Er mag pas na 2 maanden een stemming worden aangevraagd voor een nieuwe bewoner, zat tijd dus om die softies lekker op te fokken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij zou die er zo uitgestemd worden door dat stelletje softies.
natasiaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bewoners die vertrekken worden vervangen door kandidaten met een paar soortgelijke eigenschappen.
Stephan --> Huub
Nena --> Amanda
Voor wie zou kasta in de plaats kunnen komen?![]()
Goede timing. Hij is nu harder nodig dan ooit.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gooi 'm d'r maar in redactie...
dat zou ook heel grappig om te zien zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef vosss het volgende:
Wat zien jullie allemaal in Kasta?
Mij lijkt dat die mafkees alleen maar op internet een grote bek heeft en verder heel niks
Priscella...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef vosss het volgende:
Mij lijkt dat die mafkees alleen maar op internet een grote bek heeft en verder heel niks
ik denk dat kasta wel in plaats van nathaneal EN huub kanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bewoners die vertrekken worden vervangen door kandidaten met een paar soortgelijke eigenschappen.
Stephan --> Huub
Nena --> Amanda
Voor wie zou kasta in de plaats kunnen komen?![]()
En jij moet helemaal je smoel dicht houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:30 schreef SmeerCaas het volgende:
Flikker g*dverd*mme eens op met dit enorme kuttopic. Ik ken die jongen niet maar ik las dat hij is afgewezen en dus geen schijn van kans maakt. Open ergens zelf een fansite en ga hem daar verheerlijken maar stop met dat gezooi hier. Sluit hem desnoods zelf op in je eigen kooi als je echt niet zonder kunt.
Goedeochtend. Alles okay daar?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel dicht houden.![]()
Zo, nu jij weer
lekkerquote:Op maandag 5 februari 2007 08:37 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Goedeochtend. Alles okay daar?
Koffie erbij?![]()
Uhmm fok IS ongeveer DE fansite van Kastaquote:Op maandag 5 februari 2007 08:30 schreef SmeerCaas het volgende:
Flikker g*dverd*mme eens op met dit enorme kuttopic. Ik ken die jongen niet maar ik las dat hij is afgewezen en dus geen schijn van kans maakt. Open ergens zelf een fansite en ga hem daar verheerlijken maar stop met dat gezooi hier. Sluit hem desnoods zelf op in je eigen kooi als je echt niet zonder kunt.
Dan bestelt ie een stapel laptops en vertelt ie via een forum hoe-ie erover denkt. Anders durft hij niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef Darklight het volgende:
kasta moet erin
Die pakt Natasia en Brian wel ff aan
JE BENT EEN PAAR O'S VERGETEN!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:30 schreef SmeerCaas het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:46 schreef DaMook het volgende:
Uhmm fok IS ongeveer DE fansite van Kasta, dus flikker jij maar even lekker op
daag loser
.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan bestelt ie een stapel laptops en vertelt ie via een forum hoe-ie erover denkt. Anders durft hij niet.
Nah, dat valt wel mee toch? Het is amusant om te lezen wat hij allemaal opschrijft, maar echt serieus neem ik hem eerlijk gezegd niet. En iets zegt mij dat dat voor velen geldt.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm fok IS ongeveer DE fansite van Kasta, dus flikker jij maar even lekker op
daag loser
.
Ik denk juist pro-kasta..quote:
Heet jij Katinka en heb jij heel mooi lang blond haar bij een lengte van 1.55M?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee toch? Het is amusant om te lezen wat hij allemaal opschrijft, maar echt serieus neem ik hem eerlijk gezegd niet. En iets zegt mij dat dat voor velen geldt.
Hij heeft alle fok-vrouwen zowat geneukt men.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef vosss het volgende:
Ach, praat geen poep. Volgens mij zijn er nog wel een paar haantjes op het forum die er meer gehad hebben. En dan nog? Wat is het verschil tussen Kasta en een "makkelijke" vrouw? Het spreekt eerder in zijn nadeel dan in zijn voordeel hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hij heeft alle fok-vrouwen zowat geneukt men.
Doe jij hem dat na? niet dat ik pro kasta ben ofzo, maar het spreekt wel voor hem.
Nee. Heel mooi lang blond haar heb ik overigens wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Heet jij Katinka en heb jij heel mooi lang blond haar bij een lengte van 1.55M?
Mèn, ga jij nu echt overal je frustratie botvieren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat weet ik want alle vrouwen zijn toch hetzelfde. De mond vol hebben van
girl-power en individualisme,
maar als kutje bij mooie paaltje komt uiteindelijk toch allemaal hetzelfde...
Ach lieve schat, Kasta is veel te jong voor me. Daarbij ben ik nog getrouwd ook met een man die niet alleen mooie praatjes heeft maar ze ook nog echt waarmaakt en daarbij sociaalvoelend en communicatiefvaardig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Trouwens. Als hij jou benadert wil je vast ook wel.
WTF Wordt er hier op fok ook geneukt?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hij heeft alle fok-vrouwen zowat geneukt men.
Doe jij hem dat na? niet dat ik pro kasta ben ofzo, maar het spreekt wel voor hem.
Eh nee. Zie vorige antwoord. Praatjes vullen namelijk geen gaatjes (iig niet de mijnequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ok. als jij het zegt. Maar als je single was?
Ja, vies hè?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF Wordt er hier op fok ook geneukt? [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |