Prachtig woord, dat "superneger"quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou me wel humor lijken, Bellick die ontsnapt. Moet ie wel eerst een team opbouwen. Hij is al dikke maatjes met die superneger, dus het begin is er!
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou me wel humor lijken, Bellick die ontsnapt. Moet ie wel eerst een team opbouwen. Hij is al dikke maatjes met die superneger, dus het begin is er!
Je krijgt de afleveringen weken van te voren aangeleverd of je kan T-bag een handje schuddenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Razor21 het volgende:
Krijg net een mail van mijn stiefmoeder uit Amerika haar wat verteld over Prison Break zij volgt het niet...krijg ik dit te horen :
Haps wife: Barb sisters husband (got that? ) is the cameraman for Prison Break... It was initially shot in Illinois but now its shot in Texas.
Dus heb in mijn stieffamilie dichte connecties met Prison Break.....misschien kan dat later van pas komen.![]()
![]()
dat wil ik ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of je kan T-bag een handje schudden
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
krijg de tyfus maar, noob.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders huilen joh...![]()
T-Bag kennende blijft het daar niet bijquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ook seizoen 1, die Bob. Die kerel met die laptop, die samen met Jack en Palmer weet hoe het zit op een gegeven moment..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Haywire speelt in S1, waar Bellick dan?
Twee weken geledenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
wanneer beginnen ze weer met nieuw afleveringen in de US?
Cliché, maar 24 is wel een goed alternatief.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef nlboy het volgende:
Ik vind dat er gewoon een nieuwe seizoen moet komen. Kijk het kan nooit beter worden dan 1, maar ja ik ken niet echt een serie die net zo spannend en verslavend is als Prison Break.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |