abonnement Unibet Coolblue
pi_45890018
En verder !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45890027
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef ron1970 het volgende:
Kan er iemand vanavond nog een doos sexy kleren voor Nena bij de villa afgeven met een briefje dat wij fans haar niet willen zien gaan.
hoezo, het nena verhaal kennen we nu wel, ze heeft iemand een schop gegeven (als brian had getrapt had iedereen gezegd brian eruit !!!) dus nieuw bloed in het huis lijkt me wel wat, wie weet komt het tietentopic nog eens tot leven
pi_45890035
Gaat nena nu weg? heeft ze 24 uur aangevraagd?
pi_45890061
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Sebi het volgende:
Die looser (brian dus) wilde nog met Nena praten om de lucht te klaren zei hij tegen de psych. Ik hoop niet dat ze daar op in gaat. Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken...
Als hij nog met haar moet praten om de lucht te klaren dan hoeft er ook geen diskwalificatie in diezelfde lucht te hangen.
Uitpraten is het over en niet meer over zeiken... maar ja, dat laatste staat niet in zijn woordenboek.
Ik zou niet weten wat voor nut zo'n gesprek nog zou hebben als ze toch weggaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45890064
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef Brici het volgende:
Gaat nena nu weg? heeft ze 24 uur aangevraagd?
Of ze weg gaat..denk het wel
Ja ze heeft 24 uur aangevraagd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45890082
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef Fikkert het volgende:

[..]

hoezo, het nena verhaal kennen we nu wel, ze heeft iemand een schop gegeven (als brian had getrapt had iedereen gezegd brian eruit !!!) dus nieuw bloed in het huis lijkt me wel wat, wie weet komt het tietentopic nog eens tot leven
Ik blijf volhouden dat ze niet raak trapte
pi_45890084
Lekker zo'n dochter die je 10 mille kost en dan meteen bij terugkomst meteen wil gaan shoppen in de PC Hooft en op vakantie wil
pi_45890090
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef bosb het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij beseft iedereen dat fysiek worden gewoon niet mag.... Natuurlijk heeft brian er geen last van etc, maar als ze dit accepteren dan mag Brian vanavond ook Huub een schop geven, en dat zou huub wel wat meer pijn kunnen doen.
Graag zelfs! Want ik weet zeker dat Huub als enige daar in dat huis in staat is om te incasseren en dan zijn we EINDELIJK van straattuig brainlees braajen af. Want ik sweer het je, ik KAIK gewoon niet meer nee echt ik KAIK gewoon niet meer.

ben het tuig wel echt echt echt helemaal zat! Huub is leuk, maar verder kijk ik echt naar zinloos geweld types. De uitvoerders.

Even een vraagje, geestelijk geweld.. is toch ook gewoon geweld? Daar kun je iemand echt wel kapot mee krijgen!

En dan komt het tuttebelletje mevrouw de spiegeloog die niet eens spiegelt. Oh wil je weg? Ja, kan ik je overhalen? Nee he? Nee, dat dacht ik al. Nou, ze kijken allemaal bij de Albert Heijn naar mij. Ze gaan straks denk ik ook naar jou kijken Nena! Lachje, ja, kun je daarmee omgaan denk je? Ja? Nou dan is het goed. Veel pelzier dan maar Nena! Dag Nena!
pi_45890107
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef ron1970 het volgende:

[..]

Ik blijf volhouden dat ze niet raak trapte
LOL

Het lijkt er inderdaad op dat ze net stopte voor ze hem raakte. Het was alleen maar dreigen. Brainless fakete dat hij werd geraakt..dus hij mag eruit!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45890131
Frans , Stijn, DGK_REDACTIE kunnen julllie niet iets proberen om haar te behouden?
Nena is echt niet te vervangen door een of ander lekker wijf.
Ga vanavond anders achter lekker met haar en Huub blowen en regel iets.
Nena zorgde stiekum voor heel veel leuke tv!
pi_45890147
NENA BLIJF!!!!!!!!!!!!!!!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 18:10:49 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45890159
Lijkt me logisch hoor, dat iedereen vrij rustig reageert op Nena's besluit.
Het blijft een spel, en de meesten denken simpelweg: één concurrent minder.

Alleen krijgen ze er iemand voor terug. Beseffen ze dat wel genoeg..
Ik hoop dan op een intelligente mooie vrouw, die de laaghartige gluiperd Brian ongenadig op zijn plek zet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:11:02 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45890163
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef ron1970 het volgende:

Ik blijf volhouden dat ze niet raak trapte
Maakt niet uit of ze raak trapte, als Brian het gedaan had dan hadden we idd moord en brand geschreeuwd, maar dat lijkt me ook logisch.
Als mevr. Endstra een schop tegen het been van Holleeder geeft dan reageren we ook anders dan wanneer Holleeder mevr. Endstra een trap verkoopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:11:20 #14
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_45890169
ze moeten er gewoon een shemale inzetten die Brian helemaal gek maakt en ff snel mee het bed in duikt
A lapse of perception
pi_45890212
Die eeuwige smile van Nena..... geshuffeld en interessant.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_45890222
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Lieve het volgende:

[..]

Graag zelfs! Want ik weet zeker dat Huub als enige daar in dat huis in staat is om te incasseren en dan zijn we EINDELIJK van straattuig brainlees braajen af. Want ik sweer het je, ik KAIK gewoon niet meer nee echt ik KAIK gewoon niet meer.

ben het tuig wel echt echt echt helemaal zat! Huub is leuk, maar verder kijk ik echt naar zinloos geweld types. De uitvoerders.

Even een vraagje, geestelijk geweld.. is toch ook gewoon geweld? Daar kun je iemand echt wel kapot mee krijgen!

En dan komt het tuttebelletje mevrouw de spiegeloog die niet eens spiegelt. Oh wil je weg? Ja, kan ik je overhalen? Nee he? Nee, dat dacht ik al. Nou, ze kijken allemaal bij de Albert Heijn naar mij. Ze gaan straks denk ik ook naar jou kijken Nena! Lachje, ja, kun je daarmee omgaan denk je? Ja? Nou dan is het goed. Veel pelzier dan maar Nena! Dag Nena!
Ik ben het tuig ook spuugzat. Alléén Sylvia kan me nog bekoren.

De rol van de psych is natuurlijk om te kijken of iemand het niet in een opwelling zegt.
Ze verklaarde duidelijk waarom ze weg wil. Niet het trapincident was de reden maar ze wil niet meer met deze mensen in het huis zitten. De psycholoog zag ook dat ze oprecht en weloverwogen de keuze heeft gemaakt.
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:13:08 #17
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45890229
quote:
Hiya all
10298_vzine_1 Ik ben het weliswaar vergeten te melden, maar ik hou sinds vorige week (26 januari) een audio dagboek bij. Elke dag neem ik twee minuten op waarin ik weergeef wat er speelt in mijn leven hier in de Gouden Kooi. Check deze link maar, je kunt je er gratis op aboneren. Overigens doet Natasia hetzelfde, ook zij verteld iedere dag een kort vehaaltje. Dit is haar link.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_45890262
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef farceman het volgende:
Frans , Stijn, DGK_REDACTIE kunnen julllie niet iets proberen om haar te behouden?
Nena is echt niet te vervangen door een of ander lekker wijf.
Ga vanavond anders achter lekker met haar en Huub blowen en regel iets.
Nena zorgde stiekum voor heel veel leuke tv!
Hear ! Hear !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45890276
Gewoon iedereen Brian een RODE KAART sturen!
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:15:12 #20
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_45890278
wat is die Nena toch eigenlijk een dom wijf ook he...Ik hoop alleen van harte dat er wel zo'n ontzettende babe in het huis komt, want dat is het enige aspect dat het programma nog enigszins het kijken waard maakt
A lapse of perception
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:15:13 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_45890280
Het ergste is zometeen de zelf ingenomen koppen van vooral natasia (vuil kreng) en Brian (heeft ie zijn zin) en Nataniel (sukkel)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:16:23 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45890316
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Gewoon iedereen Brian een RODE KAART sturen!
Met Brian zijn gevoel voor realiteit komt dat er dan op neer dat hij denkt dat hij veel fanmail heeft.
Zou het niet doen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45890320
Nena gaat weg voornamelijk wegens verveling, Bart is niet verliefd op d'r dus...En omdat ze als een teaser wordt neergezet...Wat ze ook is, jammer dat ze dat zich niet gerealiseerd heeft terwijl het al jaren aan de gang is...Herinner jullie dat videootje van de vriendinnen: Nena is een teaser...

Tsja al in al mocht ik haar enigszins en nu vind ik haar toch een verwend dom blond kind want ze wil maar niet realiseren dat zij een teaser uit verveling en aandachtsgebrek van de mannen is.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_45890341
Subtiel: "Je kleine zusje gaat eruit, Bart" Bart kaatst de sneer niet terug....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45890352
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef LoveProfusion het volgende:

Brainless fakete dat hij werd geraakt..dus hij mag eruit!
''Schop''-filmpje ook gezien. Wat was Brian gemeen man, niet normaal. En maar suggereren dat Nena met iedereen het bed induikt, en maar zuigen over de seks die zij hebben gehad en dat iedereen het weet.....

Kan hij zich lekker superieur voelen.

Ik vond de schop er dus wel hard uitzien, en vind dat Nena eruit moet, maar Braajen ook. Beide waren ze al een tijd niet meer te handhaven, imo. Ook die "eindelijk''-opmerking van Braajen doet et em.

En beide komen al een tijdje nogal kansloos over en dat is deprimerend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')