Ja en ze schelen maar een maand (tot op de dag). Dus dat valt best meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Chaca, Jenna heeft hetzelfde truitje, maar dan in maatje 56
Erg cute
Sorry zo bedoelde ik dat niet!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef chacama het volgende:
[..]
Ja en ze schelen maar een maand (tot op de dag). Dus dat valt best meealleen is Maud een maand ouder
![]()
Nee, hoor zo pikte ik het ook niet op. Mijn reactie was ook niet negatief bedoeld. Vind het gewoon apart. Maud doet gewoon lekker wat d'r mama graag wil: klein en kroelerig blijven, maar wel (net) genoeg groeien om iedereen tevreden te houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Sorry zo bedoelde ik dat niet!!!
Enne Tijn is idd ook ontzettend leuk met zijn pruikkie![]()
Elke keer als ik deze foto zie word ik helemaal vrolijk. Wat een heerlijk jochiequote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef Anitra het volgende:
Jordy wat een leuk jasje hb je aanEn volgens mij ben je aardig verwend.
M@x mag ik Kai een keer lenen?Het is zo'n lekker ventje.
Hoe lief! Hoe mooi!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
Ik doe even een crosspost uit het FOT-maandwedstrijd topic.
[afbeelding]
Ja, duidelijk de Hoofdprijs!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Lieve foto's weer!
[afbeelding]
Hihi nee, maar hij heeft er wel een handje van om inene de borst los te laten en dan loopt de laatste slok melk eruit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef bixister het volgende:
(moet ie veel spugen?)
ik geloof dat het de karwei was, maar 't kan ook praxis zijn. was een tijdelijke aanbieding, weet niet of ze ze nog hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef LadyS het volgende:
Anna, dat keukentjezoiets zoek ik ook voor Amber, waar komt ie vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |