Met het geld dat je bespaard een leven kopenquote:
Wat schaam ik me soms toch als hondenbezitter...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik hoop voor je dat je je hond terug krijgt.
Waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat schaam ik me soms toch als hondenbezitter...
Er ontgaat mij ook iets geloof ik.quote:
Klassenjustitie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft je hond overigens een stamboom?
Dat zou het allemaal alweer iets makkelijker maken.
Ach ja, gevechtje hier, hechtingen daar, alles betaald, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef Hellrazor het volgende:
Bedankt voor de normale reacties![]()
De hond heeft geen stamboom , loopt zonder muikorf altijd aan de lijn , hoe het begon , nou ik kwam uit mijn portiekdeur met de hond aan de lijn en hij rende een beetje naar voren en toen zag ik dat precies om de hoek mensen stonden met kleine blaffende hondjes die mijn hond niet mogen , dus ik trok mijn hond terug en hun 2 of 3 honden liepen blaffed naar mijn hond toe en zou ontstond een ''gevecht'' nou ja het was 1 keer goed hap en het was klaarde andere hond moest gehecht worden en dat is geregeld met die mensen alles betaald enzo. verder nog nooit in 9 jaar iets gebeurt of iemand die heeft geklaagd.
En hoe oud is je hond?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef Hellrazor het volgende:
Bedankt voor de normale reacties![]()
De hond heeft geen stamboom , loopt zonder muikorf altijd aan de lijn , hoe het begon , nou ik kwam uit mijn portiekdeur met de hond aan de lijn en hij rende een beetje naar voren en toen zag ik dat precies om de hoek mensen stonden met kleine blaffende hondjes die mijn hond niet mogen , dus ik trok mijn hond terug en hun 2 of 3 honden liepen blaffed naar mijn hond toe en zou ontstond een ''gevecht'' nou ja het was 1 keer goed hap en het was klaarde andere hond moest gehecht worden en dat is geregeld met die mensen alles betaald enzo. verder nog nooit in 9 jaar iets gebeurt of iemand die heeft geklaagd.
Dat is ook weer een beetje overdreven, bijna iedere hond heeft wel eens een vechtpartijtje. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach ja, gevechtje hier, hechtingen daar, alles betaald, wat is er aan de hand?
Afmaken dat beest. [afbeelding]![]()
Daar gaat dit Topic niet overquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:21 schreef Ringo het volgende:
Edit
Omdat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb moeite om topics van jou serieus te nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |