Mwah d'r is wel wat actie weg, maar het is wel een stom wijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jammer hoor!
Zo niet moet ze er bij het afscheid nog een hardere gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
Heeft die vuile hufter eigenlijk wel een flinke blauwe plek aan die schop overgehouden??
Tuurlijk wel. Valse dingen zeggen is aan de orde van de dag daar in dgk. Dus daar gaat Brian niets meer van horen ben ik bang. Alleen snap ik dan de teksten niet op de TIEN site. Daar suggereerden ze toch dat Brian alles behalve brandschoon was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Anderkeertje het volgende:
het kan toch niet zijn dat Brian er wel zo mee wegkomt??
Je kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
en Brian moet geen publiek woordje doen? ah please, scripthell, krijg de tering Stijn.
In het update topic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is bekend wanneer die nieuwe miljonair komt? Vanavond nog of is dat morgen?
En is er een filmpje van De Schop?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef gomi het volgende:
brian hadden ze na t wijngooi incident er al uit moeten sturen. Dat had iig een duidelijke grens aangegeven.
Die gaat niet, dat wordt nog een groot probleem. Hij heeft zijn vrienden al opgegeven, en leeft nu in z'n eigen droomwereldje, waarbij de gouden kooi goed past, met z'n dichterlijke dwalingen voelt hij zich op z'n plek, continue in de spotlight.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef StunningCunt het volgende:
wat is er nou nog aan voor Brian ? Die stapt ook wel op binnenkort
Welnee, hij blijft zwelgen in zijn slachtofferrolquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef noucky het volgende:
Brian zit wel erg zuur te kijken, ja zijn lieffie moet weg !!!!
nu in het nederlands graagquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef tipsch het volgende:
be hadden er weide beinig waat bei
ja, laten we het over intentie hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef Marrije het volgende:
Beetje jammer dat Brian het zijn strot nog uit krijgt, op de vraag van Huub of het een harde schop was: het gaat om de intentie.
![]()
Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Wat een slag voor het programma......
Daarom had ik wat meer van ze verwacht. Dit is geen vrijbrief voor geweld, maar wel voor treiteren. En ik hoorde Bart van de week zeggen dat er niemand uit mochten pesten. Ben benieuwd hoe ze dit noemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Valse dingen zeggen is aan de orde van de dag daar in dgk. Dus daar gaat Brian niets meer van horen ben ik bang. Alleen snap ik dan de teksten niet op de TIEN site. Daar suggereerden ze toch dat Brian alles behalve brandschoon was.
Bijkbaar wel .quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Anderkeertje het volgende:
het kan toch niet zijn dat Brian er wel zo mee wegkomt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |