abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:31:06 #201
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_46043935
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 06:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat klopt maar deels. De aanbouw is niet langer dan de schuur. Pascal liep OM de schuur heen. Ze had het wel kunnen zien als ze gekeken had maar begrijpelijkerwijs bemoeit een 71 jarige vrouw zich niet met een burenruzie en is het helemaal langs haar gegaan. Pascal riep ook niet om hulp of zo en die hersenloze schreeuwerds op het dak zijn niet echt de moeite waard om aandacht aan te schenken.
Ik bedoelde meer het vallen, dat heeft zij absoluut niet kunnen zien.
En idd, de rest is een beetje langs haar heen gegaan.
De buurvrouw heeft inmiddels een brief geschreven aan de moeder van Pascal.
Dunkelheit
pi_46045532
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Insania het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer het vallen, dat heeft zij absoluut niet kunnen zien.
En idd, de rest is een beetje langs haar heen gegaan.
De buurvrouw heeft inmiddels een brief geschreven aan de moeder van Pascal.
Hoe weet jij dit alles want jij blijkt ergens anders te wonen zag ik in het den haag topic? Ik zat zelf te denken om een kaartje bij de wasvrouw in de bus te doen met iets opbeurends of zo (als steunbetuiging). Ik weet alleen niet zeker welk huisnr ze heeft. Alleen qua tuinen zijn we buren. Ah ik zie wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2007 17:16:55 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:17:08 #203
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_46045622
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoe weet jij dit alles want jij blijkt ergens anders te wonen zag ik in het den haag topic? Ik zat zelf te denken om een kaartje bij de wasvrouw in de bus te doen met iets opbeurends of zo. Ik weet alleen niet zeker welk huisnr ze heeft. Alleen qua tuinen zijn we buren. Ah ik zie wel.
RL vriendin van Pascal, kom minimaal 3 x per week bij Marcella.

(En heb daar ook zelf een woning gehad, aan de andere kant van de tuinen (andere straat dus, zelfde tuinen)
Dunkelheit
pi_46045897
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Insania het volgende:

[..]

RL vriendin van Pascal, kom minimaal 3 x per week bij Marcella.

(En heb daar ook zelf een woning gehad, aan de andere kant van de tuinen (andere straat dus, zelfde tuinen)
Ok. ik weet al welke straat je bedoelt aangezien het onmogelijk is dat je in mijn straat heb gewoond.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:37:47 #205
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_46050284
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok. ik weet al welke straat je bedoelt aangezien het onmogelijk is dat je in mijn straat heb gewoond.
Hoogaarsstraat om precies te zijn =)
Boven de stiefoma van Pascal.
Dunkelheit
pi_46812659
quote:
Advocaat doet aangifte tegen AD en GeenStijl

Advocaat Job Knoester gaat aangifte doen van smaad en haatzaaierij tegen het Algemeen Dagblad (AD) en GeenStijl als zij een filmpje niet van hun internetsite halen. Dat heeft Knoester donderdag desgevraagd gezegd. Op de video is te zien hoe de 25-jarige Hagenaar Pascal Triep in elkaar zakt na een steekpartij.

De politie hield in de zaak twee verdachten aan. Knoester is de raadsman van één van hen, een 45-jarige Hagenaar. De advocaat wil ook naar de Raad voor de Journalistiek stappen. Hij vindt dat het AD en GeenStijl inbreuk hebben gepleegd op de privacy van zijn cliënt. Met een positief advies van de raad hoopt hij meer kans te maken op een schadevergoeding.

De Hagenaar overleed nadat hij was neergestoken en van het dak van een schuurtje afviel. Op het filmpje (hier op Dumpert.nl) dat is gemaakt door onbekenden, is te zien hoe het slachtoffer na de steekpartij en val opstaat, enkele meters loopt en uiteindelijk nog een keer in elkaar zakt. De verdachten zijn wel op de video te zien, de steekpartij niet. Het incident vond eind januari plaats.

Knoester zegt dat zijn cliënt aan de virtuele schandpaal is genageld. ''Er zijn meerdere bedreigingen binnengekomen. Hij is al publiekelijk veroordeeld nog voordat het proces tegen hem moet beginnen.'' Volgens hem bestaan er geen journalistieke redenen om het filmpje nog langer op de website te houden.

Eerder sommeerde de advocaat van de andere, 16-jarige Haagse, verdachte het AD om het filmpje van de site te halen. Maar volgens een woordvoerster worden door deze raadsvrouw geen verdere stappen ondernomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')