Je hebt mailquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef lekkergoedbezig het volgende:
30 euri's geboden.. ( heb zat hardware te ruil anders, mail maar ff voor details)
Bedankt voor de goeie review!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:24 schreef ukga het volgende:
ik heb net witte jamo compact 120 gekocht, die dingen geven echt een prachtig geluid, kope dus.
Alleen enit voor mij want ik net neiuwe .
Ik had al een bod van 30.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:53 schreef gepparidoga het volgende:
Bij deze 20 euro geboden!
Wanneer kom je ze halen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef gepparidoga het volgende:
Dan wachten we het nog even af. Voor 25 euro dus
Waar woon je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef gepparidoga het volgende:
Deze week kan ik niet. Is volgende week, ergens een avond, okay?
mail me even op mijn username @gmail.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef gepparidoga het volgende:
Utrecht.
Ik heb je gister gemaild over een afspraak.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef gepparidoga het volgende:
Deze week kan ik niet. Is volgende week, ergens een avond, okay?
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik mensen zie die hun oude autostoelhoezen te koop zetten...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef Zaadhaas het volgende:
wrom gaat deze oude shit niet gewoon in de container?
haha oude autostoelhoezen? voor de goede lezers onder ons had je kunnen lezen dat het een compleet interieur was dus 2 voorstoelen, achterbank en deurpanelen. Handig voor iemand die ze stoelen gaar heeft en zo iemand heeft het dus ook gekocht van mij om ze huidige interieur op te knappen. Beter dan een voor de oorlogse radio met speakers die verteerde woofers hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik mensen zie die hun oude autostoelhoezen te koop zetten...
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Zaadhaas het volgende:
[..]
haha oude autostoelhoezen? voor de goede lezers onder ons had je kunnen lezen dat het een compleet interieur was dus 2 voorstoelen, achterbank en deurpanelen. Handig voor iemand die ze stoelen gaar heeft en zo iemand heeft het dus ook gekocht van mij om ze huidige interieur op te knappen. Beter dan een voor de oorlogse radio met speakers die verteerde woofers hebben![]()
hahahquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik mensen zie die hun oude autostoelhoezen te koop zetten...
Zie boven, JVC tape/tuner/versterker comboquote:
20 CD-wisselaar Pioneer PD-F605quote:en wat voor cd wisselaar?
Wat versta je onder 'setje'?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
15 euro geboden voor het setje.
kan het vanavond bij je ophalen in montfoort.
edit- of natuurlijk een krat bier geboden
25 euro!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Boxen en de rest....
Gaat me voornamelijk om de boxen aangezien 1 van de 2 boxen van mij het loodje heeft gelegt. maar cd wisselaar is ook nooit weg
Maak anders maar een mooi prijsje voor de boxen en een prijsje voor boxen plus cdwisselaar en tape-tuner-versterker
![]()
OK. Wil je ze eerst nog even luisteren? Dan kan het na 8'en.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
20 euro en we hebben een deal. kom ik vanavond met de auto langs om het op te halen
hoef je het ook niet meer langs de straat te zetten
Prima!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik heb het allemaal aangesloten en alles werkt naar behoren! thx![]()
cd wisselaar nog niet kunnen aansluiten omdat ik die kabeltjes niet kan vinden![]()
![]()
toppie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |