quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, nog een favorietje van mij: Wieteke.
Nee joh, ik zou het echt hartstikke leuk vinden! Noem ik mijn zoon Fons, leuk voor de verwarring;)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden moest ik lief kunnen overtuigen tegen dan?![]()
Ach ja, weinig kans dat ze bij elkaar op school komen, he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef sjak het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou het echt hartstikke leuk vinden! Noem ik mijn zoon Fons, leuk voor de verwarring;)
Dan vind ik Jur toch net ff leuker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef texelonia het volgende:
Ik lees net in speeltuinbankje: Jurre. Luuke en Jurre![]()
Fons en Jette.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef Lishe het volgende:
Fons en Jetske vind ik heul leuk samen!
of "Leen, van Frisia...."quote:
ja, vind ik ook leuk. maar niet voor een jongen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef snoopy het volgende:
Marleen kan ook nog
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, vind ik ook leuk. maar niet voor een jongen.
Volgens mij was dat de 'grap' van de reclame... Dat die man Leen heet en hem dan voorstellen als Leen van Frisia, en je daarmee tegelijkertijd aan te sporen daar een lening af te sluiten, of zoiets..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef bixister het volgende:
[..]
heet die echt leen? da's wel een toepasselijke naam dan!
Ik ben bevooroordeeld, want ik kom uit een streek waar allerlei stoere vissers en reddingszwemmers Engel heetten. Dus ik vind 'm helemaal goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef sjak het volgende:
Niemand heeft ook nog iets gezegd over Engel, zo erg is het toch niet?
Jullie dochter heeft al zo'n mooie naamquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef sjak het volgende:
Voor een meisje vind ik Mariken dan ook erg mooi. Maar wij zoiuden bij een meisje ook weer graag voor een korte pittige naam gaan. Een zoon ook kort en bondoig. Niet teveel lettergrepen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Lap, mijn lief vindt Guus een stomme hollandse naam.![]()
Fons en Nette kan ook (of krijg je dan Daens-associaties B-M?)quote:
Better than Ezraquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Liam en Ezra nog steeds zo'n prachtige combinatieAlleen manlief heeft rare associates met Liam Gallagher en de band Better than Ezra *zucht*
Ja, die heb ik m ook al proberen uit te leggen.. Liam Neesonquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Belana het volgende:
[..]
Better than Ezraken ze
(vind dat zo'n mooie band naam juist) en voor mij is het altijd de link met Liam Neeson
Ik heb Finnley ook altijd wel mooi gevonden, als je van Ierse namen e.d. houdtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, die heb ik m ook al proberen uit te leggen.. Liam NeesonMaar hij wil er niet aan.. hij blijft maar hangen op Connor, en die zie ik echt niet zitten
![]()
Shhhhhh.. straks raad je 'm ook nogquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb Finnley ook altijd wel mooi gevonden, als je van Ierse namen e.d. houdt
Ik zou dan eerder voor Eileen gaan. Zo wordt het toch normaal gesproken geschreven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:42 schreef Iksje het volgende:
Vriendlief kwam gisteren aanzetten met Ylene (i-lene) voor een meisje Vind de klank op zich nog ok, maar de schrijfwijze... en het doet me denken aan Iluna en Irene...
Weet niet waar hij dat nu weer vandaan heeft...![]()
Connor vind ik ook mooi hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, die heb ik m ook al proberen uit te leggen.. Liam NeesonMaar hij wil er niet aan.. hij blijft maar hangen op Connor, en die zie ik echt niet zitten
![]()
allebei joodse namen (toch?), kan juist heel goed vind ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
Bram & Baruch. Dat lijkt me niks hoor Bix![]()
hahaha je mag ook gewoon zeggen dat je baruch niks vindt hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef Karin het volgende:
Oe Mees, ook leuke naam, zelf nog helemaal niet aan gedacht. Ga ik straks even in de groep gooien.
Willem is ook geweldig maar het kan maar maximaal 5 letters zijn peet heeft iets gedaan met plakplastic bij de voordeur waardoor het net lijkt alsof het gezandstraald is, past nog 1 naam bij van max. 5 letters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |