heb ik beide geprobeerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:11 schreef jmac het volgende:
en via www.uitzendinggemist.nl dan? of bij instellingen de andere player kiezen?
heerlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Net even teruggekeken, dat blonde zusje van Laura![]()
.
Hij was wel hard pwnd door het kleine zusje van Saman.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:21 schreef Billy_Mack het volgende:
LOL! ik ben nu die afleverign met die boer aan het kijkenwat een figuur!
Goh, wat vreemdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
heb ik beide geprobeerd!
via uitzendinggemist krijg ik gewoon een link naar dezelfde sie/player
ik heb in de player zowel Real als Windows media gebruikt, werkt allebei niet.
Dat soort meisjes vind ik wel veel interessanter dan die bekakte arrogante grietjes, want ze hebben wat te vertellen. Je hoort gewoon dat zij iemand is die goed kan luisteren, en nadenkt voordat ze wat zegt. Ze heeft een aparte haarstijl, maar dat zegt toch niets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef hoM3r het volgende:
Die met die blauwe haren die in de speeltuin hangt?![]()
Smaken verschillen...
precies. 'Normale' meisjes kijken zo van: 'wat ben jij een weird figuur', maar volgens mij is dit echt een aardig, openminded meisje. Omdat ze van alles heeft meegemaakt, kan ze zich ook beter in de shit van een ander inleven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:12 schreef TE-61 het volgende:
[..]
Dat soort meisjes vind ik wel veel interessanter dan die bekakte arrogante grietjes, want ze hebben wat te vertellen. Je hoort gewoon dat zij iemand is die goed kan luisteren, en nadenkt voordat ze wat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |