Het gaat mij niet eens over welke provincie dan ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:00 schreef PeZu het volgende:
gaan we weer met dat provinci"n gedoe ;')
neeee, daar ging het niet om volgens Q_Bquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:00 schreef PeZu het volgende:
gaan we weer met dat provinci"n gedoe ;')
ik las het al jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens over welke provincie dan ook![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las het al ja
;")
maar ik was aan het psosten dus ik kon niet lezen
quote:
en twister fries danquote:
Ik heb eens een weekend in een snackbar gewerkt, op Texelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ooit nog overwogen om zo een apparaat te kopen op marktplaats.![]()
[afbeelding]
tjek http://www.lambweston.ca/may-03/twister_fries.htmquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wasda
Oh, nu ligt het daar aan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iedereen weet dat de ware mannen uit Gelderland komen.
Oer'ndhard!
Texel?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb eens een weekend in een snackbar gewerkt, op TexelIk ken die dingen
Dat ken ik alleen uit Amerikaanse films en dan veel kaas eropquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
tjek http://www.lambweston.ca/may-03/twister_fries.htm![]()
Nou nee hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Texel?!?!
Wilde verhalen gaan nu komen.![]()
bij onze snackbar hebben ze het ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen uit Amerikaanse films en dan veel kaas erop
koest jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef Piovan het volgende:
pfff deze reeks heeft zijn langste tijd gehad
Éh, ik eet mijn boerenkool.quote:
Alsof het nog niet duidelijk is dat mn o kuren heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat hoe ze het uitspreken in Drenthe? Dialect enzo.
kijk, jij snapt hetquote:
Met worstquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Éh, ik eet mijn boerenkool.
Dat maakt je een ware testeronbom.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Éh, ik eet mijn boerenkool.
Dat maakt je een ware testeronbom.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alsof het nog niet duidelijk is dat mn o kuren heeft
Pink omhoog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jaja, je bent echte man. Neem me, hier, nu.
Post eens een naaktfotoquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jaja, je bent echte man. Neem me, hier, nu.
Pio is niet bepaald creatief ehquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
Wat is dit voor BeF TT?
Beffen?? Waar ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
Wat is dit voor BeF TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |