Ja en ze schelen maar een maand (tot op de dag). Dus dat valt best meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Chaca, Jenna heeft hetzelfde truitje, maar dan in maatje 56
Erg cute
Sorry zo bedoelde ik dat niet!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef chacama het volgende:
[..]
Ja en ze schelen maar een maand (tot op de dag). Dus dat valt best meealleen is Maud een maand ouder
![]()
Nee, hoor zo pikte ik het ook niet op. Mijn reactie was ook niet negatief bedoeld. Vind het gewoon apart. Maud doet gewoon lekker wat d'r mama graag wil: klein en kroelerig blijven, maar wel (net) genoeg groeien om iedereen tevreden te houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Sorry zo bedoelde ik dat niet!!!
Enne Tijn is idd ook ontzettend leuk met zijn pruikkie![]()
Elke keer als ik deze foto zie word ik helemaal vrolijk. Wat een heerlijk jochiequote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef Anitra het volgende:
Jordy wat een leuk jasje hb je aanEn volgens mij ben je aardig verwend.
M@x mag ik Kai een keer lenen?Het is zo'n lekker ventje.
Hoe lief! Hoe mooi!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
Ik doe even een crosspost uit het FOT-maandwedstrijd topic.
[afbeelding]
Ja, duidelijk de Hoofdprijs!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
[afbeelding]
Hihi nee, maar hij heeft er wel een handje van om inene de borst los te laten en dan loopt de laatste slok melk eruit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef bixister het volgende:
(moet ie veel spugen?)
ik geloof dat het de karwei was, maar 't kan ook praxis zijn. was een tijdelijke aanbieding, weet niet of ze ze nog hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef LadyS het volgende:
Anna, dat keukentjezoiets zoek ik ook voor Amber, waar komt ie vandaan?
Ja dat is idd zijn speenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef Igraine het volgende:
Lekker mannetje Anitra. Heeft ie nou een speen half in z'n mond zitten op die laatste foto?
Mooie meiden poemojn. Vooral die eerste foto is erg mooi.
Goeimorgen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onscherp, maar toch wel lief. Met verf en snottebel...![]()
[afbeelding]
Hahahaha nee deze heeft hij gister weer gevonden ergens tussen zijn speelgoed, die van Arwen ligt wel ergens, alleen weet ik niet waarquote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Romijn en maxim, jeetje Romijn is een heel binkie joh![]()
Myrthe en juliette
myhron, wat wordt jij al een echt dametje , wat koddig zo slaperig nog![]()
Ronja smakelijk![]()
Dulian boeffie( is dat arwens oude speentje die die toen per ongeluk mee geklauwt had
? )
Hij zit idd niet meer boven de bovenste curve, zijn gewicht duikt nu zelfs iets onder het bovenste lijntje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:17 schreef Belana het volgende:
Fons begint een beetje gewonere verhoudingen te krijgen lijkt wel![]()
Aan wat zie je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef dutchie het volgende:
Alles van Fonske, lekkere vent. Volgens mij hebben jij en je ouders een hele relaxte levenstijl. Houden zo, het straalt ervan af.
Nou, ik moest ineens denken aan eerdere foto's. Dat jullie bij de nieuwjaarsborrel waren en dat ie gewoon lekker mee gaat en slaapt in het bierkot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Jolieke! Wat een mooi kleedje heeft ze aan.En ze wordt idd donkerder?
[..]
Hij zit idd niet meer boven de bovenste curve, zijn gewicht duikt nu zelfs iets onder het bovenste lijntje.
[..]
Aan wat zie je dat?De rommel op de achtergrond van onze foto's?
![]()
Ow ja, nee, wij doen niet moeilijk. Zolang hij blij blijft kan er veel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou, ik moest ineens denken aan eerdere foto's. Dat jullie bij de nieuwjaarsborrel waren en dat ie gewoon lekker mee gaat en slaapt in het bierkot.Jullie doen niet moeilijk heb ik het idee.
'tIs een maatje 86, zou hij normaal wel nog een tijdje moeten passen, he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:19 schreef lcicle het volgende:Schitterend!!
Als je nu naar de Eindhoven meet komt he.. Dan doe ik Merlijn ook z'n Iron Kid shirtje aanAlhoewel, ik denk dat Fons er niet meer in past dan!
Dat gaat goed komen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
'tIs een maatje 86, zou hij normaal wel nog een tijdje moeten passen, he.
Zo een foto heb ik van mezelf.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef lcicle het volgende:
Mijn ventje vindt het zo leuk in het grote bad
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef rameijer het volgende:
Eleni wil af en toe ook best nog wel even een baby zijn:
[afbeelding]
Laat es zien Fonsvrouw!quote:
Nee hoor, korte rok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Belana het volgende:
Bass Miss sta je daar nou in je korte broek in de sneeuw
Dankje!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Belana het volgende:
Icicle, werkelijk prachtige foto(mooie compositie)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef Martineke het volgende:
ow en @ Neuk, Romijn is niet rossig![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dankje!Het hoofdje staat er helemaal op, goed he
![]()
Acchh arme Merlijn!! Pest je je eigen zoon nou Ice?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef lcicle het volgende:
-edit- foto weg uit originele post, dus ook bij mij.
Sneeuw is stom!![]()
Ik had 'm een sneeuwbal in z'n nek gegooid whihihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef PeRi het volgende:
Acchh arme Merlijn!! Pest je je eigen zoon nou Ice?!
Die zitfoto ben ik!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Belana het volgende:
Simon, wat heb je toch een heerlijke bolle toeten wat kan je al goed zitten
Neuk, bij de Zeeman hebben ze nu piratenshirtjes. Best leuk hoor!quote:
Een lekkere dikkerd (dus geen vetzak hoor....). Positief toch?! Wel zo bedoeld iig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Neuk het volgende:
Vind je Brent een dikkie? Qua lengte zit ie precies goed volgens de curve
Spekpootjes tsss....
Ja maar... je zei spekpootjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Een lekkere dikkerd (dus geen vetzak hoor....). Positief toch?! Wel zo bedoeld iig.
Simon ook. Fons ook. Thies ook. De grote mannenclub, remember?
Heerlijke spekpootjes, niets mis mee. Integendeel!
Zie je, daarom reageer ik maar nooit in dit topic....![]()
Moeders zijn zo gevoelig voor wat je over hun kind zegt.![]()
![]()
Ik was vanochtend ook al jaloers op het kdv, dat zij gewoon met mijn kind in de sneeuw mochten spelen terwijl ik moest werkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Githa het volgende:
Wat een mooie lieve leuke sneeuwkindjes![]()
Ik baal zo dat ik moest werken en niet met Jordy in de sneeuw heb kunnen spelenmaar ik geloof dat mijn zus wel wat foto's van Jordy in de sneeuw heeft gemaakt
morgen eens kijken!
wat is dat soms erg he dat je dingen mist
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt je nou zelf niet misselijk van dat gekleine prins continue?
Heb jij een meisje dat het je je er aan stoort?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb er 1 van elk soort. En ja je mag ultragek zijn op je kind, gelukkig wel maar ik vind het een nogal weke misselijkmakende term wanneer die continue zo wordt genoemd. Maar stoor je niet aan mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb jij een meisje dat het je je er aan stoort?
Ik word er niet gek van. Ik ben ultra ultra gek op ons ventje
Misschien krijg je dat bij de 1e. Geen idee..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb er 1 van elk soort. En ja je mag ultragek zijn op je kind, gelukkig wel maar ik vind het een nogal weke misselijkmakende term wanneer die continue zo wordt genoemd. Maar stoor je niet aan mij.
Wat een lekkere pretletter is die Arwen toch!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef _evenstar_ het volgende:
K zie hem niet anitra![]()
spuug ze kan ook wel vrolijker kijkenalleen staan de oogjes raar daar
[afbeelding]
jemig zeg, waar je je al niet aan kunt storenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
overigens wel een lekker jong hoor
nee, hij kraait en gilt echt van plezier. ik wil het nog proberen vast te leggen op filmquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef Anitra het volgende:
heerlijk is dat als ze zo'n lol om/met elkaar hebben. Heeft Ezra al een giecheltje als hij in een deuk ligt? Ik word altijd super vrolijk van dat giecheltje van Djulian als ze gek met hem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |