Nee denk het niet. Denk dat hij, Sylvia en natuurlijk Ilona het oprecht jammer vinden dat Nena gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nou met hele vreemde kronkels aan het denken hoor.......
Kan het zo zijn dat Huub nou precies is waar hij wil zijn?
Wat zou dat prachtig zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien moet hij ook weg, daar hopen velen hier op.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nou met hele vreemde kronkels aan het denken hoor.......
Kan het zo zijn dat Huub nou precies is waar hij wil zijn?
Ik denk dat de stekker uit de kooi wordt getrokken.........mooie aanleiding lijkt me dit voor JdMquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Black_king het volgende:
Ze moeten in milionair's kleding. Beide opperhoofden zijn in huis......
Dan kan Nena in stijl vertrekkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Ashley1 het volgende:
waarom moeten ze eigenlijk nette kleren aan.
Misschien moeten ze dan eerst even een compilatie laten zien van een aantal filmpjes...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dan is het antwoord nu al duidelijk want Sylvia heeft ook al tegen Nena gezegd dat ze het terecht zal vinden als ze gediskwalificeerd wordt want als dit mag dan is het hek van de dam
Nadat ik zaterdag helemaal op haar afgeknapt was, vond ik haar gisteren (met Huub) weer helemaal prima.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer. Ze is niet mijn favo miljoinair, ik vind haar vrij irritant, lui en dommig, maar ik gun haar wel dit soort dingen uiteraard. Jammer, maar ook vrij suf van haar dat ze zo weinig actie heeft ondernomen.....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:49 schreef PokerJoker het volgende:
Ik denk dat de stekker uit de kooi wordt getrokken.........mooie aanleiding lijkt me dit voor JdM
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat zou dat prachtig zijn.
Vind het jammer dat het nu zo loopt,ook al was ik geen Nenafan.
baal er gewoon van dat dat andere groepje weer iemand verliest.![]()
Jij weet natuurlijk ook dat dat niet zo zal zijn. Nena blijft Nena. Een gestoord persoon, maar in tegenstelling tot bv Brian is ze een flink stuk leuker gestoord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadat ik zaterdag helemaal op haar afgeknapt was, vond ik haar gisteren (met Huub) weer helemaal prima.
Ik hoop dat ze nu DEFINITIEF geleerd heeft zich nooit meer met low life als Brian in te laten en in te zien dat ze amoureuze spelletjes haar niet veel goeds oplevert. Kortom, dat ze er volwassen van geworden is.
Zonder Huub was dat denk wel gebeurd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:49 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ik denk dat de stekker uit de kooi wordt getrokken.........mooie aanleiding lijkt me dit voor JdM
jazeker, maar eerst Natasia onder narcose brengen, anders trek ik het nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Wat zou het toch leuk zijn dat Brian ook te horen krijgt dat hij kan vertrekken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef SuperUli het volgende:
Nu ik dat schopfilmpje zie. Moet ik meteen denken aan:
http://www.youtube.com/watch?v=kOYV22kxmoc
Wat zal Nena dan terleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Misschien is het gewoon iets met alle lichten uit van vanavond...
Goed gezegd, helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
Nadat ik zaterdag helemaal op haar afgeknapt was, vond ik haar gisteren (met Huub) weer helemaal prima.
Ik hoop dat ze nu DEFINITIEF geleerd heeft zich nooit meer met low life als Brian in te laten en in te zien dat ze amoureuze spelletjes haar niet veel goeds oplevert. Kortom, dat ze er volwassen van geworden is.
Valt misschien mee: beetje vader had iemand die zijn dochter zo aanspreekt al lang een paar beuken willen verkopen... dat was hem waarschijnlijk een stuk duurder komen te staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Nena is vanmiddag in ieder geval wel echt een kickboksmeisje gebleken.
Helaas zal het haar (vader) duur komen te staan.
Mijn vader had me al lang aan mijn haren dat huis uitgesleurd. Al moest hij nog een keer 10.000 euro neerleggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Nena is vanmiddag in ieder geval wel echt een kickboksmeisje gebleken.
Helaas zal het haar (vader) duur komen te staan.
Ook dat, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt misschien mee: beetje vader had iemand die zijn dochter zo aanspreekt al lang een paar beuken willen verkopen... dat was hem waarschijnlijk een stuk duurder komen te staan![]()
http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand nog een link naar streams? Deze hapert weer
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand nog een link naar streams? Deze hapert weer
Ja echt erg is dat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef patrick37 het volgende:
brian,wat ben jijj een zielig,irritant,kleinzerig,vies,eng,mieterig griezeltje!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop echt dat dit griezeltje de volgende is die eruit moet,nena uitschelden voor alles wat niet mooi meer is,haar uitdagen en dan wordt hij nu "beloond"door nena's vertrek.
Mr.agressie wint doordat een vrouw van 55 kilo hem een "schop"heeft gegeven,het is niet te geloven!
Dank jequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/
Zoals het er nu voor staat is er nog geen sprake van 'het veld MOET ruimen'. Nena heeft haar 24 uur aangevraagd en gaat uit vrije wil weg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef Inukshuk het volgende:
Jammer dat Nena het veld moet ruimen, maar wat een ontknoping.... bro braaj in tranen schoppen! Bedankt streamers voor de levendige discussie, lag weer helemaal in een deuk, vooral bij het lezen van het gedicht van meneer max, klasse!
Als het totale plaatje dan maar laten zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef _-inge-_ het volgende:
De miljonairs worden om 19.00 in miljonairs-style op de bank verwacht. Volgens mij heeft Nena dit laatste niet goed begrepen.... of gaat ze misschien meteen door naar haar werk...... hoezo kort!! Of hoopt ze Brian nog jalours te kunnen maken.... Ik hoop dat ze het filmpje laten zien zodat de miljonairs kunnen zien hoe het gegaan is! Doei doei Princess Nena
Tenzij ze nu hoort dat ze gediskwalificeerd wordt (wat ze wil en ook terecht vindt zei ze) en direct moet vertrekken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat is er nog geen sprake van 'het veld MOET ruimen'. Nena heeft haar 24 uur aangevraagd en gaat uit vrije wil weg.
Jij kunt niet ouder dan 10 jaar zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef _-inge-_ het volgende:
De miljonairs worden om 19.00 in miljonairs-style op de bank verwacht. Volgens mij heeft Nena dit laatste niet goed begrepen.... of gaat ze misschien meteen door naar haar werk...... hoezo kort!! Of hoopt ze Brian nog jalours te kunnen maken.... Ik hoop dat ze het filmpje laten zien zodat de miljonairs kunnen zien hoe het gegaan is! Doei doei Princess Nena
Rustig maar, ik ken wel meer vrouwen die er niet echt de benen voor hebben, je bent echt de enige nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef _-inge-_ het volgende:
I do not agreequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk ook dat dat niet zo zal zijn. Nena blijft Nena. Een gestoord persoon, maar in tegenstelling tot bv Brian is ze een flink stuk leuker gestoord.
Vanzelfsprekend. Maar tot nu toe is het nog zo dat ze uit vrije wil de villa verlaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tenzij ze nu hoort dat ze gediskwalificeerd wordt (wat ze wil en ook terecht vindt zei ze) en direct moet vertrekken.
Vanmiddag was ze met een vrouw in gsprek (2e keer al) die moet uitvissen wat ze wel en niet leuk vindt. Daar kwam toch echt wel weer uit dat ze volkomen wereldvreemd is. Ze ziet alles enorm negatief, weet niets ... en heeft nergens zin aan. Ze kwam op mij niet over als een geestelijk gezond persoon.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
I do not agree
Wat ik zie is een puber die voortdurend pendelt tussen kind zijn en volwassen zijn.
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19dequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
Ze is niet definitief verknipt. Ze KAN er nog van leren. Ze is zoekende in vele opzichten.
Daar gaat het niet om. De uitspraken die ze doet zijn gewoon echt niet gezond te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19de![]()
Ik was al heel volwassen op jouw 19e!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19de![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:11 schreef Black_king het volgende:
de stagiaire had de verkeerde post het huis ingeschoven.....
Dat was ook tijdens de stemronde. 10min te laat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef icekube het volgende:
de DGK redactie begint bijna net zo snel als de NS te worden, ook nooit op tijd...
bedoel ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |