wel hoor, moest alleen snel wat verzinnen, voordat iemand anders het topic maaktequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pio is niet bepaald creatief eh
Maar hij gaat binnenkort wel heul rijk worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgende TTquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hij gaat binnenkort wel heul rijk worden..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens zoenen ofzo
Vertel vertelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hij gaat binnenkort wel heul rijk worden..
Dat soort gedrag nodigt uit tot het aanzetten van Coldplay en in foetushouding huilend in een donker hoekje zitten. Doe eens aardig, verdomme.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens zoenen ofzo
Ik ben niet aardig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat soort gedrag nodigt uit tot het aanzetten van Coldplay en in foetushouding huilend in een donker hoekje zitten. Doe eens aardig, verdomme.
nou we branden van spanningquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Piovan het volgende:
Ik ontdekte iets
Of...Ontplofte egelsquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgende TT
Moedermelk en liga
Maar...maar..het was geen vraagquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moet je maar niet om naaktfotos vragen
Ik stem voor 'bonkjes en sliertjes'.quote:
Mol tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat blijft dan weer lekker hangen bij iedereen he
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat blijft dan weer lekker hangen bij iedereen he
nee niet iedereen, alleen het rookhoekje; kom Pio, wie A zegt moet ook B zeggen he kerelquote:
Maar hij had wel goede ideeen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet aardig was? Hitler.
wat nou officieel? Je gaat me toch niet vertellen dat je voorzitter bent van de ontplofte egelclub hequote:
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij had wel goede ideeen!
gister wilde je nog doodquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Piovan het volgende:
Ik zwem in het geld
Eerst geweldige seks dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jij bent mijn Eva Braun, zullen we samen zelfmoord plegen?![]()
Nee, dat is Daphne Dekkersquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat nou officieel? Je gaat me toch niet vertellen dat je voorzitter bent van de ontplofte egelclub he
Voornamelijk verspilde hij gas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij had wel goede ideeen!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
gister wilde je nog dood
dus het moet vannacht gebeurd zijn he
Vanmorgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
gister wilde je nog dood
dus het moet vannacht gebeurd zijn he
OMG stiekum in de boeken van je vriendin zitten lezen?? Viva - material??quote:
Alleen als we op hetzelfde moment ons klymax bereiken en we dan allebei tegelijkertijd "HEIL" roepen.quote:
Die is wel heel erg uitgekauwdquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voornamelijk verspilde hij gas.
Schijnt dat ie ook zo dood is gegaan, toen ie de gasrekening zag dus.
Je hebt je eindelijk zelf kunnen aankleden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Piovan het volgende:
Ik liep al langer met het idee rond, maar vanmorgen is het gelukt.
ja Pio ik zit nu echt te trillen van nieuwsgierigheid hoor. kom op, voor de dag ermee. Wat kan er zo interessant zijn dat je er stapelsrijk van wordt?? En waarom is het nog nooit door iemand ontdekt?? En waarom ontdekte jij het? En heb je al pattent?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG stiekum in de boeken van je vriendin zitten lezen?? Viva - material??
Geen patent voor nodig, iedereen kan er zo gebruik van maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja Pio ik zit nu echt te trillen van nieuwsgierigheid hoor. kom op, voor de dag ermee. Wat kan er zo interessant zijn dat je er stapelsrijk van wordt?? En waarom is het nog nooit door iemand ontdekt?? En waarom ontdekte jij het? En heb je al pattent?
DOE IS LIEFVFVVFVFquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt je eindelijk zelf kunnen aankleden?
dat heet een piramidespel Pioquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Geen patent voor nodig, iedereen kan er zo gebruik van maken.
Je legt geld in, en je krijgt 50 % meer terug.
Als je dit jezelf visualiseerd zou dat best wel een goede scene zijn voor in een film.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Alleen als we op hetzelfde moment ons klymax bereiken en we dan allebei tegelijkertijd "HEIL" roepen.
kwaadaardig!quote:
maar het boek heet de geboorte van een MOEDER. dat had toch wel enigszins de alarmbel moeten rinkelen he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ach, je leest wel eens wat in de aanloop van 't vaderschap. Ontoerekeningsvatbaar enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |