Ja maar daarna.. Ik wil nooit meer andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]fakert. Je hebt zeker drie keer gevraagd of ik al in je zat
![]()
Als ik jou daar gelukkig mee maak, wie ben ik dan om jou dat geluk te ontzeggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
STERF ALLEMAAL!!
Ik moet nu naar Utrecht om drie lesuren bij te wonen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Mên, er is niets erger dan Friesland, zelfs Drenthe niet. En Brabant is leuk, maar limburg is kut
You just did, geile rekelquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe kan je nou Brabant en leuk in dezelfde zin zeggen?
Is het niet onverstandig om op deze leeftijd te beginnen met roken, dat moet je zo vroeg mogelijk doen, jaartje of 12 heeft de voorkeurquote:
Ik ben een laatbloeier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het niet onverstandig om op deze leeftijd te beginnen met roken, dat moet je zo vroeg mogelijk doen, jaartje of 12 heeft de voorkeur
Het is niet dat ik wil dat je echt doodgaat maar zou jij nog een keer je dood kunnen faken, dan ben ik ook van je af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:49 schreef Piovan het volgende:
Iedereen dood?????
Neen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is niet dat ik wil dat je echt doodgaat maar zou jij nog een keer je dood kunnen faken, dan ben ik ook van je af.
Gewoon een vragend verzoekjes heur
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef Stommie het volgende:
* is jaloers
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:54 schreef Piovan het volgende:
hoihohiohihoihoihoihohiohiho
Goed idee wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is niet dat ik wil dat je echt doodgaat maar zou jij nog een keer je dood kunnen faken, dan ben ik ook van je af.
Gewoon een vragend verzoekjes heur
EENSCHquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:26 schreef Tezz het volgende:
Ik ben heerlijk thuis aan het werk. Niemand thuis, heerlijk rustig, it's just me myself and I (en mijn stapel werk).
Peukje erbij, da's dan wel weer een voordeel.
En willen jullie ophouden met dat gemiereneuk over Brabant, Limburg, Twente, Drente etc. etc.?? Ik ben het echtbeu.
Wanneer heb je een gesprek hierover Pio?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Piovan het volgende:
Zoooooo
Informatie is aangevraagd bij verschillende opleidingen.
Ik ga eerst naar de decaan met de papieren die ik binnenkort ontvang. Met hem regel ik het verder.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wanneer heb je een gesprek hierover Pio?
Pio komt echt allemaal goed! Je bent in ieder geval goed bezig! En ook al zicht op wat werk voor in de tussentijd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar de decaan met de papieren die ik binnenkort ontvang. Met hem regel ik het verder.
Ik ga nog even naar deze opleiding, tot alles geregeld is. Ik wil niet straks gestopt zijn, en dat er dan iets mis is, en niet terecht kan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pio komt echt allemaal goed! Je bent in ieder geval goed bezig! En ook al zicht op wat werk voor in de tussentijd?
Wat ben jij slim zeg. Respect.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik ga nog even naar deze opleiding, tot alles geregeld is. Ik wil niet straks gestopt zijn, en dat er dan iets mis is, en niet terecht kan.
Daar lijkt het wel op, of natuurlijk nog aan het slapenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
Is de rest werken of naar school ??
Aan het slapen???? Ja, ik had al wel gemerkt dat ik blijkbaar een heel ander ritme heb als de rest van het rokershoekje ha ha. Ik sta gewoon om zeven uur op 's morgens, ga werken of poetsen of nietsdoen (meestal werkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, of natuurlijk nog aan het slapen![]()
Ja sommigen zitten echt tot 6 uur te fokken, niks voor mij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aan het slapen???? Ja, ik had al wel gemerkt dat ik blijkbaar een heel ander ritme heb als de rest van het rokershoekje ha ha. Ik sta gewoon om zeven uur op 's morgens, ga werken of poetsen of nietsdoen (meestal werken), eet om zes uur, lig om een uurtje of twaalf in bed. Maar ik zie ooit discussies hier om vier uur 's nachts of zo , h a ha !
Oh ja: hoi Misstique!![]()
kantoorbanen zijn leuk! Tenminste de mijne wel. Ik kan een beetje mijn eigen dag indelen en kan ook thuiswerken af en toe. Hoewel dat thuiswerken niet ideaal is: op kantoor heb ik het altijd retedruk en hier zit ik gewoon in FOK! te posten. Kut, ik moet werken!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:13 schreef Stommie het volgende:
half aant werk / half op fok!
kantoorbanen![]()
klinkt idd beter als de mijne..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
kantoorbanen zijn leuk! Tenminste de mijne wel. Ik kan een beetje mijn eigen dag indelen en kan ook thuiswerken af en toe. Hoewel dat thuiswerken niet ideaal is: op kantoor heb ik het altijd retedruk en hier zit ik gewoon in FOK! te posten. Kut, ik moet werken!
yep, en wel hier:quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef Piovan het volgende:
Gaaf, woon je in Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |