Nu wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
... niet eens een link naar de oude?...
en in de OP gezet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef naamloos.txt het volgende:
Voor de luie mensen: http://www.freesexchat.tk
Lees toch eens mutsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
Waarom komen ze dan helemaal naar nederland? Dit kunnen ze toch ook gewn thuis doen? Of ben je ook de baas van die site?
Je moest eens weten hoeveel ik er al ben kwijtgeraakt die naar het buitenland vertrokken zijn om daar een nieuw leven op te bouwen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Aan de man komen? Welke idioot gaat nou daarheen of zo'n mokkel te trouwen?![]()
Als dit een TTT wordt wil ik natuurlijk wel de eerquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Haahahaha
YEAH! Gaat echt goed
Zoals ik in het andere topic al zei, op ieder potje past een dekseltje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
mm zelfs de lelelijke gaan in private
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeeld vorige keer:
[..]
Als dit een TTT wordt wil ik natuurlijk wel de eer
ach je beschermt je schatjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zoals ik in het andere topic al zei, op ieder potje past een dekseltje.
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef glasbak het volgende:
Zet even de enige echte juiste link in de OP aub.. www.livejasmin.com
Daar staat geen lijstje onder!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef glasbak het volgende:
Zet even de enige echte juiste link in de OP aub.. www.livejasmin.com
Ik heb maar sex met 1 vrouw en dat is de vrouw die op mijn huwelijkscontract staat.. En nee.. die werkt niet als model op de site voor diegenen die dat denken..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
Maar zo te zien heb je wel sex met ze glasbak... anders zou je niet zeggen dat het me niet aangaat want er nee op zeggen is niet gek XD
moeten ff wachten tot glasbak weg is, heeft anders geen nutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
xxxdolce
Het zou pas spam zijn als ik mn eigen affiliate account er aan vast zou knopenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn er hier momenteel maar 2 online, dus bij die andere 998 live cams zal je van mij geen last hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
moeten ff wachten tot glasbak weg is, heeft anders geen nut
oh okquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn er hier momenteel maar 2 online, dus bij die andere 998 live cams zal je van mij geen last hebben
Ik maak wel ff nieuwe OP:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
Onze pics uit de oude topic in de OP pls?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | [i]Naar een idee van 4chan, brought to you by Mister_Monkeyman ;) [/i] Dit topic wordt gebruik voor FOK!users om Webcamdames de meest gekke fratsen uit te laten halen. [b]Tips:[/b] - Begin niet meteen te schreeuwen van: SHOW US YOUR KEYBOARD, je moet haar eerst "prepareren". - Het werkt alleen bij een grote groep, en alleen bij sommigen - Weet wanneer te stoppen, bij sommigen lukt het gewoon echt niet [b]Opgaves:[/b] Kan van alles zijn, zoals: - Put shoe on head - Show us your keyboard variaties met andere objecten zijn natuurlijk ook mogelijk :Y [b]Voorbeelden[/b] [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v641/mister_monkeyman/MouseonHeadLatin.jpg[/IMG] [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v641/mister_monkeyman/MouseTitsLatin.jpg[/IMG] [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v641/mister_monkeyman/1170273982938.jpg[/IMG] [b]Websites[/b] http://www.freesexchat.tk/ Game on :7 |
okquote:
ty tyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik maak wel ff nieuwe OP:
[ code verwijderd ]
Staat er wel, je moet alleen even de juiste catagory kiezen (of onderaan de page livejasmin classic aanklikken)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Daar staat geen lijstje onder!
DUUUUH!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:37 schreef glasbak het volgende:
jullie weten trouwens dat dit soort grappen al eens eerder uitgehaald zijn door websites ? zoals http://ytmnd.com/
Ouwe grap dus
Zolang er geen modellen jankend bij mij in m'n kantoor komen, zie ik er de humor ook wel van inquote:
stuur maar door dan hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zolang er geen modellen jankend bij mij in m'n kantoor komen, zie ik er de humor ook wel van in
Ah.. that explainsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
DUUUUH!
Ik heb dit al jaren geleden gedaan met 4chan en YTMND. Laatst weer begonnen met 4chan, was daardoor 3 dagen gebanned
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef MutedFaith het volgende:
zeg ff welke die modellen zijn. dan doen we ze de groeten van je![]()
Hitlergroetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:37 schreef glasbak het volgende:
jullie weten trouwens dat dit soort grappen al eens eerder uitgehaald zijn door websites ? zoals http://ytmnd.com/
Ouwe grap dus
Agreedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
*bump*
dees in OP!!
[afbeelding]
http://i5.tinypic.com/2e0kyys.png
Zijn geen hoeren, maar modellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja dat je 6 hoeren in diesnt hebt etc. en dat die daar ook werken
done.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
*bump*
dees in OP!!
[afbeelding]
http://i5.tinypic.com/2e0kyys.png
Nee, is grappig. Vind maar nog een chick die een ketting eerst losmaakt om hem vervolgens helemaal in de mond te proppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:48 schreef Cahir het volgende:
ketting in mond = saai
Checkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef hondenfokker het volgende:
1ngrid woei ik kom veel fokkers tegen
*bump*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Cahir het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v641
deze hoort niet in OP thuis
Hij doet het niet eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Cahir het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v641
deze hoort niet in OP thuis
staat die erin dan?quote:
IN!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef MutedFaith het volgende:
Naughtyprinces
nou, ze doet alleen geen zak, ik zeg milanda, die is wel schattig als ze dr bril afzet;)quote:
Gaan we daar naar toequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
nou, ze doet alleen geen zak, ik zeg milanda, die is wel schattig als ze dr bril afzet;)
*checkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
nou, ze doet alleen geen zak, ik zeg milanda, die is wel schattig als ze dr bril afzet;)
Inderdaad, op van die Near-Russian undergroundquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
*check
Die vorige was wel leuk, maar ze zit half te trippen
Grappige meid, jammer dat ik er ben uitgegooid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, op van die Near-Russian underground
Edit:
[afbeelding]
geen keyboard, dus gewoon off topic hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef donroyco het volgende:
Zat ondertussen ook nog even hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
geen keyboard, dus gewoon off topic he
Sort of.. ik denk, ik deel het evenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef MutedFaith het volgende:
maar wel geyl.
Het idee is goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sort of.. ik denk, ik deel het even![]()
Is niet bedoeling van topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef donroyco het volgende:
Zat ondertussen ook nog even hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon niks anders vragen.. die anderen zaten er tussendoor te lullen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Is niet bedoeling van topic
En ja, je deelt de chat nog steeds met zat anderen
Daarom ook in OP; het werkt alleen met anderen erbijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kon niks anders vragen.. die anderen zaten er tussendoor te lullen..![]()
ben erbij gekomenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zit nog bij SpankMeBaby, maar schiet niet echt op.![]()
Whehe nicequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://test7125.ytmnd.com/
Heheheh
Met een goed gevoel de nacht in, nice work M_Mquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heheheh
Net gemist, jammer. Sexyraisa zit ik nou.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Ionesco het volgende:
[afbeelding]
whehe, ze had dr keyboard al weggedaan maar je ziet t in chat iig :p
Whehe idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:05 schreef Ionesco het volgende:
Laatste zinnetje dak las voor t private ging was:' Whats all this talk about keyboards?'![]()
zie ik daar nou opeens zo'n aziatisch vrouwtje met een klein kind zitten????quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heheheh
Ja.. miss werken ze wel voor glasbakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
zie ik daar nou opeens zo'n aziatisch vrouwtje met een klein kind zitten????![]()
doen jullie dat tegelijkertijd bij een van die mokkeltjes ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dadelijk opnieuw beginnen? Ik doe die site later wel weer updaten als we er meer hebbe,
Jep, check ook vorig topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
doen jullie dat tegelijkertijd bij een van die mokkeltjes ofzo?
Idd, vooral met die muis bij de poesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gisteren liep het als een trein, ik vond het erg vermakelijk.
Rub mouse on your vagina.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, vooral met die muis bij de poes
Koos Kansloos awardquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef Stretto het volgende:
Link van TS is keiharde spam... reflinks all over the place
Daarom gaf ik ook een spam vrije link, maar dat werd niet gewaardeerd..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef Stretto het volgende:
Link van TS is keiharde spam... reflinks all over the place
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef MutedFaith het volgende:
lolz
die glasbak heeft t toch maar mooi voor elkaar.
(En ik heb ondanks deze actie gisteravond toch nog m'n presentatie gehaald zojuist!)
Nee, alles wat minderjarig is, is absuluut verboden aanwezig te zijn in de studio..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja.. miss werken ze wel voor glasbak
Freesexchat.tk steelt gewoon de links van LiveJasminquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook een spam vrije link, maar dat werd niet gewaardeerd..
Nee, het is geen kwestie van stelen. Betaald doorlinken is het. Voor elke signup bij livejasmin, krijgt freesexchat een bepaald percentage van de winst van die signup of een eenmalig vast bedrag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Freesexchat.tk steelt gewoon de links van LiveJasmin![]()
Oftewel voortaan linken naar livejasmin.comquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van stelen. Betaald doorlinken is het. Voor elke signup bij livejasmin, krijgt freesexchat een bepaald percentage van de winst van die signup of een eenmalig vast bedrag.
Harde knaken verdienen daarVoor die site owners van freesexchat dan..
Of mijn affiliate ID in the link zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Stretto het volgende:
[..]
Oftewel voortaan linken naar livejasmin.com![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:12 schreef BasOne het volgende:
Too cuuuute, kon het niet over m'n hart verkrijgen om di lief dingetje in de maling te nemen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de rest kicked me iedre keer
Jammer dat er toch weer altijd dit soort opmerkingen gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:09 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]jammer dat zulke cuties dan camsletje worden
Ja sorry hoor, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort typjes, goh wat doe je voor werk? ja ik ben camsletje..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jammer dat er toch weer altijd dit soort opmerkingen gemaakt moeten worden
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort typjes, goh wat doe je voor werk? ja ik ben camsletje..
Mee eens.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopen![]()
Ik snap niet dat er zo neerbuigend over gedaan moet worden. Waarom nou weer het woord 'camsletje' gebruiken? Het zijn ook maar gewoon mensen die, net als ieder ander, op hun eigen manier geld willen verdienen. Ik loop toch ook niet te zeiken over jouw baan (wat dan dan ook mag zijn..)
Respect voor je medemens!
Ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:35 schreef tslh het volgende:
[..]
Mee eens.....![]()
(en wij amuseren ons best in dit topic)
Er zijn er zat die dat willen doen, zolang je ze maar prive neemtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef postmortum het volgende:
zeg jij moeten hoger gaan dat ze der muis in der pussy stopt![]()
Meestal zit ik op een stoel en de modellen op een bedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
waar zitten jullie?
er zijn zat die alles willen doen zolang je ze maar pvt neemtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat willen doen, zolang je ze maar prive neemt
Ook dat niet, en respect heb ik er wel voor, vind het vooral zielig, het zijn altijd kansarme Poolse/Russische enz. meisjes die niet even bij Shell kunnen soliciteren en dan maar zo in het "vrije westen" moeten leven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopen![]()
Respect voor je medemens!
Idd.. vernederen is zo laag bij de gronds.. Het is inderdaad leuker om ze zo gek te krijgen dat ze een keyboard, muis, kussen of weet ik veel wat op een bepaalde plaats te laten leggen, doen, krijgenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef tslh het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker om de dames in de maling te nemen met de muis, keyboardgrappen, etc. dan te vernederen zoals hierboven, eerlijk gezegd..... Maar hey: wie ben ik?
Ze pesten met tobo's en muizen is wel leuk, maar als ik dat gezicht zie krijg ik bijna medelijdenquote:
Hmmm. Een beetje een dubbelstandaard hanteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef glasbak het volgende:
Idd.. vernederen is zo laag bij de gronds..
Ik deel die mening.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef tslh het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker om de dames in de maling te nemen met de muis, keyboardgrappen, etc. dan te vernederen zoals hierboven, eerlijk gezegd..... Maar hey: wie ben ik?
Hoezo? Ik verneder ze toch niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hmmm. Een beetje een dubbelstandaard hanteren.
We kunnen ze een vis na laten doen met hun mond. Of vragen of ze zichzelf bij de oren pakken. Of ze scheel willen kijken. Etc. etc. allemaal onderbroekenlol, maar wanneer je een compilatie maakt van 20 webcam babes die zoiets doen, zal het best grappig worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:50 schreef JediMindTricks het volgende:
Okay, de toetsenborden en muizen heb ik nu wel gezien, ff iets anders verzinnen
Dat is helemaal geen puist man. Dat noemen ze een schoonheidspukkelquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef JK1982 het volgende:
Sorry, moest even mn frustratie kwijt over een paar van die mokkeltjes achter elkaar welke een gigantische puist midden in hun gezicht hadden
[afbeelding]
*meldt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahhaha, weer een keer met zijn allen raiden?
Wat een kickquote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef FokFighter het volgende:
ff nieuw leven inblazen want probeer dit maar eens voor elkaar te krijgen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is geen duim...quote:
Lachen daarquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef glasbak het volgende:
http://www.myfreecams.com/?baf=1179910
Ga hier maar eens kijken dan.. daar gaan ze aan de lopende band naaktDildo's, vingers, flessen.. alles gebruiken ze daar.
Deze dame (UreExtasy) doet graag fisten.. wat ze dan ook regelmatig zonder problemen doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:38 schreef FokFighter het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk![]()
[ afbeelding ]
al was dit nog maar onschuldig een pizzaatje eten..![]()
past trouwens ook goed in andere topics denk ikdus.. feel free to spread!
Omdat als ik "alle" leuke dingen zou posten hier, ik er een dagtaak aan zou hebben..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef FokFighter het volgende:
[..]
waarom post je dat dan niet ego!
die vibratie is dan ver te zoeken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef Kn0x het volgende:
Ja ik ga dit topic gewoon up-en. Dit topic is master en verdient een defribilatie.
Waarom doe je dat zelf niet dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef Albert86 het volgende:
Kutkick. Plaats dan nieuwe pics ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |