Dan maar effe meehelpen met deze.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alhoewel....
*ziet dat deze al bijna dicht is
Wie is de Mol kijk ik niet, zou niet eens weten waar het overgaat.quote:
het gaat vast lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan maar effe meehelpen met deze.![]()
Ik kijk beide niet, maar pik morgen wel ff de herhaling van Lingo meequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie is de Mol kijk ik niet, zou niet eens weten waar het overgaat.![]()
Lingo heb ik wel even gezien, dat was wel geinig.![]()
Muse - Starlight.![]()
De dame die het presenteerde doet het wel leuk, en de 3FM jocks waren ook toppie! Zelfs Sander deed het best leuk, terwijl ik daar niet zo'n fan van ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet, maar pik morgen wel ff de herhaling van Lingo mee
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef IedeK. het volgende:
Ik weet wel een leuke TT voor het volgende topic: Broodjes smeren met D.Rose en -Hans- !
Wij hebben een tijdje onder het eten Lingo gekeken bij gebrek aan iets betersquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De dame die het presenteerde doet het wel leuk, en de 3FM jocks waren ook toppie! Zelfs Sander deed het best leuk, terwijl ik daar niet zo'n fan van ben.
uuuhh, is misschien nog wel toepasselijker gezien de komt van The Kaiser Chiefs !quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigens
ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef IedeK. het volgende:
Wie o wie maakt de laatste post?
[afbeelding]
hahaha geweldig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben een tijdje onder het eten Lingo gekeken bij gebrek aan iets beters
Ekstra Weekend kan ik weer niet helemaal meemaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Dus nog een paar uur wachten en dan is het EKSTRA weekend met The Kaiser Chiefs! en we horen ook wat de nieuwe Megahit gaat worden.
niet iets met weekend erinquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigens
Nou, ik in elk geval niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef IedeK. het volgende:
Wie o wie maakt de laatste post?
[afbeelding]
ooh dat is wel klote! want ik denk dat The Kaiser Chiefs alleen zijn te horen in het tweede uur. Overigens is het laatste uur vaak wel erg gezellig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ekstra Weekend kan ik weer niet helemaal meemaken.![]()
Alleen het laatste uur.![]()
no kiddingquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuuhh, is misschien nog wel toepasselijker gezien de komt van The Kaiser Chiefs !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |