Dat ligt aan jezelf, red je het langer dan 2min? Dat heil gebeurd sowieso.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Alleen als we op hetzelfde moment ons klymax bereiken en we dan allebei tegelijkertijd "HEIL" roepen.
Ligt er aan hoe diep je kunt hequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Zeurberus het volgende:
Verdiept de beste man zich eens in het andere geslacht, is het nog niet goed
Ik doe van die prostaat aanspan en ontspan oefeningen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf, red je het langer dan 2min?
Dat zeg ik ! Ontoerekeningsvatbaar...je bent jezelf niet helemaal, roes enzo..quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar het boek heet de geboorte van een MOEDER. dat had toch wel enigszins de alarmbel moeten rinkelen he.
Als je er teveel in verdiept verlies je je intresse.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Zeurberus het volgende:
Verdiept de beste man zich eens in het andere geslacht, is het nog niet goed
Je zou denken dat men dan sneller komtquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik doe van die prostaat aanspan en ontspan oefeningen.
Helpt echt.
en ik via de buren, en toch blijft een piramidespel strafbaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het via een supermarkt.
Misschien handig voor de NS.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zou denken dat men dan sneller komt
Deze niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en ik via de buren, en toch blijft een piramidespel strafbaar.
Dat heet zegeltjes plakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het via een supermarkt.
5 rooie van een onbetrouwbare bank lenen die aanwezig is op zo een irl meeting en vervolgens in termijnen met extreem hoge rente afbetalen.quote:
jajaj BeeDee denk er nog maar eens rustig over na!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zeg ik ! Ontoerekeningsvatbaar...je bent jezelf niet helemaal, roes enzo..![]()
Dat hoef ik toch juist jou niet uit te leggen Tezz..Maar...eigenlijk wel ja.
![]()
zo, pak je spullen in en emigreer naar een warm land!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef Piovan het volgende:
Ik heb al 4 euro winst!
dus al 1 boekje vol! Jat je de zegels van je moeder Pio, want dat is natuurlijk ook strafbaar !quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef Piovan het volgende:
Ik heb al 4 euro winst!
Teren op de rente in een mooi belastingsvrij deel in België.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo, pak je spullen in en emigreer naar een warm land!
Euh, okayquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
5 rooie van een onbetrouwbare bank lenen die aanwezig is op zo een irl meeting en vervolgens in termijnen met extreem hoge rente afbetalen.![]()
De praktijk blijkt een betere leermeester, ze kunnen zoveel zeggen in die boekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaj BeeDee denk er nog maar eens rustig over na!
Deel 2 heet trouwens de geboorte van een gezin, kom je iets beter mee weg als man zijnde. Alhoewel, het blijft toch daphne deckers. Tja...
titan!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
5 rooie van een onbetrouwbare bank lenen die aanwezig is op zo een irl meeting en vervolgens in termijnen met extreem hoge rente afbetalen.![]()
Een kenner.quote:
Bij ons op 't bedrijf was op een gegeven moment de helft van de werknemers in de ban van dat titan. Hebben een aantal ook een leuk centje aan overgehouden, maarja dat waren de eersten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een kenner.
Idd zo vaag die meetings, iedereen strak in pak, de hele dag klappen om van alles.
Heb zelf nooit getekend, maar wel een aantal mensen zichzelf zo in de schulden zien werken.
Ja wel als je de zegeltjes krijgt of jat. Ik moet de boodschappen gewoon zelf betalen he, en dan is het toch een iets minder geil plan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
maar tezz het is een gouden tip
Was je reinste indoctrinatie ja. Met van die undergroundmuziek d'r bij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja wel als je de zegeltjes krijgt of jat. Ik moet de boodschappen gewoon zelf betalen he, en dan is het toch een iets minder geil plan.
Ben ooit op een meeting van Titan geweest trouwens. Tjeezus dat was echt erg!!!!!!! Ben na vijf minuten de zaal (sekte) uitgelopen. Het vreemde was dat ik de enige was (samen met man dan) die weg liep! Ben er een hele week van van slag geweest...en die gast die ons uitgenodigd had, die heb ik nooit meer gezien!
wij ginggen een keer vd grap kijken daarquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een kenner.
Idd zo vaag die meetings, iedereen strak in pak, de hele dag klappen om van alles.
Heb zelf nooit getekend, maar wel een aantal mensen zichzelf zo in de schulden zien werken.
Hebben ze goed gedaan dan. De eerste zullen wel binnengelopen zijn ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bij ons op 't bedrijf was op een gegeven moment de helft van de werknemers in de ban van dat titan. Hebben een aantal ook een leuk centje aan overgehouden, maarja dat waren de eersten.![]()
Een maan van de planeet Saturnus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf is Titan nou weer
Klinkt herkenbaar, soorgelijke situatie meegemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij ginggen een keer vd grap kijken daar
moeilijk moijlijk in een geblindeerd busje naar een geheime lokatie
eenmaal daar een rare presentatie met hoge beloftes en mensen die schreeuwn: titan!!!
en na afloop word je bijna gedowngen om te teknen en een lening aan te gaan
maar wij gingen na een hoop kabaal weg zonder iets te tekenen, hb nog wel een mooie pen van ze liggen ergens als aandenken
![]()
het was idd best bizarquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf is Titan nou weerEn hoezo raar dat iedereen bleef
Een "spel" waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, zodat zij van hun inleg weer een deel ontvangen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Economie, dinsdag 27 juli 1999quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een "spel" waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, zodat zij van hun inleg weer een deel ontvangen.
Meer info op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |