Toegegeven, dat is vrij stikklote. Maar ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef timmeeeh het volgende:
Koopzondagen zijn trouwens kut
In Breda temeer omdat er geen mannen H&M is
Stikorigineel!!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef grizegrijn het volgende:
Ik ga met carnaval als wortel verkleed
redelijk, hoewel niet in Breda maar wel in Antwerpenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:41 schreef Frazz het volgende:
Was iedereen gisteren nog stikzat?
Ik zag vanmiddag ook al wat van die carnavallende figuren fietsenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef JDude het volgende:
In het centrum (bij de Avenue) waren ze nu al aan het carnavallen!
Ik ook niet in breda maar in Nieuw-Lekkerlandquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef travelman het volgende:
[..]
redelijk, hoewel niet in Breda maar wel in Antwerpen![]()
Funky shit in: www.decinema.be![]()
Mag ik ook komen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
11-2 in de vulling staat nog open he jongens. Do not forget.
Enzo.
Maar carnaval![]()
Breda
Irritant is dat inderdaad... Had ik 15 jaar geleden ook al. Sommige dingen veranderen echt nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 12:20 schreef tha_rizzo het volgende:
wel vroeg voor bier,
gewoon 3tussenurendaarna weer een uur college en dan weer een tussenuur
gatenkaasroosters
Tuurlijk! De doelgroep is heul het Bredatopic. En er moeten meer vrouwen in dit topic posten, anders is Kuukske zo in d'r eentje en zo. Zegt zequote:
Die ging toch pas om 12:00?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Alarm!
Pilsener. En volk. Waarschijnlijk. Mits animo.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef timmeeeh het volgende:
Wat is er 11-2 in de vulling?
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Tuurlijk! De doelgroep is heul het Bredatopic. En er moeten meer vrouwen in dit topic posten, anders is Kuukske zo in d'r eentje en zo. Zegt ze.
Wat zij zeggen:quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef timmeeeh het volgende:
Wat is er 11-2 in de vulling?
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:08 schreef bassieVL het volgende:
Bier
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Pilsener. En volk. Waarschijnlijk. Mits animo.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef timmeeeh het volgende:
Maar ik ga jullie denk ik incognito van een afstandje bekijken en een beetje luistervinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |