hoezo, het nena verhaal kennen we nu wel, ze heeft iemand een schop gegeven (als brian had getrapt had iedereen gezegd brian eruit !!!) dus nieuw bloed in het huis lijkt me wel wat, wie weet komt het tietentopic nog eens tot levenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef ron1970 het volgende:
Kan er iemand vanavond nog een doos sexy kleren voor Nena bij de villa afgeven met een briefje dat wij fans haar niet willen zien gaan.![]()
Als hij nog met haar moet praten om de lucht te klaren dan hoeft er ook geen diskwalificatie in diezelfde lucht te hangen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Sebi het volgende:
Die looser (brian dus) wilde nog met Nena praten om de lucht te klaren zei hij tegen de psych. Ik hoop niet dat ze daar op in gaat. Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken...
Of ze weg gaat..denk het welquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef Brici het volgende:
Gaat nena nu weg? heeft ze 24 uur aangevraagd?
Ik blijf volhouden dat ze niet raak traptequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hoezo, het nena verhaal kennen we nu wel, ze heeft iemand een schop gegeven (als brian had getrapt had iedereen gezegd brian eruit !!!) dus nieuw bloed in het huis lijkt me wel wat, wie weet komt het tietentopic nog eens tot leven![]()
Graag zelfs! Want ik weet zeker dat Huub als enige daar in dat huis in staat is om te incasseren en dan zijn we EINDELIJK van straattuig brainlees braajen af. Want ik sweer het je, ik KAIK gewoon niet meer nee echt ik KAIK gewoon niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij beseft iedereen dat fysiek worden gewoon niet mag.... Natuurlijk heeft brian er geen last van etc, maar als ze dit accepteren dan mag Brian vanavond ook Huub een schop geven, en dat zou huub wel wat meer pijn kunnen doen.
LOLquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat ze niet raak trapte![]()
Maakt niet uit of ze raak trapte, als Brian het gedaan had dan hadden we idd moord en brand geschreeuwd, maar dat lijkt me ook logisch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef ron1970 het volgende:
Ik blijf volhouden dat ze niet raak trapte![]()
Ik ben het tuig ook spuugzat. Alléén Sylvia kan me nog bekoren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Lieve het volgende:
[..]
Graag zelfs! Want ik weet zeker dat Huub als enige daar in dat huis in staat is om te incasseren en dan zijn we EINDELIJK van straattuig brainlees braajen af. Want ik sweer het je, ik KAIK gewoon niet meer nee echt ik KAIK gewoon niet meer.
ben het tuig wel echt echt echt helemaal zat! Huub is leuk, maar verder kijk ik echt naar zinloos geweld types. De uitvoerders.
Even een vraagje, geestelijk geweld.. is toch ook gewoon geweld? Daar kun je iemand echt wel kapot mee krijgen!![]()
![]()
En dan komt het tuttebelletje mevrouw de spiegeloog die niet eens spiegelt. Oh wil je weg? Ja, kan ik je overhalen? Nee he? Nee, dat dacht ik al. Nou, ze kijken allemaal bij de Albert Heijn naar mij. Ze gaan straks denk ik ook naar jou kijken Nena! Lachje, ja, kun je daarmee omgaan denk je? Ja? Nou dan is het goed. Veel pelzier dan maar Nena! Dag Nena!
quote:Hiya all
10298_vzine_1 Ik ben het weliswaar vergeten te melden, maar ik hou sinds vorige week (26 januari) een audio dagboek bij. Elke dag neem ik twee minuten op waarin ik weergeef wat er speelt in mijn leven hier in de Gouden Kooi. Check deze link maar, je kunt je er gratis op aboneren. Overigens doet Natasia hetzelfde, ook zij verteld iedere dag een kort vehaaltje. Dit is haar link.
Hear ! Hear !quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef farceman het volgende:
Frans , Stijn, DGK_REDACTIE kunnen julllie niet iets proberen om haar te behouden?
Nena is echt niet te vervangen door een of ander lekker wijf.
Ga vanavond anders achter lekker met haar en Huub blowen en regel iets.
Nena zorgde stiekum voor heel veel leuke tv!
Met Brian zijn gevoel voor realiteit komt dat er dan op neer dat hij denkt dat hij veel fanmail heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Gewoon iedereen Brian een RODE KAART sturen!
''Schop''-filmpje ook gezien. Wat was Brian gemeen man, niet normaal. En maar suggereren dat Nena met iedereen het bed induikt, en maar zuigen over de seks die zij hebben gehad en dat iedereen het weet.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Brainless fakete dat hij werd geraakt..dus hij mag eruit!
Ik blijf niet interactief bezig, vond de kaart voor Sylvia en Huub al kolder genoeg toen ik ermee naar de brievenbus liepquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Gewoon iedereen Brian een RODE KAART sturen!
Ik ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
Alleen krijgen ze er iemand voor terug. Beseffen ze dat wel genoeg..
Ik hoop dan op een intelligente mooie vrouw, die de laaghartige gluiperd Brian ongenadig op zijn plek zet.
Luider Huub slaapt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Joehoe DGK_REDACTIE: Neentje moet blijven!!! En Flikker dat psycho-moederskindje eruit met zijn 2e waarschuwing!
Please Please Please!
En Huuuuuuub!!!!!: Wakker worden! Werk aan de winkel. Gooi je humor en overtuigingskracht in de strijd en laat het niet gebeuren dat die domme rattenkop van een Brainless zich als moreel overwinnaar ziet.
Mee eens, ik vond haar eerst ook een leuk grietje maar dat teasen vind ik tequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena gaat weg voornamelijk wegens verveling, Bart is niet verliefd op d'r dus...En omdat ze als een teaser wordt neergezet...Wat ze ook is, jammer dat ze dat zich niet gerealiseerd heeft terwijl het al jaren aan de gang is...Herinner jullie dat videootje van de vriendinnen: Nena is een teaser...
Tsja al in al mocht ik haar enigszins en nu vind ik haar toch een verwend dom blond kind want ze wil maar niet realiseren dat zij een teaser uit verveling en aandachtsgebrek van de mannen is.
Please not. Brian wordt dan in zijn ogen beloond......quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Hop Nena eruit Tamara d'rin...
Pot..... Ketel.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef patrick37 het volgende:
wat ik ongelofelijk vind is dat die brian nu het lef heeft om te gillen eruit moet vanwege agressie.
Is deze loser nu echt vergeten wat hij zelf allemaal heeft gedaan.
Dan komt de gorilla erbij(natasia) en uitgerekend deze twee gillen nu om het hardst over de agressie van Nena,kijk toch eens naar jullie zelf,imbecielen
Om 7 uur iedereen op de bank, voor die tijd moet er gegeten zijn....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
Wat werd er omgeroepen?
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef patrick37 het volgende:
wat ik ongelofelijk vind is dat die brian nu het lef heeft om te gillen eruit moet vanwege agressie.
Is deze loser nu echt vergeten wat hij zelf allemaal heeft gedaan.
Dan komt de gorilla erbij(natasia) en uitgerekend deze twee gillen nu om het hardst over de agressie
van Nena,kijk toch eens naar jullie zelf,imbecielen
Ik geloof meer in de psycholoog optie want sinds dagen heeft iedereen haar verteld (in alle kleuren en vormen, op een subtiel en minder subtiele manieren) dat zij een teaser is en dat ze Brian gek maakt, wil ze niets horen en blijft zeggen: "waaRRRom...nee maar waRRRom , ik snap het niet...waaRRRom zeggen jullie dat? Ik vind het maar gemeen, bla" en maar uitleggen met A+B en toch wil ze niks van snappen dan heb ik zoiets van "pop ga nou maar naar de psy ff praten, je kan best een leuk worden".quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, ik vond haar eerst ook een leuk grietje maar dat teasen vind ik te
Ze zou of naar de psychiater moeten voor de kronkel die ze heeft of ze moet gewoon een keer de verkeerde kerel tegenkomen die haar met beide beentjes weer op de grond zet
De kans is er dat Nena eruit moet ja. Maar daar hebben we tot nu toe niets van gehoord. Wel dat ze er zelf sowieso uit wil. Ze heeft haar 24 uur ook al aangevraagd en uiterlijk morgenmiddag gaat ze weg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
Heh??? Ik log net weer in en lees dat Nena weg moet omdat ze Brian heeft geschopt? Ff bijlezen hoor, hier begrijp ik niks van.
Brian en Natas zijn niet vrij van schuld hoor........ ammehoela, heb je gezien hoe Brian haar behandelt en hoe Natasia stookt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Yeeeehaa, Nena gaat eruit om 19.00!! Zeker omdat ze nu dit fake gedrag vertoont hoop ik dat ze haar gewoon volgens de regels eruit zetten en ze de 10000,- niet krijgt.
Haar glimlach is nu gewoon zooooooo nep!!!! En maar zeggen dat ze blij is dat ze eruit 'mag'. Ze is volgens mij de manier waarop even voor het gemak vergeten. Tja, de makkelijkste weg weer he.
Het moge duidelijk zijn dat ik in het hele gedoe meer 'voor' Brian ben dan voor Nena. Ik vond haar soms (en zeker de laatste tijd!) zwaar irritant... problem solved!!
Als ze gediskwalificeerd wordt dan moet ze vanavond al weg en als ze zelf wil vertrekken dan moet ze 24 uur wachten en blijkbaar wil ze zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef Black_king het volgende:
Nena wil een diskwalificatie??? Waarom? Ik snap het niet......
Vind ik ook jammer. Ze is niet mijn favo miljoinair, ik vind haar vrij irritant, lui en dommig, maar ik gun haar wel dit soort dingen uiteraard. Jammer, maar ook vrij suf van haar dat ze zo weinig actie heeft ondernomen.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel jammer voor Nena dat ze er al die tijd voor Jan met de korte achternaam in heeft gezeten...geen motorrijbewijs, geen cursus weddingplanner...ze is er in feite alleen maar op achteruit gegaan...en ook nog 8 kilo in gewicht toegenomen...
Aha, ik heb net het filmpje bekeken met de bewuste trap en zou het echt raar vinden als ze er daarom uit moet. Op zich niet goed te praten dat geweld, maar zoals Brian zich daarna aanstelt is ook niet normaal. Het is gewoon een kat en muis spelletje tussen die twee. Geweld is nooit ok maar die slappe kick van Nena is nauwelijks geweld te noemen. Jammer dat zij het dus zelf is die eruit wil. Echt jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kans is er dat Nena eruit moet ja. Maar daar hebben we tot nu toe niets van gehoord. Wel dat ze er zelf sowieso uit wil. Ze heeft haar 24 uur ook al aangevraagd en uiterlijk morgenmiddag gaat ze weg.
En nog meer in denial dan ooit!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel jammer voor Nena dat ze er al die tijd voor Jan met de korte achternaam in heeft gezeten...geen motorrijbewijs, geen cursus weddingplanner...ze is er in feite alleen maar op achteruit gegaan...en ook nog 8 kilo in gewicht toegenomen...
Ja, maar ze heeft geen begeleiding meer, geen bodyguards, niets nada niente....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze gediskwalificeerd wordt dan moet ze vanavond al weg en als ze zelf wil vertrekken dan moet ze 24 uur wachten en blijkbaar wil ze zo snel mogelijk weg
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik in het hele gedoe meer 'voor' Brian ben dan voor Nena. Ik vond haar soms (en zeker de laatste tijd!) zwaar irritant... problem solved!!
Ach, ze heeft een prachtig motorpak, haar motortheorie en al een eind op weg met haar motorrijbewijs. Ze weet wat ze niet wil en ze heeft kans op best nog wat schnabbels en misschien zelfs mooie fotoshoots oid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer. Ze is niet mijn favo miljoinair, ik vind haar vrij irritant, lui en dommig, maar ik gun haar wel dit soort dingen uiteraard. Jammer, maar ook vrij suf van haar dat ze zo weinig actie heeft ondernomen.....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, natasia vindt dit maar al te prachtig!
aha een rijke poster hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef crohntje het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat Nena eruit gaat..het is gewoon de bedoeling van het spel...En ze komt dus naar Zaandam? Daar woon ik. En waar gaat Nena dat van betalen, zo goedkoop is het hier anders niet.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:35 schreef Sug4r het volgende:
Brian is het bewijs dat niet alle eikels aan een boom hangen!!
![]()
![]()
![]()
Hallo je hebt het niet over Aerdenhout, Zaandam heeft ook achterbuurten hoor buiten dat weet je niet wat de ouders van Nena gaan betalen maandelijks voor hun dochters onderkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef crohntje het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat Nena eruit gaat..het is gewoon de bedoeling van het spel...En ze komt dus naar Zaandam? Daar woon ik. En waar gaat Nena dat van betalen, zo goedkoop is het hier anders niet.![]()
Ach, zo kan je het ook bekijken, zit wel wat in in wat je zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef happyme28 het volgende:
Ach, ze heeft een prachtig motorpak, haar motortheorie en al een eind op weg met haar motorrijbewijs. Ze weet wat ze niet wil en ze heeft kans op best nog wat schnabbels en misschien zelfs mooie fotoshoots oid.
Oh ja en ze heeft ook 5 maanden vergoeding dus zo'n 7,500 euro op haar rekening.
Mooi, die had ik net gemist...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[]
Ja, daar hoop ik ook op!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Wat zou het toch leuk zijn dat Brian ook te horen krijgt dat hij kan vertrekken
Zou geweldig zijn, gewoon 2 nwe erin hatsee!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Ik zeg hier net hetzelfde. Nena wil wel, Brian (en de rest van het vieze kliekje) zal mega pissed zijn. Maar dat is vrees ik ijdele hoopquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, maar ze gaat er zo kansloos mee om. Kijk rond, op internet ofzo, IETS, 1 ONDERWERP/RICHTING moet je toch wel aanspreken? Ze heeft toch HAVO niveau? Das niet laag, daar kan je veel kanten mee op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Tevens vind ik het niet zo gek dat Nena op haar 19de (want dat is ze) echt nog geen idee heeft wat ze wil gaan doen..dat is vrij normaal.
Dan is het antwoord nu al duidelijk want Sylvia heeft ook al tegen Nena gezegd dat ze het terecht zal vinden als ze gediskwalificeerd wordt want als dit mag dan is het hek van de damquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef jacqjacq het volgende:
of dat de groep mag gaan kiezen tussen nena of brian eruit, lijkt me ook wel leuk eigenlijk.....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef crohntje het volgende:
[..]
Was het maar waar.....ik huur..![]()
Misschien niet, misschien moet hij ook weg, daar hopen velen hier op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Nena gaat.
weer een overwinning voor die andere groep.
Was vannacht heel grappig allemaal.
Jammer dat die rat wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |