Waar haal jij dat uit ? hij heeft hem slechts een PM gestuurd. Sorry, ElisaB maar je hebt momenteel niks concreets voor handen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je eist maar een eind weg. Zodra jij gaat verzoeken aan anderen om illegale downloads voor jou te branden, ben je bij V&A op het verkeerde adres.
Jij ziet dat niet, omdat jij niet kunt zien wat er vóór een edit stond, en ik zie dat wel, omdat voor mods de edit-historie onder de post staat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Waar haal jij dat uit ? hij heeft hem slechts een PM gestuurd. Sorry, ElisaB maar je hebt momenteel niks concreets voor handen.
Ik zie ook NERGENS dat hij vraagt om diegene een illegale handeling uit te voeren, slechts een PM. Mocht je daartegen zijn verzoek ik je om een klacht in te dienen tegen het PM systeem.
Voor de rest zie ik geen reden om het topic dicht te houden![]()
hm. Oke maar vanuit mijn standpunt zag het er wel raar uit, ik hoop dat je het snaptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ziet dat niet, omdat jij niet kunt zien wat er vóór een edit stond, en ik zie dat wel, omdat voor mods de edit-historie onder de post staat.
Als je niet ziet wat de mods wel zien, dan ziet het er wellicht wat vreemd uit. Maar vertrouw er nou maar rustig op de Snever zelf prima weet wat ik bedoel én dat Snever inmiddels V&A voldoende kent om te weten wat er wel en niet kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef KopieerMachine het volgende:
hm. Oke maar vanuit mijn standpunt zag het er wel raar uit, ik hoop dat je het snapt.
Maarja ik zag dan die Edit niet neeAls het anders was geweest klopte het niet
![]()
Ik heb hem een mail gestuurdquote:Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef amokjeeh het volgende:
[TK] Tommy Hillfiger Bear moc zip maat Small
Ondanks meerdere toezeggingen en andere vage beloftes nog steeds niets gehad. Wel de zelfde dag betaald
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef ElisaB het volgende:
KM, hou eens op met je onzintopics in V&A
Ik wil écht een gebakje. Maar bij onze supermarkt zijn vies en dan moet ik zo ver fietsen. Dus ik vraag om hulp bij Mede-Fokkers. Die kunnen er zélfs nog wat winst op makenquote:
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had 2 topics hier, een met JVC breedbeeld te koop, welke inmiddels is verkocht. En 1 met lampenset te koop welke in de kliko is belandt. Kunnen jullie beide topics verwijderen? Thanks!
Donequote:
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje misschien "ADSL modem" achter deze TT plakken: [TK] Speedtouch 510 Multi-PC Modem
Done, had je ook zelf mogen doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef Klonk het volgende:
[TK] Logitech Momo Racing (stuurwiel voor de pc)
mag dicht, verkocht
Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is leuk bedacht, dus daar geen opmerkingen over, maar niet conform de gebruiken in V&A (en nee, zo staat het niet letterlijk in de regels, dus bespraar je de discussie). En doe eens alsof je dat niet weet
Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Het_Biertje het volgende:
Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?
Goh, ik overtref mijzelf blijkbaar want zo het ik het nog helmaal niet bekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?
Jezus zeg, denk eens na man
Waarom doe je het zo? Vanwege het hoge aantal views. Daarbij opgeteld de vele biedingen (met kleine stapjes omhoog), waardoor je topic bijna continu bovenaan staat. En omdat dat niet fair is tegenover de andere users (die wel gewoon een normale vraagprijs neerzetten), is het jou ook niet toegestaan.
Je volgende vraag is waarom iedereen het dan niet lekker zo mag doen. Je volgende antwoord: omdat het de kwaliteit (rust, overzichtelijkheid, en dus de effectiviteit) van V&A beslist niet ten goede komt.
Precies, nú is het een topic... Maar als straks iedereen dit gaat doen dan is het eind snel zoek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic.Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heren, doe eens niet zo flauw.
De vorige topics waren ook geen probleem;
[TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
Het gebeurt vaker en dan posten wequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic.Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:quote:ichtprijs is verplicht; zonder gaat je topic dicht (zie de faq). Graag even toevoegen dus![]()
En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.quote:Dat wil ik liever niet; ik heb liever dat er geboden wordt
Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de restquote:Verder komt het de effictiviteit juist wel ten goede omdat ik mijn zooi zo lekker snel en bovendien goedkoop aan mijn fokkertjes kan verkopen.![]()
ah, dit is de nuchtere versie van jouw uitleg, zonder de "Jesus snap dat danquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
[..]
Het gebeurt vaker en dan posten we
[..]
Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:
[..]
En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.
Waarom zit ik het jou nou uit te leggen![]()
[..]
Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |