Heb er zelf lang genoeg gewoont hoor maar voegde niet veel toe. Ik was al bezig met uitbreiding zoals over brabanders maar eigenlijk slaat het nergens opquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:49 schreef Zeurberus het volgende:
Fijn dat je mening over de randstad mensen ff edit Opgebaarde
Oh je kijkt liever naar youtubesletjes dan naar mij op cam?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:51 schreef opgebaarde het volgende:
Godver, youtube doet lastig [afbeelding]
Nee allerliefste zie ik jou, je bent mijn nummer één na het naar mezelf kijken in de spiegelquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh je kijkt liever naar youtubesletjes dan naar mij op cam?
Ik ben De Slimste aan het kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee allerliefste zie ik jou, je bent mijn nummer één na het naar mezelf kijken in de spiegel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=cbwer84Lm_A
Kapt er na 38 seconden mee, en dat heb ik bij alle 5 de afleveringen van die pokeraflevering. Ik ga mijn teenhaar dan maar harsen![]()
ondersteunend wordt het nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, ik verwachtte dat je misschien ondersteunend op mijn post kon antwoorden, silly me
Samen is niet alleen. Ik kan niet wachten je recht in je ogen te kijken voordat ik mijn hersenen uit mijn kop knalquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal maar zelfmoord gaan plegen
Ik was het met je eens, tot die opsomming, wtf staat daar allemaal?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Samen is niet alleen. Ik kan niet wachten je recht in je ogen te kijken voordat ik mijn hersenen uit mijn kop knal
hvj
wjnmk
iwmjt
jmdmvmkw
hou van jouquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was het met je eens, tot die opsomming, wtf staat daar allemaal?
En de betekenis stond erbij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hou van jou
ik wil je nooit meer kwijt
ik wil met je trouwen
je moet de moeder van mijn kinderen worden
Laatste 2 maar zelf verzonnen
Ik heb 3 weken geleden een gsm gevonden in de bus, dus moest even de SMS in- en outbox lezen en daar zag ik de eerste 2, totally geeks maar heb de GSM wel teruggeven![]()
Ik bespeur wat haat hierquote:
Nee maar dat zocht ik natuurlijk even op, geniale sms-jesquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En de betekenis stond erbij?
Wat tof dat je m teruggaf zeg!!1314$@!13
Nu hvj nog meer en wjenmk nu![]()
Wat stonden er verder in die smsjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee maar dat zocht ik natuurlijk even op, geniale sms-jes![]()
Meest mongolïde van alles, het was bij elk sms-je en ze hadden pas 2 weken iets vorcrieyngoutlauwd![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
No worries, dat is tegen jou, niet je provincie
Zal m interesseren jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het doorgeven aan de burgemeester![]()
'je provincie wordt goedgekeurd door zo'n provinciale boerenmeid, maar ik niet'
Ik zie je over 5 minuten bij het station, ik zie je over 10 minuten bij het station. Daarna werd ik terminaal suicidaal dus stopte ik met lezen. Helaas geen leuke foto's of filmpjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat stonden er verder in die smsjes
Jij begon over mij en provinciequote:
En t was een breezer sletje dus?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie je over 5 minuten bij het station, ik zie je over 10 minuten bij het station. Daarna werd ik terminaal suicidaal dus stopte ik met lezen. Helaas geen leuke foto's of filmpjes![]()
Dus omdat ik over jou begin, interesseert het jouw burgemeester of wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Jij begon over mij en provincie
Maar zie post hierboven
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:11 schreef opgebaarde het volgende:
Zeurberus?
IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HOOP DAT JE KAPOT VALT VAN DE STOEP!11!!1!1!!
Blijf je nu nog even?
Hoe verleidelijk het ook is, ik heb morgen nog wat leerwerk en ik ken een paar leraren die mij WEL van 5 hoog naar beneden gooien op de stoep als ik dat niet doequote:Op donderdag 1 februari 2007 04:11 schreef opgebaarde het volgende:
Zeurberus?
IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HOOP DAT JE KAPOT VALT VAN DE STOEP!11!!1!1!!
Blijf je nu nog even?
zucht...of het nou over jou of mij gaat of over de provincie zelf, het boeit ze op dit moment geen flikkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus omdat ik over jou begin, interesseert het jouw burgemeester of wat?![]()
Leraren mogen studenten heulemaal niet defenestreren, wat een kutrekels zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:13 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hoe verleidelijk het ook is, ik heb morgen nog wat leerwerk en ik ken een paar leraren die mij WEL van 5 hoog naar beneden gooien op de stoep als ik dat niet doe
Vrijdag weer een dag![]()
Ja, doe onzin inderdaad zo maar afquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
zucht...of het nou over jou of mij gaat of over de provincie zelf, het boeit ze op dit moment geen flikker
truste
Mja...ze mogen het net, maar het moment dat ze mijn enkels loslaten klinken de woorden:quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leraren mogen studenten heulemaal niet defenestreren, wat een kutrekels zeg![]()
trustequote:
Ja de tering ja, fokking hell, ik ben alergisch voor breezers, krijg dan terminale vlekken enzootquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar opgebaarde, t was dus een breezer?
Je had dr toch gewoon even kunnen volspuitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja de tering ja, fokking hell, ik ben alergisch voor breezers, krijg dan terminale vlekken enzoot![]()
Neuh. Jou zal ik binnenkort romantisch volblaffen, cumshots doe ik alleen als ik echt verliefd ben en ik had haar wel moeten swaffelen eigenlijk jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je had dr toch gewoon even kunnen volspuiten
Ja sorry, ik had het eigenlijk op het moment moeten zetten toen ik niet naast je in de bus zatquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuh. Jou zal ik binnenkort romantisch volblaffen, cumshots doe ik alleen als ik echt verliefd ben en ik had haar wel moeten swaffelen eigenlijk ja![]()
Bedankt Q-B, kom je daar nu pas mee, beetje laat hè![]()
Nee, voorlopig alleen handje vasthouden en af en toe tjetten op émésén. Ik heb het even moeilijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had het eigenlijk op het moment moeten zetten toen ik niet naast je in de bus zat
Het spijt meWil je nog wel diep in me spuiten, alsjeblieft?!
!
Oh my god, doe me dit alsjeblieft níet aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee, voorlopig alleen handje vasthouden en af en toe tjetten op émésén. Ik heb het even moeilijk![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh my god, doe me dit alsjeblieft níet aanNu ik het diep in me gevoeld heb kan ik niet meer zondern
Ik WIL niet meer zonder
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |