quote:Multiculturele tomboy ruilt met hockeymeisje
Laura ruilt haar kleine, vertrouwde wereldje in voor de multiculturele samenleving en Nikita stapt in het beschermde, luxe leventje van Laura. In deze vijfde puberruil vinden wederom twee totaal verschillende werelden elkaar.
"Zijn manieren zijn anders en ik vind hem een beetje raar"quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:53 schreef LuQas het volgende:
Dat zusje
Volgens mij bedoelde hij 'In Nederland' als in dat hij weigert om Engels te spreken in het Nederlands.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef calvobbes het volgende:
"Ik versta wel engels, maar niet in het Nederlands"
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Quoi het volgende:
Erger nog, dit is een van de eerste beelden die dit buitenlandse gezin van Nederlanders krijgt!
Mjah, dat vroeg ik me ook een beetje af. Horken genoeg in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Wat bedoel je?
Check. En die Saman heeft de boel wel op een rij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Hapertje het volgende:
Een fantastisch tv-programma? Nou... dit soort programma's doen me steeds meer realiseren dat ik me schaam voor mijn Nederlanderschap. Wat een bekrompen land is dit toch!
quote:
Lijkst me sterk, spreken ze te goed Nederlands voor. (Ik heb het begin ook gemist)quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Quoi het volgende:
Ze zijn net 4 maanden in NL, begreep ik, en dit was een van de eerste keren dat ze met Nederlanders in aanraking kwamen.
Ze zeiden het zelf in het begin, ik verzin het niet.......he nietzoopmnwoordenletten!!!!!!!! Klaar nu. Ik word helemaal kriegel van die bekrompen mensen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Lijkst me sterk, spreken ze te goed Nederlands voor. (Ik heb het begin ook gemist)
Ontspan, adem door je neus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Quoi het volgende:
Ze zeiden het zelf in het begin, ik verzin het niet.......he nietzoopmnwoordenletten!!!!!!!! Klaar nu. Ik word helemaal kriegel van die bekrompen mensen!
Gelukkig scheer jij niet iedereen over één kamquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Hapertje het volgende:
Een fantastisch tv-programma? Nou... dit soort programma's doen me steeds meer realiseren dat ik me schaam voor mijn Nederlanderschap. Wat een bekrompen land is dit toch!
'Je verstond hen toch niet? Hoe kan het dan dat je wist dat ze de weg vragen'?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dat zusje was echt briljant. Woont koud de helft van d'r leven in Nederland en weet haarfijn te vertellen hoe je je niet hoort te gedragen
Mwoah, denk aan een bepaalde 'basisbeschaving"?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dat zusje was echt briljant. Woont koud de helft van d'r leven in Nederland en weet haarfijn te vertellen hoe je je niet hoort te gedragen
Dat 'stiekeme' lachje van haar moederquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef LuQas het volgende:
[..]
'Je verstond hen toch niet? Hoe kan het dan dat je wist dat ze de weg vragen'?
![]()
My Thoughts Exactlyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik schaam me om een nederlander te zijn als ik die boer zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |