de pabo! Dat zou nou helemaal niets voor mij zijn! Als ik ooit ga helpen op school bij mijn dochtertje dan ben ik echt na een uur helemaal gek! En telkens weer denk ik dan: het zou je vak maar zijn, pfff......maar goed, ieder zijn ding he!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef Stommie het volgende:
[..]
klinkt idd beter als de mijne..
loop nu zo'n 4 maanden stage ivm met studie...maar ben er nu achter gekomen dat deze studie eigenlijk helemaal niks is voor mij![]()
Zodra ik weer terugben in Nederland kijken wat ik ga doen, of studie afmaken (ivm studiefinanciering), of direct naar de pabo![]()
heej Zeurtje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh
Vandaag is het bikkeldag
Hele dag in de boeken voor een her-tentamen morgen
dank jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
de pabo! Dat zou nou helemaal niets voor mij zijn! Als ik ooit ga helpen op school bij mijn dochtertje dan ben ik echt na een uur helemaal gek! En telkens weer denk ik dan: het zou je vak maar zijn, pfff......maar goed, ieder zijn ding he!
Gaaf huis trouwens!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej Zeurtje!
Sinds je brabo's uitscheldt vind ik je minder lief![]()
jaha dat heb je al uitgelegd inderdaad. Nou ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze helemaal nergens uitgescholden!
Daarbij heb ik continu herhaald dat het niet de users hier betreft
heb ik ook last van hoor, ik mis echt telkens hele topics. Maar ja, drukke baan, kindje, dan krijg je dat he. Ben nu aan het werk (ahum).quote:
Ik denk dat nog een SC er naast niet echt luktquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
heb ik ook last van hoor, ik mis echt telkens hele topics. Maar ja, drukke baan, kindje, dan krijg je dat he. Ben nu aan het werk (ahum).
wie hoort hier wel thuis hequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik denk dat nog een SC er naast niet echt lukt
Probeer ook met Pub SC mee tegaan* oke meer mijn doel groep 1 ik ben niet uit en rimpelig, 2 ik rook niet
otw ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar eigenlijk is het hier wel gezellig
Ook al ga ik dood in de rook
had ik ook altijd last van ja. Vervelend! Kan je niet helpen Zeurtje, gewoon de pc uitgooien zou ik zeggen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb last van studie ontwijkend gedrag
Maar als ik nu niet leer kan ik vanavond niet Amsterdam, en dat wil ik toch wel erggg graag.
Dus ik gooi zo de PC uit, zet een muziekje op en ga leren
Of je gaat vanavond met pintjes en relaxte post-rock op de achtergrond leren en dan daarna de stad inquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb last van studie ontwijkend gedrag
Maar als ik nu niet leer kan ik vanavond niet Amsterdam, en dat wil ik toch wel erggg graag.
Dus ik gooi zo de PC uit, zet een muziekje op en ga leren
Ga bij iemand op bezoekquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of je gaat vanavond met pintjes en relaxte post-rock op de achtergrond leren en dan daarna de stad in![]()
te laat waarschijnlijk, maar good luck!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ga bij iemand op bezoek![]()
En ik ga niet bieren voor een hertentamen
niw, de pc gaat ff uit
wish me luck![]()
hee stommie, heb je ook geen zin om te werken!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Stommie het volgende:
hertentamens,, een geweldige uitvinding![]()
maandag, 07.00 uur. De wekker. Iedere maandag. En iedere dinsdag. En iedere woensdag. En iedere donderdag. En iedere vrijdag.quote:
Slaaf van de consumptiemaatschappij!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
maandag, 07.00 uur. De wekker. Iedere maandag. En iedere dinsdag. En iedere woensdag. En iedere donderdag. En iedere vrijdag.
Ik vind slaap toch een betere uitvinding.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Stommie het volgende:
hertentamens,, een geweldige uitvinding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |