Zou jij jouw beelden niet kunnen streamen... da's veel minder vertraging dan die ik nu up.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
6-5. Spannend.
hoezo staat het al 7-5 dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
Heerlijke wedstrijd zeg.
Barney nu zeker van een draw.
Ik heb geen beeldenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Zou jij jouw beelden niet kunnen streamen... da's veel minder vertraging dan die ik nu up.
7-6 nu. Barney mag zelf gooien voor de overwinning.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoezo staat het al 7-5 dan?
Piet_Veerman...??quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden. Volg het via verschillende wedsites.
Heb je nog gekeken? Ik vond het wat minder spannend toen ik de uitslag al wist nl.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
hij begint nu met bufferen
heb nu beeld![]()
6-3 Lewis inmiddelsquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Lewis begon even zwak (2-0 achter), maar daarna vier legs op rij met o.a. een 164-checkout: 2-4.
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6340000/newsid_6340200/6340291.stm?bw=nb&mp=wmquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Piet_Veerman het volgende:
Taylor schijnt tegenwoordig vaker in de sportschool te zitten dan dat hij een dartbord ziet.
En hij is op een konijnenvoer-dieet.
Mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Piet_Veerman het volgende:
8-6, totaal geen druk van Lloyd in die laatste leg.![]()
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef nightfall het volgende:
hebben jullie ook zoveel problemen met dat livescoreboard?![]()
Sport 1, achter de decoder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef sunshine het volgende:
welke zender?
Op 6 is gohstwhisperer en op 8 battlestar...
volgens mij op de site van planet darts,. moet je wel ff dokken met je visa...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
is er een livestream ergens?
heb het over een soepcast stream oidquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef nightfall het volgende:
[..]
volgens mij op de site van planet darts,. moet je wel ff dokken met je visa...
daar zijn wij hier al anderhalf jaar naar opzoek...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
heb het over een soepcast stream oid
Nou, het stroompje loopt alweer... dus stoppen met zoeken. Kijk maar ff op blz 1 van dit draadje in de spoiler waar je moet zijn. Maar op soepcast lijkt de channel wel op het forum waar je nu op aan het klagen bentquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef nightfall het volgende:
[..]
daar zijn wij hier al anderhalf jaar naar opzoek...
bij mij buffert ie alleen maar...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef woooohaa het volgende:
Hahaha, dat bedoel ik.... iemand nog zin om deze pot af te kijken? Anders ga ik ff zappen...
Je lult niet meer. Vlg 'soep' zitten er 50 kijkers mee te kijken... juiste 'fokchannel' gevonden (staat gewoon onder sport.... en test ook vlg mij)quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:32 schreef nightfall het volgende:
[..]
bij mij buffert ie alleen maar...
nja,. ik begrijp er denk ik ook geen hol van,. hij doet het alleen in de browser, met dat sopcast programma krijg ik het niet aan de gang,. krijg steeds ongeldig sopcast adres..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Je lult niet meer. Vlg 'soep' zitten er 50 kijkers mee te kijken... juiste 'fokchannel' gevonden (staat gewoon onder sport.... en test ook vlg mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |