Ik dacht dat D66 van de nuances was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
Lees en huiver!:
http://newsblaze.com/stor(...)INIONS/Opinions.html
Het is een zeer lang opiniestuk, maar het is ongelooflijk eng om te lezen. Het lijkt erop dat allerlei Islamitische landen snode plannen maken om een front te vormen tegen het zuiden van Europa. Als je dit in combinatie leest met "Moslims nemen europa over", dan vrees ik het ergste. We moeten ons wapenen!
Nuances? Het is toch waar, ik ben van de feiten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat D66 van de nuances was.
Feiten.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
Lees en huiver!:
http://newsblaze.com/stor(...)INIONS/Opinions.html
Het is een zeer lang opiniestuk, maar het is ongelooflijk eng om te lezen. Het lijkt erop dat allerlei Islamitische landen snode plannen maken om een front te vormen tegen het zuiden van Europa. Als je dit in combinatie leest met "Moslims nemen europa over", dan vrees ik het ergste. We moeten ons wapenen!
Zijn het geen feiten dan? Wil je ze gaan ontkennen ofzo. Ben je weer zo'n linkse struisvogel hippie?quote:
De dik gedrukte stukken... De insinuatie spat er van af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn het geen feiten dan? Wil je ze gaan ontkennen ofzo. Ben je weer zo'n linkse struisvogel hippie?
Inderdaad! In opiniestukken staan ALTIJD keiharde feiten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nuances? Het is toch waar, ik ben van de feiten!
Een echte D66erquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Oke, ik geef toe, het was een troll topic.
Watjequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Je had even moeten wachten totdat Meki kwam. Dan had het nog leuk kunnen worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Een echte D66erquote:
Ja maar die andere users reageerden weer eens te politiek correctquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had even moeten wachten totdat Meki kwam. Dan had het nog leuk kunnen worden.
Tuurlijk niet, alles aanwezig voor een goede rel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar die andere users reageerden weer eens te politiek correctZe hadden het al verpest.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had even moeten wachten totdat Meki kwam. Dan had het nog minder leuk kunnen worden.
Ontmaskert wie precies?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
Islamitisch complot jegens het Westen ontmaskert
Ja das wel mooi kut dat je die titels niet kan veranderen als topicstarterquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Triggershot het volgende:
Bij deze dan.
Meki leest toch het hele topic niet doorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had even moeten wachten totdat Meki kwam. Dan had het nog leuk kunnen worden.
Ga dan maar een meeting met etentje regelen, hup hup.quote:
Pffffffffff. Triggershot is een betere regelaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga dan maar een meeting met etentje regelen, hup hup.
Jij was aan de beurtquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pffffffffff. Triggershot is een betere regelaar.
Uhuhquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pffffffffff. Triggershot is een betere regelaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |