we worden oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Jim had heeft een vader die in zijn jeugd naar Fame keek.
Te weinig zuurstof bij de geboorte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Ole het volgende:
aan een glaasje snor?
Ik had een opa die over stoommachines sprak alsof het maanmannetjes waren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn pa praat over de 80-jarige oorlog alsof het gisteren was..
Die weten waarschijnlijk ook niet wat Raider wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Ringo het volgende:
Ik heb vrienden die niet meer weten dat Duitsland vroeger in tweeën is gedeeld.
De kans is aanwezig dat mijn vader zich dat over 20 jaar ook niet meer kan herinneren, maar toch.
Waar denk je dat de nickname van TS vandaan komt ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn pa praat over de 80-jarige oorlog alsof het gisteren was..
die was tegelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Die weten waarschijnlijk ook niet wat Raider was
Ik heb er eentje moeten uitleggen "wie" Pearl Jam was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb er eentje moeten uitleggen "wie" Pearl Jam was.![]()
Zo heette Twix vroegerquote:
tegen mij meneer. maar dat komt omdat ik zo'n uitgeblowede drankkop heb.quote:
Dat zeggen geile kassameisjes waar ik het best op zou kunnen ook wel eens tegen mijquote:
Treets!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
streets.
Tong is 44quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:25 schreef vosss het volgende:
En hoe oud is dat als ik vragen mag?
ps: ook als het niet mag
quote:
En wat deed je daar precies mee?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
dille en kamille had vroeger nog alsem. sucht...
quote:
Dat weet ik zelfs, als 16-jarig kind.quote:
Ach, de beste vrouwen worden pas echt mooi na hun veertigste.quote:
jij zag jezelf al open en neer gaan bij een 24-jarige tong?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, de beste vrouwen worden pas echt mooi na hun veertigste.
Trouwen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef Ringo het volgende:
Ach, de beste vrouwen worden pas echt mooi na hun veertigste.
Volgens mij snap jij mijn post niet helemaal. Net zoals ik de jouwe niet snapquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
jij zag jezelf al open en neer gaan bij een 24-jarige tong?
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij mijn post niet helemaal. Net zoals ik de jouwe niet snap
Jij mag onze getuige zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef dvr het volgende:
Het verbreken van een huwelijksgelofte is strafbaar. Ik zal er op toezien dat jullie de daad bij het woord voegen.
En het ergste is, dat ze je daarmee oprecht een plezier menen te doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef vosss het volgende:
Dat zeggen geile kassameisjes waar ik het best op zou kunnen ook wel eens tegen mij
Maar geen witte jurk, hè?quote:
Ik wilde eigenlijk naar Las Vegas, maar dit klinkt ook best.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Ringo het volgende:
Maar geen witte jurk, hè?
Een woest diner op de hei, dat wel, met veel drank en zigeunermuziek. Dat het dan snoeihard gaat regenen als het dessert wordt geserveerd.
En een huwelijksreis in een blauwe Kever.![]()
Net opgedroogd achter zijn oortjes dus.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Net opgedroogd achter zijn oortjes dus.![]()
DE 2 TV-vrouwen ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef bietel het volgende:
Een stuk jongere vriend van me moest ik laatst uitleggen wie Mies Bouwman en Sonja Barend zijn...
Tegenwoordig ben je hier al oud als je bewust de 80's hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Jim had een vader die in zijn jeugd naar Fame keek.
En ? Waar hield ie van ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:39 schreef ArendBarend het volgende:
ik heb ook een vader
Oebele. Rikki en Slingertje. De Vrijbuiters. De Schat van het Kasteel Zonder Naam. De Bageloes. Brigadier Dog. Pip en Zip.quote:
Ik heb de 70's ook bewust meegemaakt (grotendeels dan). Dan ben ik al dood dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:30 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je hier al oud als je bewust de 80's hebt meegemaakt.
Mijn vader is 64, tennist 6 keer in de week, en dan elke keer 2 a 4 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef vogelkooi het volgende:
mijn vader houd van hardlopenals iemand van 47 .
maar wel goed dat ie ook de regen in gaat.
waneer word er getrouwd?
Tja, ik ook....................quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Ik heb de 70's ook bewust meegemaakt (grotendeels dan). Dan ben ik al dood dus.![]()
Binnentikkertje: mooi, dan hoef ik de komende 11 jaar maar 11.000 posts per jaar te halenquote:
Oebele is hupsakee!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Knip het volgende:
Oebele.
Hey, leeftijdsgenoot. Ook nooit volwassen geworden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef quo_ het volgende:
Ik heb last van een generatiekloof, vooral met mensen van mijn eigen leeftijd.
Ik vermaak me prima op Fok!, vind geenstijl een verademing in deze truttige maatschappij.
Ik ben 43....... oud dus.
quote:
Oh jee, dan ben ik natuurlijk al morsdood, want ik heb de 60's nogal bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef DoorBell het volgende:
Ik heb de 70's ook bewust meegemaakt (grotendeels dan). Dan ben ik al dood dus.![]()
schijndood. deal?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, dan ben ik natuurlijk al morsdood, want ik heb de 60's nogal bewust meegemaakt.![]()
Jij bent van Phil Bloom. Ik van Open en Bloot.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, dan ben ik natuurlijk al morsdood, want ik heb de 60's nogal bewust meegemaakt.![]()
Een Twix is idd minder lekker.quote:
Hebben ze de Nuts afgeschaft?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:26 schreef tong80 het volgende:
Treets was ook lekkerderder dan M&M
De Nuts bestaat ook al niet meer.
ik was eerder!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Welles:
http://www.nestle.nl/corporate/producten/nuts.htm
Ah gelukkig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Welles:
Da's een pauper winkel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:34 schreef tong80 het volgende:
Waarom verkoopt de Albert Hein hem dan niet ?
We zijn net zo oud, maar euh ... nuts hebben ze nog gewoon overal bij de pomp....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:26 schreef tong80 het volgende:
Treets was ook lekkerderder dan M&M
De Nuts bestaat ook al niet meer.
zal ze met m`n rollator onderrijden, dat hier menschen nog aan mede doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef Feldhofer het volgende:
Er loopt op geenstijl al een actie tegen bejaarden, mischien een goed id om mee te doen![]()
Mijn vader noemt M&M's Treatsquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Welles:
quote:Iedereen kent NUTS van de televisie-commercials ("No NUTS, No Glory") waarin je kon zien dat het een nuchtere en relativerende candybar is.
trEEts! En dat was dan de variant met pinda's erin, die andere waren gewoon Smarties. Of Bonitos, die had je ook nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |