Klopt ook, een van de 3 is Steve Chen. Nu de tweede nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef David Letterman het volgende:
Chen?
Nee, maar de r staat wel op de goede plaatsquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hardy
Ja! Eentje met huge...euh...tracts of land.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Yestuuur het volgende:
waar ken ik die naam van? actrice ofzo?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef Yestuuur het volgende:
Livingstone is goed..wat is zijn voornaam?
Dat is de eerste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
Nee volgensmij bedoelt ie supercontinenten van duizenden / miljoenen jaren geleden.
Weet alleen dat er ooit 1 supercontinent was ( Pangea ) en dat is uit elkaar gescheurd.
sorryquote:
Ja, de 3 continenten bestonden dan ook niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij was Pangea trouwens al het land in één stuk toch?
rhodea?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef PhysicsRules het volgende:
De oudste betekent moederland in het russisch, en lijkt op de naam van een beeldhouder.
De tweede begint ook men Pan-
K heb het ff opgezocht, en je bent warm, maar t is niet goedquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Rhodos?
DiviFilius +1 dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
Nee volgensmij bedoelt ie supercontinenten van duizenden / miljoenen jaren geleden.
Weet alleen dat er ooit 1 supercontinent was ( Pangea ) en dat is uit elkaar gescheurd.
quote:
Ik neem het wel van je overquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik moet er helaas weer vandoor, het goede antwoord is nog niet gegeven.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DiviFilius het volgende:
Hawkeye
--> TRUquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
Wel raar, volgens de profielinfo is DiviFilius hier 1 uur en 3 minuten geleden voor het laatst geweest.![]()
Wasda?quote:
The Truth is in Here...quote:
Daar moet hij niet gaan zitten. Hij moet hier een vraag stellen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Een subforum met mensen die realiteit en fantasie wel eens door elkaar heen halen![]()
De ONZ nOOb is altijd met twee Ows..quote:
Dat komt omdat ik boven op de PC nog ingelogd stond, en beneden op de laptop posttequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
Wel raar, volgens de profielinfo is DiviFilius hier 1 uur en 3 minuten geleden voor het laatst geweest.![]()
had ook niet door dat je er wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef SaskiaR het volgende:
Jeweets, als ik hier ben moet je geen Romeinenvragen stellen.
Maar jij meldt niet dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef SaskiaR het volgende:
Jeweets, als ik hier ben moet je geen Romeinenvragen stellen.
Wie schreef de Metamorphosen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |