abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:38:23 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45893179

Ik wil in bad!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_45894008
ik ook...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45894791
ik wil ook een bad daar ben ik al laaaaaaang niet meer ingeweest omdat ik geen bad heb
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:57:08 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45896269
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Metro2005 het volgende:
ik wil ook een bad daar ben ik al laaaaaaang niet meer ingeweest omdat ik geen bad heb
ik dus ook niet.... ik wil een echte jacuzzi
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 21:18:06 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45897081
Bubbels bubbels bubbels...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:33:00 #6
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45897691
hej goedeavond.. alles kits hier?

in bad doe je meestal wel lief tegen elkaar iig..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:37:16 #7
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45897890
toenstraks heb ik alle lichten ongeveer een uur lang uit-ge-laten..

toen heb ik lekker "in-mijn-eentje" een heerlijke douche gepakt met allemaal kaarsjes om me heen..op een gegeven moment zag je bijna nog alleen maar stoom..hehe was best wazig weer

ja een bad heb ik wel..dus moet je toch bij mij wezen
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45897893
Ik wil mijn eigen computer
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Hij past in de gleuf. Dat dan weer wel. Da's dan een goed ding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 21:38:32 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45897948
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Wat ben je ook een lief mens
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:44:07 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45898196
A:
in windows
(start-uitvoeren- a: (typen))
dan ff kijken wat erop staat..
pi_45898219
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Je meent het..........
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 21:47:15 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45898348
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Je meent het..........
pi_45898437
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
A:
in windows
(start-uitvoeren- a: (typen))
dan ff kijken wat erop staat..
grappig... het is juist bedoeld omdat ik niet in windows kom omdat ik daarvan mijn paswoord kwijt ben. De diskette is een golden password retriever
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:50:01 #14
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45898467
ja das hetzelfde als een help-tekst op internet als je internet niet op kan nokwanda..welke versie heb je?
pi_45898502

Goedenavond met z'n allen.

Even snel wat van me laten horen, ben nog steeds druk druk druk.

Ik lees zo tussen door wel mee hoor maar heb even geen tijd om overal uitgebreid te reageren.

Alles goed met iedereen hoop ik
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:52:31 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45898591
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]De diskette is een golden password retriever
uhm ben je niet in verwarring met de golden retriever? Die hond? volgens mij zijn die passes zo te kraken..dan moet je ff op tweakers zoeken, maar wil best mijn best voor je doen.. voor de rest is het in DOS(digital operating system) a: (typen)
of iig zorgen dat je dmv f8 in dos opdracht prompt kan komen..(bij het opstarten)
dan dir/w en de rest van de rotzooi
ff een exe uitvoeren en dan maar hopen dat het geen golden retriever virus is
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:55:07 #17
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45898713
ik ga weer een thema verzinnen zo: mijn dagelijkse klaaguurtje gaat zo in..thema de natuur en de politiek..

eens kijken of ik nog wat hersencellen over heb zo aan het einde van de week..het begint met niet twijfelen..

het is 5 voor tien..alle lichten uit..ik ga het doen..! brb
k ik heb het gedaan..alle lichten zijn voor de tweede keer uit..wat voorn zin heeft het als ik dit in mijn eentje doe..nauwelijks was er wat waargenomen..nog geen knippering in de gloeilamp..geen vuurvliegje wat voorbij-kwam-vliegen..gewoon het "normale dagelijkse verbruik" van een donderdag..wel een hele apparte gewaarwoording..maar je moet beginnen met klagen..ohw nee het is alweer 22:00 uur..alle lichten weer aan..jongen jongen waar moet dit heen? Eerlijk gezegd denk ik niet dat mensen zonder heel veel licht kunnen..zouden ze wel nadenken om het minder te doen..op mijn werk kreeg ik na het versturen van de mail een opmerking van: ik koop wel een spaarlamp..nou moet je vooral doen..maar zelfs dat doe je niet..ben je waarschijnlijk te fokking lui voor..goed zo laat die agressie komen..maar we houden het wel lief..jazekers..ik ben heel lief voor je..

[ Bericht 37% gewijzigd door Normalneo op 01-02-2007 22:22:38 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:07:03 #18
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45899293
waar haalt ie de energie vandaan? nou dat zal ik je vertellen..dat is juist van dit soort momenten..dat ik hier ff zit met alle lichten uit..een oude turn-up-the-bass cd op uit de prehistorie die goud waard is..en een paar kaarsjes op de achtergrond..ik heb zo mijn best gedaan..zo mijn best gedaan..ik kreeg de mail van iemand anders..ik denk stuur hem even door..man dit wordt gewoon van bovenaf gestuurd..al die huishoudentjes..ja al die lampen..waarom gaan ze niet standaard spaarlampen verkopen? ik snap het nog steeds niet..ik deed zo mijn best en die politiek maar roepen dat er door mij/door ons een stroom uitval mogelijk was in heel nederland..de gevolgen waren misschien niet te overzien..ze werken het gewoon tegen..terwijl ze ons leegzuigen aan alle kanten proberen ze ook de natuur van ons af te pakken..wat verwacht je dan explosies? ach kom op joh..vast wel dat balkenende zijn bubbelbad verlichting het nog doet na deze actie..het is gewoon te triest voor woorden deze tegenberichten..catrostrofaal..scrabble?
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:12:41 #19
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45899541
maar ik doe mijn best..een beter milieu begint immers bij jezelf .. maar het is te triest voor woorden..ik ben niet tegen nederland..maar ik vind het fokking belachelijk dat we met zijn allen nog en eens niet een stroomuitval kunnen veroorzaken..sjonge jonge..das toch niks?! Geen schommeling in de kilowatt joule die gebruikt werden wat een afgang..! We zouden ons moeten schamen..aha..k nu kun je je natuurlijk afvragen waar zoiets goeds moet eindigen..voor je het weet zet je in de winter de kachel op 0 en alle lichten uit als je thuis bent..gaat die auto ook de deur uit en pak je de fiets? aha waar begint het en waar houdt het op? komt er dan ook een tijd dat je geen house muziek meer gaat draaien? ik weet het niet ik hoop het niet, maar ik droeg mijn steentje bij die vijf minuten..ik probeerde het..ik was een strijder..en de politiek..de politiek faalde weer eens met hun millenium bug verhalen..ik had zowiezo meer kunnen verdienen met mijn intuitie..en twee tosties erbij..
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 22:16:15 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45899685
Wow, wat een tekst.
Ik wil het graag lezen maar af en toe een enter was wel prettig geweest Normalneo.
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 22:18:41 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45899787
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Goedenavond met z'n allen.

Even snel wat van me laten horen, ben nog steeds druk druk druk.

Ik lees zo tussen door wel mee hoor maar heb even geen tijd om overal uitgebreid te reageren.

Alles goed met iedereen hoop ik
Ben je helemaal over nu?

Alles klaar?

Met mij gaat alles goed hoor

Met jou ook hoop ik, ondanks de drukte?
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:21:18 #22
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45899902
trusten nog 1 dagje..heel lekker slapen nu..fijne avond
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 22:26:03 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45900104
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Normalneo het volgende:
trusten nog 1 dagje..heel lekker slapen nu..fijne avond
Slaap lekker Neo.
Ik heb je stukje gelezen
pi_45900829
ik had echt een rotdag