Jij mag onze getuige zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef dvr het volgende:
Het verbreken van een huwelijksgelofte is strafbaar. Ik zal er op toezien dat jullie de daad bij het woord voegen.
En het ergste is, dat ze je daarmee oprecht een plezier menen te doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef vosss het volgende:
Dat zeggen geile kassameisjes waar ik het best op zou kunnen ook wel eens tegen mij
Maar geen witte jurk, hè?quote:
Ik wilde eigenlijk naar Las Vegas, maar dit klinkt ook best.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Ringo het volgende:
Maar geen witte jurk, hè?
Een woest diner op de hei, dat wel, met veel drank en zigeunermuziek. Dat het dan snoeihard gaat regenen als het dessert wordt geserveerd.
En een huwelijksreis in een blauwe Kever.![]()
Net opgedroogd achter zijn oortjes dus.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Net opgedroogd achter zijn oortjes dus.![]()
DE 2 TV-vrouwen ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef bietel het volgende:
Een stuk jongere vriend van me moest ik laatst uitleggen wie Mies Bouwman en Sonja Barend zijn...
Tegenwoordig ben je hier al oud als je bewust de 80's hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Jim had een vader die in zijn jeugd naar Fame keek.
En ? Waar hield ie van ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:39 schreef ArendBarend het volgende:
ik heb ook een vader
Oebele. Rikki en Slingertje. De Vrijbuiters. De Schat van het Kasteel Zonder Naam. De Bageloes. Brigadier Dog. Pip en Zip.quote:
Ik heb de 70's ook bewust meegemaakt (grotendeels dan). Dan ben ik al dood dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:30 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je hier al oud als je bewust de 80's hebt meegemaakt.
Mijn vader is 64, tennist 6 keer in de week, en dan elke keer 2 a 4 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef vogelkooi het volgende:
mijn vader houd van hardlopenals iemand van 47 .
maar wel goed dat ie ook de regen in gaat.
waneer word er getrouwd?
Tja, ik ook....................quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Ik heb de 70's ook bewust meegemaakt (grotendeels dan). Dan ben ik al dood dus.![]()
Binnentikkertje: mooi, dan hoef ik de komende 11 jaar maar 11.000 posts per jaar te halenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |