Jij kunt niet ouder dan 10 jaar zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef _-inge-_ het volgende:
De miljonairs worden om 19.00 in miljonairs-style op de bank verwacht. Volgens mij heeft Nena dit laatste niet goed begrepen.... of gaat ze misschien meteen door naar haar werk...... hoezo kort!! Of hoopt ze Brian nog jalours te kunnen maken.... Ik hoop dat ze het filmpje laten zien zodat de miljonairs kunnen zien hoe het gegaan is! Doei doei Princess Nena
Rustig maar, ik ken wel meer vrouwen die er niet echt de benen voor hebben, je bent echt de enige nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef _-inge-_ het volgende:
De miljonairs worden om 19.00 in miljonairs-style op de bank verwacht. Volgens mij heeft Nena dit laatste niet goed begrepen.... of gaat ze misschien meteen door naar haar werk...... hoezo kort!! Of hoopt ze Brian nog jalours te kunnen maken.... Ik hoop dat ze het filmpje laten zien zodat de miljonairs kunnen zien hoe het gegaan is! Doei doei Princess Nena
I do not agreequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk ook dat dat niet zo zal zijn. Nena blijft Nena. Een gestoord persoon, maar in tegenstelling tot bv Brian is ze een flink stuk leuker gestoord.
Vanzelfsprekend. Maar tot nu toe is het nog zo dat ze uit vrije wil de villa verlaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tenzij ze nu hoort dat ze gediskwalificeerd wordt (wat ze wil en ook terecht vindt zei ze) en direct moet vertrekken.
Vanmiddag was ze met een vrouw in gsprek (2e keer al) die moet uitvissen wat ze wel en niet leuk vindt. Daar kwam toch echt wel weer uit dat ze volkomen wereldvreemd is. Ze ziet alles enorm negatief, weet niets ... en heeft nergens zin aan. Ze kwam op mij niet over als een geestelijk gezond persoon.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
I do not agree
Wat ik zie is een puber die voortdurend pendelt tussen kind zijn en volwassen zijn.
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19dequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
Ze is niet definitief verknipt. Ze KAN er nog van leren. Ze is zoekende in vele opzichten.
Daar gaat het niet om. De uitspraken die ze doet zijn gewoon echt niet gezond te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19de![]()
Ik was al heel volwassen op jouw 19e!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19...... waar gaat het nou helemaal over?? Alsof iedereen hier zo volwassen is/was op zijn/haar 19de![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:11 schreef Black_king het volgende:
de stagiaire had de verkeerde post het huis ingeschoven.....
Dat was ook tijdens de stemronde. 10min te laat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef icekube het volgende:
de DGK redactie begint bijna net zo snel als de NS te worden, ook nooit op tijd...
bedoel ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |