supermarktketen. Ze hebben 35 winkels door heel Nederland, dus echt groot is het inderdaad niet. Op zich wel aardig hoor, maar aangezien ze geen witte chocoladepasta hebben zal je mij daar niet zo snel meer zien
Goede herinneringen aan het Valkeniersplein, ik heb vroegah overigens in de Bavelselaan gewoond.
Ik herinner me die AH als vreselijk groot, maar ik was ook nog maar 1.10m ofzo. Als ik er nu zou komen valt het misschien erg tegen.
20+ licht geweetikveelwattet en 20+ boer'nkaasquote:
Beetje tussenin, tussen de Allerheiligenweg en de Jorisstraat/ Wolfslaardreef.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, aan de Bavel kant, of aan de Ginnekenmarkt kant?
daarvoor ga je ook niet naar die kaasboer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
20+ licht geweetikveelwattet en 20+ boer'nkaas![]()
Jorisstraat = Moviemax =quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Beetje tussenin, tussen de Allerheiligenweg en de Jorisstraat/ Wolfslaardreef.
Nee, ik was nog iets te jong voor Boerke Verschuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |