Hij zit idd niet meer boven de bovenste curve, zijn gewicht duikt nu zelfs iets onder het bovenste lijntje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:17 schreef Belana het volgende:
Fons begint een beetje gewonere verhoudingen te krijgen lijkt wel![]()
Aan wat zie je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef dutchie het volgende:
Alles van Fonske, lekkere vent. Volgens mij hebben jij en je ouders een hele relaxte levenstijl. Houden zo, het straalt ervan af.
Nou, ik moest ineens denken aan eerdere foto's. Dat jullie bij de nieuwjaarsborrel waren en dat ie gewoon lekker mee gaat en slaapt in het bierkot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Jolieke! Wat een mooi kleedje heeft ze aan.En ze wordt idd donkerder?
[..]
Hij zit idd niet meer boven de bovenste curve, zijn gewicht duikt nu zelfs iets onder het bovenste lijntje.
[..]
Aan wat zie je dat?De rommel op de achtergrond van onze foto's?
![]()
Ow ja, nee, wij doen niet moeilijk. Zolang hij blij blijft kan er veel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou, ik moest ineens denken aan eerdere foto's. Dat jullie bij de nieuwjaarsborrel waren en dat ie gewoon lekker mee gaat en slaapt in het bierkot.Jullie doen niet moeilijk heb ik het idee.
'tIs een maatje 86, zou hij normaal wel nog een tijdje moeten passen, he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:19 schreef lcicle het volgende:Schitterend!!
Als je nu naar de Eindhoven meet komt he.. Dan doe ik Merlijn ook z'n Iron Kid shirtje aanAlhoewel, ik denk dat Fons er niet meer in past dan!
Dat gaat goed komen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
'tIs een maatje 86, zou hij normaal wel nog een tijdje moeten passen, he.
Zo een foto heb ik van mezelf.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef lcicle het volgende:
Mijn ventje vindt het zo leuk in het grote bad
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef rameijer het volgende:
Eleni wil af en toe ook best nog wel even een baby zijn:
[afbeelding]
Laat es zien Fonsvrouw!quote:
Nee hoor, korte rok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Belana het volgende:
Bass Miss sta je daar nou in je korte broek in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |