Dit had ik ook wel eens gelezen, maar in de serie is dit nooit gezegd. Volgens mij wist Haywire sowieso niet waar Holland (Michigan) en Nederland liggen en hij dus zomaar wat ging varen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef The_S het volgende:
[..]
Hij was ook niet van plan om naar Nederland te gaan, maar naar de plaats Holland in de staat Michigan![]()
link: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=holland,+michigan&ie=UTF8&z=10&ll=42.762138,-86.133156&spn=0.673504,1.724854&om=1
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zojuist gekeken, wat een baggersaaie aflevering
Het wordt wel uitgemolken zeg, niet te zunnig
Nou, nou, haat je mij ofzoquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Waltero het volgende:
HAYWIREE!!!!!!
Jezus kap eens man, dit staat werkelijk in ELK topic 3 keer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef mash_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_Break#Seizoen_3
Seizoen 3
De producer van Prison Break (Paul Scheuring) maakte eerder bekend dat seizoen twee zijn laatste seizoen zou worden. Later maakte hij bekend toch met seizoen 3 te beginnen. In seizoen drie word het verhaal van één van de overlevenden uit seizoen twee verder uitgediept.
Nee, het is nog altijd een Amerikaanse serie. Huisdieren en kinderen worden dus niet vermoordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Haunter het volgende:
Bad Blood, ik denk dat niet C-note maar C-note's dochtertje het loodje kan gaan leggen... zo'n gevoel heb ik.
Dan gaan C-note er aan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, het is nog altijd een Amerikaanse serie. Huisdieren en kinderen worden dus niet vermoordt.
Die is verwijderd, want het vragen naar dat soort site mag niet. Ik had er namelijk een reactie op gegeven met een linkje erinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef Canisfire het volgende:
wtf mijn vorige post is weg.
Nouwja weet iemand waar ik hem online kan zien behalve Peekvid ? Die heeft hem nog niet.
Is dus pas over 2 weken weer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben alweer benieuwd naar volgende week
Volgens mij hebben we hier een potentiele titel voor deel 44quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Clyde_Frog het volgende:
"It's ok...just go"
24 is een geval apart hè!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan gaan C-note er aan...![]()
Edit: je ava, in 24 wordt er ook wel een hond vermoord (seizoen 2, waar ik nu toevallig ben met kijken).. uitzondering?
In seizoen 1 wordt er ook een kind vermoord, perongeluk wel te verstaan... Volgens mij was t de zoon van iemand die T-Bag achter de hand had om toch mee te kunnen uitbreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, het is nog altijd een Amerikaanse serie. Huisdieren en kinderen worden dus niet vermoordt.
Is die info in die wikilink juist? Staan wat dingen over de volgende aflevering 'Bad Blood"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jezus kap eens man, dit staat werkelijk in ELK topic 3 keer.
Dabruzzi gaf opdracht om de vader van die zoon te vermoorden en toen vermoordden ze per ongeluk ook de zoon, dit deden ze zodat T-bag toch konden vermoorden want die man was de back-up van T-bag?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef x1dje het volgende:
[..]
In seizoen 1 wordt er ook een kind vermoord, perongeluk wel te verstaan... Volgens mij was t de zoon van iemand die T-Bag om 1 of andere rede achter de hand had om toch mee te kunnen uitbreken.
Bij bad blood zag ik bij de Nederlandse wiki niks staan maar kijk eens wat er staat bij de laatste aflevering Chicagoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is die info in die wikilink juist? Staan wat dingen over de volgende aflevering 'Bad Blood".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ze zo lief is
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Hmm, bij verschillende linkjes staan/stonden verschillende dingen. Ach, zie het wel over 2 weken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij bad blood zag ik bij de Nederlandse wiki niks staan maar kijk eens wat er staat bij de laatste aflevering Chicago![]()
echt al 5x gezegd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom pas over 2 weken?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende aflevering moeten ze dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafzooi dat het volgende week geen PB tijd is, maar gelukkig begint Lost weer deze week, dan heb ik nog IETS om te kijken(Buiten 24 en Heroes dan)
* Brad Bellick, I'm with the bureau *![]()
Alex Mahpwn is denk ik diep in zijn hart toch nog wel een Good Guy. Misschien helpt hij uiteindelijk zelfs nog wel de 2 broertjes. Wie wil wedden?
En nu slapen!Ik wil een plaatje posten!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef RandomReader het volgende:
En:En T-Bag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef RandomReader het volgende:
Zucht, dat gezeur van die mensen die "iets op wikipedia over seizoen 3" hebben gelezen... Damn als je een beetje series kijkt dan weet je toch wel of er een volgend seizoen komt?? Je merkt aan alles dat PB aan het eind loopt, en welke creatieve geest hier kan een verhaal verzinnen dat uberhaupt nog IEMAND kan boeien hier? Niemand denk ik
Maar ik vond het een superaflevering! Je merkt zoals ik al eerder zei dat er echt wel een eind aan komt. Ik bedoel:
* Haywire dood
* Abruzzi dood
* Tweenert dood
En:ik geloof er geen fuck van dat er geen 3e seizoen komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafzooi dat het volgende week geen PB tijd is, maar gelukkig begint Lost weer deze week, dan heb ik nog IETS om te kijken(Buiten 24 en Heroes dan)
* Brad Bellick, I'm with the bureau *![]()
Alex Mahpwn is denk ik diep in zijn hart toch nog wel een Good Guy. Misschien helpt hij uiteindelijk zelfs nog wel de 2 broertjes. Wie wil wedden?
En nu slapen!
Dat 3e seizoen komt er gewoon. Iets wat altijd nog meer geld oplevert dan maakt komt er in de TV wereld.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Joh, dat meen je nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:37 schreef magnifor het volgende:
Volgende week geen Prison Break maar een daarna dubbele aflevering. Laat ep17 en ep18 maar komen. )
Dabruzzi ? who ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dabruzzi gaf opdracht om de vader van die zoon te vermoorden en toen vermoordden ze per ongeluk ook de zoon, dit deden ze zodat T-bag toch konden vermoorden want die man was de back-up van T-bag?
Sorry Hon' beetje late reactie... werk gaat voor het meisje.. . ja aan je naam te zien wel..hihi..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, thanks babe![]()
Betekent dit dat wij getrouwd zijn?
Gave promo's![]()
Mierenneuker, triest maarja, hier dan het verhaalquote:
Nee, leer het internet maar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Augustina het volgende:
Wil iemand me een PM sturen over waar en hoe ik de eps. kan downl?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |