Hm die ga ik even pm'n.. Hij had het druk op zaterdag, maar de zondag moet vast lukken.quote:
Bovendien heeft hij in een dronken bui toegegeven dat hij Sven wil meeten, dus dat is ons lokaas!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm die ga ik even pm'n.. Hij had het druk op zaterdag, maar de zondag moet vast lukken.
Denk dat iedereen in staat is mij te verslaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij ook zo zin in? Ik ga jullie wel verslaan met bowlen he![]()
Ohquote:
Stommerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh. Nee. Echt niet. Sorry. Of juist geen sorry, voor de babettes
.
alsof er meer zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:40 schreef BVO het volgende:
Oh. Nee. Echt niet. Sorry. Of juist geen sorry, voor de babettes
.
PM verstuurd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef chansadres het volgende:
Meet PM #3: The f00d message is nu de deur uit!
Zie wie nu weer de Brief van de Week is geworden en die felbegeerde XFA wekker wint!
Ik zei nadenken erover alvastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Same here, ik wil de biefstuk naturel![]()
Ik dacht dat dat het hele punt van de PM was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zei nadenken erover alvast
Hoef nog niet de bestellijst te hebben haha
Note to himself: Duidelijker schrijvenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het hele punt van de PM was.![]()
Nee hoor! Maar anderhalf uur is zo om en ze vonden het prettiger dat we al wisten wat we gingen eten als we binnen kwamen. Dat scheelt allemaal in tijd qua wachtenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dacht je dat we van die besluiteloze mensjes waren dan?
Hij heeft die afspraak toch al gemaaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:36 schreef PeRi het volgende:
Dizer kan helaas niet meer.
Ik vind het ook heeeeel bizarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft die afspraak toch al gemaakt? Hoe kun je dan in hemelsnaam iets anders plannen ineens
?
je komt zondag niet meer?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Dizer niet komt, kom ik ook niet.
Tuurlijk wel.quote:
Maar simultaankomen is zo moeilijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Dizer niet komt, kom ik ook niet.
Oh, hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je interpreteert het anders dan ik bedoelde. Goede zaak om het zo te regelen. Ik doelde op het sturen van de bestellijst van een aantal.
Wat een onsubtiele opmerking trouwens!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef PeRi het volgende:
Hij heeft gewoon geen tijd om een cadeautje te kopen voor me, daarom.
Wat een fake poging tot lachen zegquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De bookmakers zijn er nog niet uit wie de grootste kanshebbers zijn bij het bowlen. Zal nog wel komen.
Moehahahaha.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De bookmakers zijn er nog niet uit wie de grootste kanshebbers zijn bij het bowlen. Zal nog wel komen.
Niet achteraan gaan zitten, dan hoor je helemaal niks.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark ging kijken of hij plaatsen kon vrijhouden.Dus dan zitten we ergens met z'n allen en anders zoeken we wel wat uit. Maar je bent altijd vrij om in je remi ergens anders te zitten hoor, bv tussen de wipkippen.
Owja je hoort wel iets: Keiharde bassen.. Maar als je pas rond kwart voor 7 bij de studio aankomt heb je wel veel kans dat je daar komt te zitten!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Niet achteraan gaan zitten, dan hoor je helemaal niks.
BEDANKT VOOR DE TIPquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Niet achteraan gaan zitten, dan hoor je helemaal niks.
Ja hallo, zo werkt dat nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef migebiggie het volgende:
Ik wil ook komen op de zondag en dan neem ik nog iemand mee
Maar is dat dan gratis ofzo of hoe zit het precies
wij krijgen vrijkaartenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Owja je hoort wel iets: Keiharde bassen.. Maar als je pas rond kwart voor 7 bij de studio aankomt heb je wel veel kans dat je daar komt te zitten!
Wij weten de datums wel te prikken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef PeRi het volgende:
Vorig jaar was het ook winterweer met de meet.
Omdat we tof zijn, krijgen we ze van de producent, de schat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Hockeylotje het volgende:
hoe komen jullie aan vrijkaarten dan??
Das aardig! van Mark?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat we tof zijn, krijgen we ze van de producent, de schat..
Voordat ik het vergeet, ook veel plezier van mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Mag ik jullie alvast enorm veel plezier wensen voor zaterdag en zondag?
Veel plezier!.
Lijkt mij wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe nou die moet ik dan maar even onthouden dan he
Die taak neem ik wel op mequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En doe maar de kusjes voor Richy.
Nei, alleen een treinkaart, je goede humeur, een beetje geld en dan red je het wel. Alles wat we niet treinen lopen we.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
zijn er nog bijzonderheden >??![]()
Heb ik ook een strippen kaart nodig ? dat soort dingen
Tof! We kunnen allemaal niet bowlen dus dat treft. Oh en kom op irc.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
Als het trouwens mogelijk is, bowl ik 1 uur mee, dat andere uur zit ik aan de kant en kijk ik toe. ik voel me geod genoeg om iets te doen, maar denk dat 2 uur teveel zou zijn.
het is ook alweer veel te lang geleden dat ik gebowld heb...
ik ben er alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Tof! We kunnen allemaal niet bowlen dus dat treft. Oh en kom op irc.![]()
Ja dat is dan mooi weer in evenwicht tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nei, alleen een treinkaart, je goede humeur, een beetje geld en dan red je het wel. Alles wat we niet treinen lopen we.
Maar den bijzonderheid Gezondaar komt alleen zondag! En Hobje alleen zaterdag! What a shame!![]()
Zal ik een pakje kaarten meenemen? Dan kunnen we wel pestenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:41 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't nog steeds klote dat wij niet (meer) gaan bowlen![]()
Dat is wel heel tof! Het word megagezellig!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben er al
en zoals ik daar ook al gezegd heb kan ik wel bowlen (al ben ik nu lichaamlijk in een wat mindere staat)
Ben je malquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gaan er nog meer mensen langs Utrecht Centraal?
Ik moet langs Utrechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Utrecht doen we niet aan. (je kunt het ook lezen als: dat doen we Utrecht niet aan)
Je vraag is beantwoord denk ik?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
Miss_Hobje gaat op zaterdag en gaat niet bowlen. Daardoor zou je misschien Moemoe kunnen pm'en want zij gaat ook alleen eten.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Miss_Hobje gaat op zaterdag en gaat niet bowlen. Daardoor zou je misschien Moemoe kunnen pm'en want zij gaat ook alleen eten.
Vast wel, groep FOK!kers kun je niet missen denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Yoni het volgende:
Ik hoop dat ik morgen de FOK-mensen kan vinden bij de studio
of strippokerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Gezondaar het volgende:
Zal ik een pakje kaarten meenemen? Dan kunnen we wel pesten![]()
Niet als je voor mij in de plaats gaatquote:
ja, ik moet ook via Utrechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
ik ook... maar ik kom pas om 18;00 uur langs utrechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik moet ook via Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |