Dan krijg ik dus associaties met mijn middelbare school: het Spinoza Lyceumquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef bixister het volgende:
i know.ik ben er ook niet wild van. maar 't is wel een bijzondere naam. en spinoza heette ook baruch.
![]()
voor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef livelink het volgende:
Bram & Freek (ja, die associatie hou je toch, vind ik)
Doe dan maar de naam die Peet in de eerste instantie (ten tijde van Bram)zo mooi vond, maar die jij niet wildequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef Karin het volgende:
Wij zijn nu ook serieus aan het brainstormen voor een naam. Kort en stoer natuurlijk, moet leuk bij Bram passen. Ik heb zelf wat in mijn hoofd maar daar is Peet niet zo van gecharmeerd. Moeilijk hoor een naam verzinnen voor een 2e kindje, nog meer dingen om rekening mee te houden. Iemand nog suggesties?
Bonoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Doe dan maar de naam die Peet in de eerste instantie (ten tijde van Bram)zo mooi vond, maar die jij niet wilde. En ik ben natuurlijk ook absoluut voor Freek
.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh wacht, dan wordt het Koen Koene. Beetje too much.
Hjir in Fryslân is Onne een jongensnaam..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Nog even een gooi doet...
Luuke en Senne
Luuke en Wieke
Luuke en Onne (meisje in mijn volleybalteam)
quote:Luuke en Wende
Hee, zo heet m'n moeder. En haar broer heette Bob. En mijn vader heet Jan. Zo, drie van de meest hollandse namen bij elkaarquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Vava het volgende:
Ik vind die "ouderwetse" namen best leuk maar een meisje Bep noemen zou ik niet zo snel doen geloof ik![]()
Mijn goudvissen heetten Bep en Bobquote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, zo heet m'n moeder. En haar broer heette Bob. En mijn vader heet Jan. Zo, drie van de meest hollandse namen bij elkaar
Mijn moeder heet voluit Elizabeth, zoals de meeste 'Beps' volgens mij.
Oeh... Paul is ook wel errug leuk, vind ikquote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Karin , misshien de gulden middewegnemen tegenover peet,
Bono zijn echte naam is Paul heweson
Bram en Paul kan best samen
mijn moeder heet van origine bepquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Vava het volgende:
Ik vind die "ouderwetse" namen best leuk maar een meisje Bep noemen zou ik niet zo snel doen geloof ik![]()
* meldt :mijn moeder dus ookquote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, zo heet m'n moeder. En haar broer heette Bob. En mijn vader heet Jan. Zo, drie van de meest hollandse namen bij elkaar
Mijn moeder heet voluit Elizabeth, zoals de meeste 'Beps' volgens mij.
t is met een Z van zeur.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:36 schreef bixister het volgende:
hey, bep met de rooie laarsjes, elisabeth is toch een hartstikke mooie naam! en je roepnaam vind ik ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |