neem een fles hoestdrank danquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn keel pest me!![]()
Uit protest ga ik aan de drank.![]()
Ochoch is het niet wonderschoon?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt iequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt ie
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt ie
Je voeten ruiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
Hmm.. zegt me zo nietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
WB: the object of my affection (lang leve wiki)
Ja diequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mothers boys
Thriller
Drie jaar nadat Jude Madigan haar gezin van de ene op de andere dag in de steek heeft gelaten, besluit zij hun leven gewoon weer binnen te wandelen. Jude staat wettelijk in haar recht en dwingt Robert, haar ex, om haar wens te respecteren. Al snel krijgt ze haar drie kinderen zover dat ze zich afzetten tegen hun vader en diens nieuwe vriendin Callie. Maar Jude wil niet alleen haar zonen terugwinnen, ze wil ook Robert weer terug aan haar zijde. Ze gooit al haar charmes in de strijd en ook hij gaat uiteindelijk door de knieën. Wanneer Robert inziet dat Jude eigenlijk een laf spelletje met hem speelt, is Jude er al snel van overtuigd dat Callie degene is die tussen hen instaat, en dat ze snel moet ingrijpen om haar doel te bereiken. Een duivels plan wordt geboren waarbij Jude haar drie zonen manipuleert en misbruikt.
kijken als je de kans krijgt. Echt leuke film! En jenn is cool.quote:
Ja Brad is een loser dat ie haar dumptequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
kijken als je de kans krijgt. Echt leuke film! En jenn is cool.
Zoals?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nee ik heb zometeen betere dingen te doen....
Ja tis dat ie een grote piemel heeft maar anders...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja Brad is een loser dat ie haar dumpte
Ehh.. ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja tis dat ie een grote piemel heeft maar anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |