Mwah d'r is wel wat actie weg, maar het is wel een stom wijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jammer hoor!
Zo niet moet ze er bij het afscheid nog een hardere gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
Heeft die vuile hufter eigenlijk wel een flinke blauwe plek aan die schop overgehouden??
Tuurlijk wel. Valse dingen zeggen is aan de orde van de dag daar in dgk. Dus daar gaat Brian niets meer van horen ben ik bang. Alleen snap ik dan de teksten niet op de TIEN site. Daar suggereerden ze toch dat Brian alles behalve brandschoon was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Anderkeertje het volgende:
het kan toch niet zijn dat Brian er wel zo mee wegkomt??
Je kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
en Brian moet geen publiek woordje doen? ah please, scripthell, krijg de tering Stijn.
In het update topic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is bekend wanneer die nieuwe miljonair komt? Vanavond nog of is dat morgen?
En is er een filmpje van De Schop?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef gomi het volgende:
brian hadden ze na t wijngooi incident er al uit moeten sturen. Dat had iig een duidelijke grens aangegeven.
Die gaat niet, dat wordt nog een groot probleem. Hij heeft zijn vrienden al opgegeven, en leeft nu in z'n eigen droomwereldje, waarbij de gouden kooi goed past, met z'n dichterlijke dwalingen voelt hij zich op z'n plek, continue in de spotlight.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef StunningCunt het volgende:
wat is er nou nog aan voor Brian ? Die stapt ook wel op binnenkort
Welnee, hij blijft zwelgen in zijn slachtofferrolquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef noucky het volgende:
Brian zit wel erg zuur te kijken, ja zijn lieffie moet weg !!!!
nu in het nederlands graagquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef tipsch het volgende:
be hadden er weide beinig waat bei
ja, laten we het over intentie hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef Marrije het volgende:
Beetje jammer dat Brian het zijn strot nog uit krijgt, op de vraag van Huub of het een harde schop was: het gaat om de intentie.
![]()
Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Wat een slag voor het programma......
Daarom had ik wat meer van ze verwacht. Dit is geen vrijbrief voor geweld, maar wel voor treiteren. En ik hoorde Bart van de week zeggen dat er niemand uit mochten pesten. Ben benieuwd hoe ze dit noemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Valse dingen zeggen is aan de orde van de dag daar in dgk. Dus daar gaat Brian niets meer van horen ben ik bang. Alleen snap ik dan de teksten niet op de TIEN site. Daar suggereerden ze toch dat Brian alles behalve brandschoon was.
Bijkbaar wel .quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Anderkeertje het volgende:
het kan toch niet zijn dat Brian er wel zo mee wegkomt??
ah idd dat was ik ff vergeten, maar daar is t idd misgegaan, Daar hadden ze een grens moeten stellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Maar het probleem was dat Fantasia daarvoor al met wijn had gegooid.
En die mag er nooit en te nimmer meer uit.
Daar is het al mis gegaan.![]()
Wat mij betreft is het wel een heel eind klaar ik kan die vuile rattekop van dat tbs patientje Nobrains niet meer zien of horen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een blonde tweeling speciaal om Brian gek te krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuk vanavond nog 1 of 2 nieuwe...
gelukkig heeft Brian dat niet inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.
Ze hebben vast een mooie ding in reserve die ook iets scherper is dan Nena...
Dat schopje (kunnen we dat ook zo noemen?) was een prima goed reden om haar theatraal uit te gooien. Psycholoog heeft zo te horen ook niets gedaan om haar te overtuigen te blijven, wat ze wel doet met bepaalde kandidaten..
Nena heeft gisteren een volledige uitzending gevuld...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.
Ze hebben vast een mooie ding in reserve die ook iets scherper is dan Nena...
Dat schopje (kunnen we dat ook zo noemen?) was een prima goed reden om haar theatraal uit te gooien. Psycholoog heeft zo te horen ook niets gedaan om haar te overtuigen te blijven, wat ze wel doet met bepaalde kandidaten..
Een valse nicht lijkt me nog steeds grappigerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een blonde tweeling speciaal om Brian gek te krijgen![]()
Weeeeeeeeeeeeeee een Bryanbrilletje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef _-inge-_ het volgende:
En nog steeds tegen Huub liegen over de reden waarom ze Brian geschopt heeft. Goed bezig........
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een valse nicht lijkt me nog steeds grappiger![]()
je bedoelt Suikeroom ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kasta komt toch in de kooi?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:
Ze schopte omdat hij bezig bleef haar belachelijk te maken, en kennelijk niet serieus kon doen in een serieus gesprek, hij moest dus even tot de orde geroepen worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef _-inge-_ het volgende:
En nog steeds tegen Huub liegen over de reden waarom ze Brian geschopt heeft. Goed bezig........
Weet niet maar ik zag er eentje onlangs op Volkomenkut.nl die auditie voor Idols deed in Amerika...die was hilarisch...zo'n type!quote:
Ik zou die overdragen aan Ilona...zo van hee Iloon, jij krijgt de cp's die ik nog van Natasia tegoed heb!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:42 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoop zo dat ze haar contactpunten nog terug vraagt aan Natasia
Over zijn alteregoquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Sug4r het volgende:
Over wie moet Brian nu de hele dag praten en gedichten schrijven??![]()
Uit het oog maar niet uit het hart.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Sug4r het volgende:
Waar kan je dat terugzien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
God net het schopje van Nena gezien... dat Brian daar om jankt is echt ongelovelijk! Het was een slappe schop naar zijn bovenbeen, dat wordt nog geen eens een blauwe plek! LUL.
Bart zegt net er is toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Maaruuuh is de relatie tussen Bart en Lesley afgelopen ofzow?
Die rijmt over 10 jaar nog over Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Sug4r het volgende:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=8PLV7G0Qj9A&eurl=http://forum.fok.nl/topic/939259/6/50&iurl=http://sjl-static14.sjl.youtube.com/vi/8PLV7G0Qj9A/2.jpg&t=OEgsToPDskK8dGJvhA5P23y0tlnCKOX8quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar kan je dat terugzien?
Ik dacht meteen aan jouw reaktie maar kon het me niet meer precies herinneren. Dank nogmaals..... zéér schoon gezegd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rijmt over 10 jaar nog over Nena.
Zoals ik vorige week al zei: ze zal de ene keer een hoer zijn en de andere een godin, maar nooit de zijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |