coolquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef woooohaa het volgende:
Ik zet 'em vandaag wel ff op Sop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet nu AT5 nieuws...Ik zie aan m'n DU-meter dat het niet opschiet (nauwelijks up). Ik ga zelf ook ff kijken, dan krijg ik vanzelf een goede upstream... vreemd. Iemand die weet waarom ik persé zelf via de stream moet kijken??
live scoreboard staat nog op 3-1quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
3-2.
bij mij ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
live scoreboard staat nog op 3-1
Zou jij jouw beelden niet kunnen streamen... da's veel minder vertraging dan die ik nu up.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
6-5. Spannend.
hoezo staat het al 7-5 dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
Heerlijke wedstrijd zeg.
Barney nu zeker van een draw.
Ik heb geen beeldenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Zou jij jouw beelden niet kunnen streamen... da's veel minder vertraging dan die ik nu up.
7-6 nu. Barney mag zelf gooien voor de overwinning.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoezo staat het al 7-5 dan?
Piet_Veerman...??quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden. Volg het via verschillende wedsites.
Heb je nog gekeken? Ik vond het wat minder spannend toen ik de uitslag al wist nl.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
hij begint nu met bufferen
heb nu beeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |