Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je vanavond even die groeps picture maakt voor de gaybardan kan ie in de volgende OP
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!
GROEPSFOTO voor de OP![]()
![]()
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag vrij en aan het eind van de middag richting de wintersport
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op komquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaan
Skiën.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless mee![]()
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Skiën.
NEEE WANT FF GAAT VANAVOND AAN!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Ik zie Fox er echt voor aan om als US vier C4 pakketjes neer te leggen en dan 16 BoFers in 1x op te blazen![]()
en snorren en skihutmuziek en brattwurstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs toch
al ge-editquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef FJD het volgende:
Ja lullo maar jullie zijn MECDus dan komt Foxie als US
quote:
ik zie net dat je met je nieuwe account gewoon over mijn post aantal heen bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Met het huidige spam tempo duurt het nog een extra topic voor de nieuwe OP er is
Top! tnxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
Xfire nicks kun je vinden op het BoF Forum.
Vanaf nu heb je ook toegang. Een forum admin moet je even toegang geven tot. We hebben al een paar keer gedoe gehad met bots die zich honderd keer registreren op t forum vandaar
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=25
http://www.gamer.nl/doc/37063
"Toch is het dan wel vreemd dat het op dit moment makkelijker is om in de USA een Playstation 3 in de winkel te vinden dan een Nintendo Wii."
Zuur he meneer Sony
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je bent er wel voor de groepsfrap vanavond he![]()
dragonviroquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op kom![]()
Idd that's not youquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |