Ze kwam ook niet voor Nena, maar had een afspraak met Brian en Huub. Vandaar, maar een gesprek was toch niet aan haar besteed......quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef agter het volgende:
ja, die psych was een grote aanfluiting.
ze was gewoon nena vergeten.
daaraan merk ik dat telpa toen al besloten had nena er uit te zetten.
toch? of zijn mensen het hier niet mee eens.
wie kreeg de meeste aandacht van de psychologe?
naar wie ging de zendtijd?
Nena had 24-uur aangevraagd, en dan komt er (vrijwel direct) een psycholoog, ze kwam dus voor Nena en niet voor Brian of Huub.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef _-inge-_ het volgende:
Ze kwam ook niet voor Nena, maar had een afspraak met Brian en Huub. Vandaar, maar een gesprek was toch niet aan haar besteed......
Ze moet gewoon zeggen, Ik heb nog contactpunten van Zdngmw tegoed laat zij ze maar terug storten in de pot.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
Nou ja nu moet ze ook nog 50 punten inleveren.
Zijn ze gek ofzo geworden daar.
Shit!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, ontslagen wegens fysiek geweld, kosten: ¤ 10.000,=
Die kan Natasia mooi voor haar inleveren....... die heeft nog een schuld van een stuk of paar honderd CP's aan Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
ik denk dat het Nena geen reet kan schelen nu, en terecht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moet gewoon zeggen, Ik heb nog contactpunten van Zdngmw tegoed laat zij ze maar terug storten in de pot.
en zak hooi mag blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef wonka het volgende:
Voorstel voor de volgende COS titel:
Het Paard, het Paardenmeisje, en het Paardengebit vertrekken uit de Kooi
Ja die worden gewoon kwijt gescholden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moet gewoon zeggen, Ik heb nog contactpunten van Zdngmw tegoed laat zij ze maar terug storten in de pot.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
en zak hooi mag blijven
Slaat idd nergens op. Is ook niet interessant voor de uitzending, dus dit is gewoon puur een klote streek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
En dan ook zdngmw alle contactpunten ook nog laten storten die ze met al die gesprekken met haar EX Wilgo hadquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, laat mn lichten lekker aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Zometeen jongens ff lichten uit hé met zijn allen!?
Omdat ze zo altijd oefent op haar scenario, ze vergeet af en toe even wanneer het voor het echie isquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Darklight het volgende:
Hoezo herhaalt die Lesley elke zin 100x
Die heeft gewoon teveel contact met Natasia: waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Darklight het volgende:
nieuw voor je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Darklight het volgende:
Luister je wel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef Kaya.nl het volgende:
ze gaat echt niet op hem wachten.
Waar gaat het over...................
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef blomst het volgende:
Nena moet de schuld van Natasia door geven aan Ilona.
Dat denk ik ook, of hij wordt netjes eruit gehaald...of hij wordt weggestemd wat een hele plausibel optie is!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat niet lang meer blijven hoor, die zit ook weer goed stuk zo.....
Let op, ze willen dat ze de CPs meeneemt, kunnen ze nog 2 uitzending mee spannend maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Is ook niet interessant voor de uitzending, dus dit is gewoon puur een klote streek.
Maakt meteen duidelijk wat voor types in de redactie zitten
"spannend" dus.. haha, lack of inspiration DGK_REDACTIE.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Let op, ze willen dat ze de CPs meeneemt, kunnen ze nog 2 uitzending mee spannend maken.
Ja, ga de moedermavo afmaken ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Villalux het volgende:
oke.......ik vindt dit Zooooooooo slap ik stop ...met kijken en dit was mijn laatste msg...kinderkooi! bye all!
Ja, stel dat je iets bedenkt als een lang weekend Parijs, dan heb je toch wel grote kans dat ze afknapt als blijkt dat je niet weet dat het Louvre een museum is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Centre Parcs, hoe romantisch BoerBart![]()
meer natasiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
1 February 2007 - de dag dat 2 verhaallijnen van het dgk-script wegvallen. Ben benieuwd hoe ze nu de uitzendingen gaan vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |