ik ga weer een thema verzinnen zo: mijn dagelijkse klaaguurtje gaat zo in..thema de natuur en de politiek..
eens kijken of ik nog wat hersencellen over heb zo aan het einde van de week..het begint met niet twijfelen..
het is 5 voor tien..alle lichten uit..ik ga het doen..! brb
k ik heb het gedaan..alle lichten zijn voor de tweede keer uit..wat voorn zin heeft het als ik dit in mijn eentje doe..nauwelijks was er wat waargenomen..nog geen knippering in de gloeilamp..geen vuurvliegje wat voorbij-kwam-vliegen..gewoon het "normale dagelijkse verbruik" van een donderdag..wel een hele apparte gewaarwoording..maar je moet beginnen met klagen..ohw nee het is alweer 22:00 uur..alle lichten weer aan..jongen jongen waar moet dit heen? Eerlijk gezegd denk ik niet dat mensen zonder heel veel licht kunnen..zouden ze wel nadenken om het minder te doen..op mijn werk kreeg ik na het versturen van de mail een opmerking van: ik koop wel een spaarlamp..nou moet je vooral doen..maar zelfs dat doe je niet..ben je waarschijnlijk te fokking lui voor..goed zo laat die agressie komen..maar we houden het wel lief..jazekers..ik ben heel lief voor je..
[ Bericht 37% gewijzigd door Normalneo op 01-02-2007 22:22:38 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!