Er mag pas na 2 maanden een stemming worden aangevraagd voor een nieuwe bewoner, zat tijd dus om die softies lekker op te fokken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij zou die er zo uitgestemd worden door dat stelletje softies.
natasiaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bewoners die vertrekken worden vervangen door kandidaten met een paar soortgelijke eigenschappen.
Stephan --> Huub
Nena --> Amanda
Voor wie zou kasta in de plaats kunnen komen?![]()
Goede timing. Hij is nu harder nodig dan ooit.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gooi 'm d'r maar in redactie...
dat zou ook heel grappig om te zien zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef vosss het volgende:
Wat zien jullie allemaal in Kasta?
Mij lijkt dat die mafkees alleen maar op internet een grote bek heeft en verder heel niks
Priscella...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef vosss het volgende:
Wat zien jullie allemaal in Kasta?
Mij lijkt dat die mafkees alleen maar op internet een grote bek heeft en verder heel niks
ik denk dat kasta wel in plaats van nathaneal EN huub kanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bewoners die vertrekken worden vervangen door kandidaten met een paar soortgelijke eigenschappen.
Stephan --> Huub
Nena --> Amanda
Voor wie zou kasta in de plaats kunnen komen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |