Daar ligt het wel in de buurt ja, parallel aan die weg maar dan wat noordelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
Beetje buitengebied, ik denk dat het de weg van Princenhage naar Effen is ofzo, maar dat kan JDude vast beter vertellen.
Het is trouwens de Rithsestraat zie ik net.
Daar is een breda topic toch voor??quote:
De Beyerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:14 schreef The6thgate het volgende:
ik heb gister nog biertjes gedronken in breda. bij de beyerd en corenmaet om precies te zijn. echt...als je de menukaart van de beyerd combineert met de sfeer van corenmaet, heb je de perfecte kroeg![]()
Laat het een wijze les zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef tha_rizzo het volgende:
is dat niet de weg tussen e-l en breda?
(foto komt me niet erg bekend voor trouwens)
(ik kom elke dag over de rith, en rijd daar niet erg rustig)
Goed dat je het zegt... even dat tweede krat Jupiler koud leggen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske is stikzat?
Nietes. Gewoon vervelend melig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske is stikzat?
Vitesse is goedkoper!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nietes. Gewoon vervelend melig.
Maar gevonden: een nac seizoenskaart seizoen 04/05 (170 euro) vak E.
Ja maar dat is Vitessequote:
Een Bredatopic n00b!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef goudenkooien het volgende:
Nog 2 weken en dan kunnen we weer gaan knallen!
Jij ook zo te zienquote:Op zondag 4 februari 2007 05:15 schreef _Supreme het volgende:
Ik moet nog een pak! ik wil niet vrouwelijk verkleed.
Anne was stikzat!!_1--1-!!!!
Ja, is ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is een breda topic toch voor??
Oke thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar ligt het wel in de buurt ja, parallel aan die weg maar dan wat noordelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |