Ik heb die Lesley nooit vertrouwd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lesley zo nuffelt met Brian zegt me ook wel wat trouwens
Volgende week staat Sylvia bij de vijver te wachten tot Natasia langsloopt en doet dan ook ff een schwalbe de vijver in, en dat wordt dus een Dynasty-like catfight waar Natasia door moet vertrekken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
1 February 2007 - de dag dat 2 verhaallijnen van het dgk-script wegvallen. Ben benieuwd hoe ze nu de uitzendingen gaan vullen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende week staat Sylvia bij de vijver te wachten tot Natasia langsloopt en doet dan ook ff een schwalbe de vijver in, en dat wordt dus een Dynasty-like catfight waar Natasia door moet vertrekken.
Update topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
is het schopfilmpje ergens te bekijken of downloaden? youtube?
www.degoudenkooi.tvquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
Dit soort zaken zijn altijd wel te vinden in [DGK] Updates.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
Laten we het hopen. Ik erger me rot aan die arrogante klootzak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Cungy het volgende:
BoerBart is deze maand nog exit, mark my words
noted.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Cungy het volgende:
BoerBart is deze maand nog exit, mark my words
Bijna, nog even de laatste tranen eruit persen. . .quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Moby al weg? Zo ja, dan kan Lessnollie ook wel opzouten.
In het filmpje geeft ze aan dat ze het zelf wil. En dat ze van de redactie 2 weken bedenktijd heeft gekregen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heb zo'n idee dat Lesley weg moest ipv wilde...
ik heb ze alleen maar zien hangen tegen elkaar en ja he , en neehe , tegen elkaar horen zeggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bijna, nog even de laatste tranen eruit persen. . .
Wat was er met die kaarten dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
De kaarten van Angélique hebben trouwens weer gelijk...
Staat gewoon in het telefoonboek...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef sjak het volgende:
Nou das niet zo mooi om haar adres hier neer te zetten.
Vind het een vreemde keuze als je daardoor de man met wie je een prille liefde beleeft niet meer frequent kunt zien eo sprekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Day het volgende:
[..]
In het filmpje geeft ze aan dat ze het zelf wil. En dat ze van de redactie 2 weken bedenktijd heeft gekregen.
Ja graag, als Nena zo over de schreef ging dat het in 1 x rood was, dan verdient Brian vandaag zeker zijn 2de geel....... en wat was 2 x geel ook al weer?? Oh ja, * Roodquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel lachwekkend vinden als er voor Nena's vertrek nog een brief/boodschap kwam met een sanctie voor Brian
Eerst: toen het werd bekend dat één van de twee minste populair het huis uit ging, heeft Angélique gelijk gelezen dat zij de klos was (vóór nog dat de minste populair bekend waren).quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Wat was er met die kaarten dan?
Ik weet wel bijna zeker dat dat er achter zitquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar wie weet probeert ze zijn vetrek daardoor wel te bespoedigen dat kan natuurlijk altijd
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Day het volgende:
Bart huilt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |