quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef Black_king het volgende:
Al met al toch zielig voor Bart,
Volgens mij had Sylvia ook niet zoveel met Nenaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef sjak het volgende:
ik vind sylvia wel erg zwak in dit hele verhaal.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Lieve het volgende:
Doe normaal joh! Ben ik blij dat die weggaat. We sturen Wilgo of Hedda toch ook geen kaartje? We sturen dat zoontje van Satanael 666 toch ook geen kaartje? Daarbij heeft ze waarschijnlijk allang een andere baan. Privehoer! En met Barts hekel aan hoeren moest ze opzouten!
Dag Paardebloem. ( maar het is weer rekken en erbij blijven? GA DAN!)
welnee, hij perst ze met moeite eruit voor de camera. Dat soort mensen heb je ook! Dit is niet te vergelijken met Huubs echte emotie toen zijn neefjes weggingen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie nu toch wel enige emotie bij Bart, maar ik denk dat hij zich groot houdt voor de camera's.
Heel veel mannen hebben een vriendin die als hun privéhoer fungeert, wat is daar mis meequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Lieve het volgende:
Doe normaal joh! Ben ik blij dat die weggaat. We sturen Wilgo of Hedda toch ook geen kaartje? We sturen dat zoontje van Satanael 666 toch ook geen kaartje? Daarbij heeft ze waarschijnlijk allang een andere baan. Privehoer! En met Barts hekel aan hoeren moest ze opzouten!
Dag Paardebloem. ( maar het is weer rekken en erbij blijven? GA DAN!)
Waarom zielig? Hij kan zo weg hoor, hij blijft zelf voor het spel. Is maar net wat je belangrijker vindt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef Black_king het volgende:
Al met al toch zielig voor Bart,
Ja verdomd! Da's waar ook!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Toen ze kwam op bezoek op 1/1 las ze de kaarten voor Nena: "groot beslissing gaat komen en je zal 200% erachter staan en je heel gelukkig bij voelen". Nena zei al: ik ga naar huis!
ja die rat heeft het toch behoorlijk uit staan lokken als ik het filmpje zo ziequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef riri het volgende:
Brian moet zich de ogen uit de kop schamen....
Zooo irritant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Black_king het volgende:
"Start spreading the news, I'm leaving today "fluit Brian......
Hij wordt met de minuut onuitstaanbaarder !!!!
Die doet al maanden niks anders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ja die rat heeft het toch behoorlijk uit staan lokken als ik het filmpje zo zie
Met het verschil dat Nena een grotere kans heeft om het in NY te maken dan Brianquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Black_king het volgende:
"Start spreading the news, I'm leaving today "fluit Brian......
Hij wordt met de minuut onuitstaanbaarder !!!!
Precies, nee hoor, psychisch geweld mag gewoon.....quote:
Ik gun het haar ook meer. Of meer. Ik gun het Brian helemaal niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat Nena een grotere kans heeft om het in NY te maken dan Brian![]()
Ja, als er iemand steeds de boel in de hens zet is zij het wel. En maar vuurtjes stoken en maar vuurtjes stoken. De doos is nog lang niet op!quote:
Ik verwacht niet direct maar er zal een dezer dagen vast wel een nieuwe kandidaat op de stoep staan is mijn verwachtingquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Meneermax het volgende:
Komt er nu direct een nieuwe in of niet?
Geweldig beschreven. Je hebt een fanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Lieve het volgende:
Satan ziet er echt uit als een dominee uit een hele foute gemeente. Als mensen die op de begrafenis van een oud tante waar ze niets mee hebben en fucking veel van erven staan te staan. Met hun houding geen raad weten.
Ze willen juichen maar weten niet of dat kan!
Als ze slim zijn wel: een of andere bitch die er schandalig goed uitziet en Natasia gelijk op dr plek zet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Meneermax het volgende:
Komt er nu direct een nieuwe in of niet?
Lijkt me niet als er straks geen kip meer kijkt......quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En John de Mol lacht zich suf! Dit is wat hij voor ogen had... : Zie hoe gek mensen gaan doen als ze in Luxe leven zonder vrijheid.. !!
Dit is waar het programma om draait.. Geloof me, de grote bazen genieten!
Met het eerste was ik wel eens met je. Maar Gaby aub niet hoor, met dat lachje van d'rquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze slim zijn wel: een of andere bitch die er schandalig goed uitziet en Natasia gelijk op dr plek zet.
Ook humor: Gaby![]()
dat was het ook! Maakt niet uit hoe slecht de rest was.... dit MOET gewoon het meest ranzige geweest zijn!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Meneermax het volgende:
Ja of ff tegen Brian zeggen dat hij de slechtste wip uit haar hele leven was.
Dat is te hoog gegrepen voor Natasiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Meneermax het volgende:
Ma Tokkie erin!!!!
Ze hoeft ook niet te blijven: gewoon een week of 2, net lang genoeg om BBNN helemaal te zieken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
Met het eerste was ik wel eens met je. Maar Gaby aub niet hoor, met dat lachje van d'r![]()
Beetje laat, maar heb je daar ervaring mee? Ik hoop dat mijn vent er anders over denkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heel veel mannen hebben een vriendin die als hun privéhoer fungeert, wat is daar mis mee![]()
![]()
![]()
Komt in de beste huwelijken voor hoor die rol
Dat zag je toen met Stephan ook. Ze knikkeren hem er met z'n allen uit. Negeren hem al dagen en op het moment dat hij vertrekt zijn ze superaardig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef riri het volgende:
de viezerikken blijven zitten de goeie vertrekken...behalve huub,die vecht keihard terug en dat is maar goed ook want die slechten mogen niet winnen
Hou op NL....je hebt hier om zitten smeken dat Nena weg moest,ga nou ook nog even slijmen man....smeerlap
Je bedoeld Nena zeker...... de meningen verschillen hier blijkbaar overquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef riri het volgende:
Brian moet zich de ogen uit de kop schamen....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet te blijven: gewoon een week of 2, net lang genoeg om BBNN helemaal te zieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |