wel vet hoor hoe je die youtube filmpjes "inline" kan plaatstenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nena fans, zet nog even een berichtje op de Nenablog:
http://goudennena.web-log.nl
Denk dat ze morgen zeker gaat lezen.
Uitlokken, ja het is maar hoe je het bekijkt.........ik zie juist een knul die al 4 maanden een worst wordt voor gehouden en er dan even aan heeft mogen ruiken en het nog moet ontkennen ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ja die rat heeft het toch behoorlijk uit staan lokken als ik het filmpje zo zie
yeahhhhhhhhhhhhh zou toppie zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen stond Monique van BB6 ineens op de stoep: "Halloooo ik ben de nieuwe bewoonster..."
Ja joh.. hebben we zometeen de hele apenheul daar hangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat we een 2e Natasia type krijgen.
Met haar 10.000 euro schuld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef cripplecrow het volgende:
ja maar nena gaat wel meteen shoppen in de pc hoofstraat jongens
Laat die maar lekker klooien met Tijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen stond Monique van BB6 ineens op de stoep: "Halloooo ik ben de nieuwe bewoonster..."
Nou....wat Brian allemaal over Nena heeft zitten rondstrooien is blijkbaar normaal...niet dus....die vent had nog een veel hardere trap verdientquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Je bedoeld Nena zeker...... de meningen verschillen hier blijkbaar over![]()
Nee joh, met haar ¤ 7.500 die ze ondertussen "verdiend" heeft met haar aanwezigheid in DGK.quote:
Ach, telefoontje naar de ex. Die maakt wel wat over.quote:
Dat is maar goed ook. Vanmiddag vierde ze nog een feestje dat nena er waarschijnlijk uit zou vliegen. Ze kon die rotkop niet meer zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Anderkeertje het volgende:
Wat zei Natasia nu? ik kan het niet opbrengen om erbij te gaan zitten?? dacht ze nu werkelijk dat dat de bedoeling was?:)
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:32 schreef Miraaa het volgende:
Nou ik ben blij dat Nena "Hilton" opdonderd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |