quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga er geen stekkers uittrekken trouwens
2 uur?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet.....2 uur niet fok!ken. Voel 's aan je voorhoofd idd.![]()
Bespeur ik hier wat penisnijd?quote:
Johquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben in een heeeele flauwe bui.![]()
Mot jequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Bespeur ik hier wat penisnijd?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ken een jongen die Paalhaar van zijn achternaam heet.
Veel plezier met het neuken van konijnen.quote:
Weten waarom mannenquote:
Ik hou het bij de vrouw.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
Vrouwen
Je kan beter een real doll aanschaffen. !
Hij zit met zijn laptoppie in de kou te fokken jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
hey broekpaling, die brand in dat schip eh?
zijn toch een boel mensen uit hun huis geschopt tijdelijk?
Hoor jij daar eig bij?
Net niet, was wel twijfelgeval, deuren en ramen goed dichtgehouden, maar vannochtend rook het WEER naar die lucifer meuk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
hey broekpaling, die brand in dat schip eh?
zijn toch een boel mensen uit hun huis geschopt tijdelijk?
Hoor jij daar eig bij?
die kunnen niet KOKEN Pio, nooit doen dus!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
Vrouwen
Je kan beter een real doll aanschaffen. !
Ik hoef geen gesprekken met jou, als ik zulke gesprekken blief praat ik wel met n kind van 3quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoef geen gesprekken met jou, als ik zulke gesprekken blief praat ik wel met n kind van 3
waar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef PeZu het volgende:
kangeroe!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
ik ga zometeen maar eerst ff de debiele k3-schade herstellen denk ik. Voel me behoorlijk raar achter het internet zo. Vraag ik me gelijk af hoe mensen zich moeten voelen die zich helemaal anders voordoen dan dat ze zijn. Als ouwe vieze kerel met bierpens een jong meisje van 14 nadoen of zo. Blegh.
Ga je wegquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan iemand een TVP voor mij plaatsen in het volgende topic?
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
die kunnen niet KOKEN Pio, nooit doen dus!
Ja ik, geef je password maar even via PM door.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan iemand een TVP voor mij plaatsen in het volgende topic?
Neuh, ik houd gewoon niet van domme mensen. Dus heb ik daar geen gesprekken mee. Oh ja, NO OFFENCE, natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er drie, ...
Pleuris, zeer flauwe bui.![]()
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, ik houd gewoon niet van domme mensen. Dus heb ik daar geen gesprekken mee. Oh ja, NO OFFENCE, natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, ik houd gewoon niet van domme mensen. Dus heb ik daar geen gesprekken mee. Oh ja, NO OFFENCE, natuurlijk.
Oh, waarom dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nu ben je net zo kortzichtig en bekrompen als ik zelf ben.
Pot, ketel thingie
Dat je mij als dom beschouwd puur omdat ik een ietswat andere mening heb over mensen uit o.a. drenthe. En dat onderbouw je net zo goed als ik mijn mening onderbouw.quote:
Oh, maar dat is de reden niet eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat je mij als dom beschouwd puur omdat ik een ietswat andere mening heb over mensen uit o.a. drenthe.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, maar dat is de reden niet eens![]()
ahh, tof, dan ben ik dom om iets waarvan ik zelf niet eens weet wat het is. Daar kan ik wat meequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, maar dat is de reden niet eens![]()
Ga nou maar niet nog meer onzin bij editten, want zoals ik al zei, dat is de reden niet eens. Maar lezen was je sterkste punt al niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat je mij als dom beschouwd puur omdat ik een ietswat andere mening heb over mensen uit o.a. drenthe. En dat onderbouw je net zo goed als ik mijn mening onderbouw.
Niet dus.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga nou maar niet nog meer onzin bij editten, want zoals ik al zei, dat is de reden niet eens. Maar lezen was je sterkste punt al niet.
Sterkte...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik speel even R&P op MSN, kusje van tante toos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |