abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45906439
Ow en ik wacht wel op SP1 na 3 dagen uitproberen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:00:16 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_45906578
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:45 schreef remlof het volgende:

[..]

nog niet voor de GeForce Go kennelijk, maar XP drivers werken goed hoor
Behalve dan dat ik een BSOD krijg als ik een plaatje wil bekijken of als ik de vista index wil herberekenen
Ey Nvidia, schiet eens op met die Vista driver voor de Geforce Go
Yankee go home!
pi_45906613
Dat activeren was trouwens een eitje.
pi_45906618
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:11 schreef Gloeidoos het volgende:
Dat activeren was trouwens een eitje.
Ja het uitzetten van alle overbodige shit is meer werk.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:19:04 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45906636
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:12 schreef schvvmert het volgende:
Ja het uitzetten van alle overbodige shit is meer werk.
Ben toch blij dat ik een legale Ultimate key heb.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:47:18 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45907399
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik een BSOD krijg als ik een plaatje wil bekijken of als ik de vista index wil herberekenen
Ey Nvidia, schiet eens op met die Vista driver voor de Geforce Go
Videodrivershit Ik heb exact dit gehad met Intel drivers; nieuwere drivers fixten bovenstaande 2 dingen, maar af en toe heb ik nog een BSOD. Hopelijk wordt dat ook nog gefixt. Hassle je videokaart maker voor nieuwe drivers.

Tips voor een leuke Aero-capable (hoeft niet DX10) videokaart zijn trouwens welkom. Vooral voor officewerk, videobewerking, gamen niet zo belangrijk, mooie output wel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45907435
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:47 schreef soylent het volgende:

Tips voor een leuke Aero-capable (hoeft niet DX10) videokaart zijn trouwens welkom. Vooral voor officewerk, videobewerking, gamen niet zo belangrijk, mooie output wel.
Ik heb er een 7600GT (XFX Fatal1ity versie) in gezet. Passief gekoeld, en voor af en toe een spel snel genoeg. Als de DX10 kaarten gemeengoed zijn ga ik wel weer eens verder kijken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45907469
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Ben toch blij dat ik een legale Ultimate key heb.....
Uhh.... al dat overbodige zit in Vista zelf.......
pi_45907476
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:55 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Uhh.... al dat overbodige zit in Vista zelf.......
Wat is er dan precies allemaal zo overbodig dat het eruit gesloopt dient te worden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:00:43 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45907508
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb er een 7600GT (XFX Fatal1ity versie) in gezet. Passief gekoeld, en voor af en toe een spel snel genoeg. Als de DX10 kaarten gemeengoed zijn ga ik wel weer eens verder kijken.
Die kost meer dan 150PLEUR geck! Of bekijk ik de verkeerde? Moet je echt zoveel lappen om een normale VISTA EXPERIENCE te hebben?

* soylent was meer op zoek naar iets van 50-100EUR
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45907534
Oh, het kan best goedkoper, ik gaf alleen even aan wat ík heb gekocht.
En zo duur is 150 euro niet voor een videokaart hoor.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:04:03 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45907547
Ik weet het, ik heb 150 uitgegeven aan een AGP videokaart, 2 weken voordat de totale industrie besloot om geen AGP mainboards meer te maken
  Forum Admin vrijdag 2 februari 2007 @ 08:07:59 #213
58651 crew  murp
murp
pi_45907587
* murp heeft een geforce fx5200
pi_45907738
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat is er dan precies allemaal zo overbodig dat het eruit gesloopt dient te worden?
De gratis in de maag gesplitste extra onderdelen die ik toch niet gebruik.
Het is weer even zoeken welke services allemaal uitkunnen
pi_45907767
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:26 schreef schvvmert het volgende:

[..]

De gratis in de maag gesplitste extra onderdelen die ik toch niet gebruik.
Het is weer even zoeken welke services allemaal uitkunnen
Met de 'overbodige' services valt het erg mee in Vista. Als je er 3 kunt uitzetten ben je al een hele vent gok ik zo. En met 'overbodige' onderdelen eruit slopen win je hooguit wat diskspace. Nou, oeh.
pi_45907869
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Met de 'overbodige' services valt het erg mee in Vista. Als je er 3 kunt uitzetten ben je al een hele vent gok ik zo. En met 'overbodige' onderdelen eruit slopen win je hooguit wat diskspace. Nou, oeh.
De tijd zal 't leren. Ik blijf voorlopig bij mijn uitgeklede XP.
pi_45910668
Als ik een vista oem editie koop, kan ik die dan installeren en gebriken? Ik heb nu een legale xp home editie op mn laptop en was 1 maand te vroeg voor die vista upgrade coupon
pi_45910732
Yup kan.

100% legaal is t niet maar het werkt en je hebt nergens gezeik mee.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45910867
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
Yup kan.

100% legaal is t niet maar het werkt en je hebt nergens gezeik mee.
waarom is het niet legaal ?
pi_45910897
oem mag tochnie los verkocht worden?
pi_45910950
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Heejuh daarom vraag ik ook om een emailtje En geen PM ofzo
EDIT: Totdat ik een legale versie heb aangeschaft
Ow.. dan is het goed?

Jongens, als je zo graag Vista wil koop het! Wil je geen geld kwijt zijn om leuke eyecandy ga Linux gebruiken met Beryll.
pi_45910987
OEM is alleen legaal als je t bij een moederbord koopt, dan ben je systeembouwer en mag je die licentie gebruiken. OEM mag ook gebruikt worden door grote bedrijven (HP, Dell) die ze bij hun PCs verkopen.

Koop je een losse OEM dan ben je geen systeembouwer en heb je dus geen recht op deze licentie waardoor deze vervalt. Dit is allemaal volgens de EULA. Punt is dat dit nooit te controleren is door Microsoft. Hoe weten ze wie een OEM versie heeft gekocht zonder mobo? Daarnaast is de vraag of ze er wat aan willen doen. Natuurlijk ze lopen inkomsten mis omdat die personen anders een retail versie hadden moeten kopen maar aan de andere kant zullen nu meer en meer mensen geneigd zijn om een legale versie van Windows te kopen en daarnaast zijn de kosten van opsporing zullen zo hoog zijn dat het het niet waard is om er achter aan te gaan.

Kortom, volgens de EULA is een losse OEM kopen illegaal maar in praktijk merk je er geen zak van en is het gewoon een legale Windows Vista zonder allemaal activatie crackjes enzo Koop gewoon een OEM dus

Dit is iig wat ik begrepen heb uit een topic op GoT maar het zou ook zomaar kunnen dat je OEM los mag kopen onder het kopje dat je systeembouwer bent en ergens anders je moederbord hebt gekocht. Zal mij verder ook aan mn derierre oxideren, zolang ik zonder activatie cracks e.d. maar gewoon m'n Vista kan updaten en daarover bestaat geen twijfel.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:46:19 #223
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_45911916
komt de home versie nog op MSDN?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:00:51 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_45912328
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:47 schreef soylent het volgende:

[..]

Videodrivershit Ik heb exact dit gehad met Intel drivers; nieuwere drivers fixten bovenstaande 2 dingen, maar af en toe heb ik nog een BSOD. Hopelijk wordt dat ook nog gefixt. Hassle je videokaart maker voor nieuwe drivers.

Ik heb het toch voor elkaar gekregen door de laatste Nvidia ForceWare WHQL drivers te installeren:

De Vista driver voor de GeForce 7600 GS werkt kennelijk ook prima voor de GeForce Go 7600
Yankee go home!
pi_45913025
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
OEM is alleen legaal als je t bij een moederbord koopt, dan ben je systeembouwer en mag je die licentie gebruiken. OEM mag ook gebruikt worden door grote bedrijven (HP, Dell) die ze bij hun PCs verkopen.

Koop je een losse OEM dan ben je geen systeembouwer en heb je dus geen recht op deze licentie waardoor deze vervalt. Dit is allemaal volgens de EULA. Punt is dat dit nooit te controleren is door Microsoft. Hoe weten ze wie een OEM versie heeft gekocht zonder mobo? Daarnaast is de vraag of ze er wat aan willen doen. Natuurlijk ze lopen inkomsten mis omdat die personen anders een retail versie hadden moeten kopen maar aan de andere kant zullen nu meer en meer mensen geneigd zijn om een legale versie van Windows te kopen en daarnaast zijn de kosten van opsporing zullen zo hoog zijn dat het het niet waard is om er achter aan te gaan.

Kortom, volgens de EULA is een losse OEM kopen illegaal maar in praktijk merk je er geen zak van en is het gewoon een legale Windows Vista zonder allemaal activatie crackjes enzo Koop gewoon een OEM dus

Dit is iig wat ik begrepen heb uit een topic op GoT maar het zou ook zomaar kunnen dat je OEM los mag kopen onder het kopje dat je systeembouwer bent en ergens anders je moederbord hebt gekocht. Zal mij verder ook aan mn derierre oxideren, zolang ik zonder activatie cracks e.d. maar gewoon m'n Vista kan updaten en daarover bestaat geen twijfel.
Wel goed uitlegt maar Microsoft heeft nu zelf aangegeven dat het legaal is om een OEM versie te kopen. Ik heb mijn oem gekocht bij www.azerty.nl voor nog geen 90 euro, echt niet duur!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:38:37 #226
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_45913380
Draai nu windows Vista home basic N
Maar nu zit ik met het probleem dat m'n internet niet meer doet!
Provider (@sloom...) ondersteunt vista nog niet.

Iemand suggesties?
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:42:20 #227
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45913498
Er valt niks te ondersteunen aan een OS hoor, daar kan @Home niks aan doen dus. Het enige dat ze doen, is je helpen. Dié ondersteuning hebben ze niet.

Of je nou Vista draait of XP of OSX dondert niks. Allemaal hetzelfde.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:03:13 #228
58200 Breemz
pi_45914111
Hij wil de software van @home niet installeren, de cd doet niet, niet vista ready.
Dus hij installeert de instellingen ook niet. @home gebelt, zeggen wij ondersteunen nog geen Vista, helaas tot ziens daag. (serieus dat ik zo werd afgewimpeld)
I love to be in charge
pi_45914145
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:03 schreef Breemz het volgende:

Hij wil de software van @home niet installeren, de cd doet niet, niet vista ready.
Dus hij installeert de instellingen ook niet. @home gebelt, zeggen wij ondersteunen nog geen Vista, helaas tot ziens daag. (serieus dat ik zo werd afgewimpeld)
Schrale troost, dit kunnen ze nooit lang volhouden als straks Dell, HP, Packard Bell, etc, etc, hun pc's met Vista gaan uitleveren en het gemeengoed wordt. Maar daar heb je nu niks aan. Maar waar heb je die software voor nodig dan? Ik ken @home totaal niet, maar is het niet een kwestie van je PC op DHCP zetten en gaan?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:06:23 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_45914202
quote:
Het enige dat je hoeft te doen is het IP adres van je router/modem bij 'gateway' in te vullen en zorgen dat DHCP aanstaat, toch

edit: wat jarno zegt dus
Yankee go home!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:09:21 #231
58200 Breemz
pi_45914297
en dat zijn juist de dingen die die stomme cd zou doen, dingen die ik niet uit m'n hoofd weet en eerlijk gezegd ook niet kan

en via een netwerk maken zeg maar bij Vista, kan ik alleen maar met een wachtwoord enzo. dingen die ik dus niet heb. verder kan je draadloos instellen, heb geen draadloos.. GRRR
I love to be in charge
pi_45914353
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:09 schreef Breemz het volgende:
en dat zijn juist de dingen die die stomme cd zou doen, dingen die ik niet uit m'n hoofd weet en eerlijk gezegd ook niet kan
Toch is het de moeite waard dit even uit te zoeken. Het is retesimpel, en als ik jou was zou ik die treurige @home software niet op m'n mooie nieuwe Vista installatie los willen laten.

Heb je een Nederlandse of Engelse Vista?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:12:24 #233
58200 Breemz
pi_45914385
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toch is het de moeite waard dit even uit te zoeken. Het is retesimpel, en als ik jou was zou ik die treurige @home software niet op m'n mooie nieuwe Vista installatie los willen laten.

Heb je een Nederlandse of Engelse Vista?
engels
I love to be in charge
pi_45914442
Ik heb hier geen Vista, maar ga even op zoek naar je Network Connections en de eigenschappen van je LAN verbinding. Dan moet je iets tegen komen met 'Internet Protocol (TCP/IP)' en als je daar de eigenschappen van opvraagt moet je iets in de strekking van 'Obtain an IP address automatically' zien staan.

Of druk eens op F1.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:16:05 #235
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45914476
ik ga zo vista ultimate kopen.
bij de lokale computerboer. 180 incl. btw. (GEEN update. gewoon full install)

terwijl t bij dell 400ex. kost.

maakt de lokale computerboer een grote fout of wil dell maximaal cashen?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_45914645
De lokale computerboer verkoopt een OEM versie. Dwz, de versie die bedoelt is voor systeembouwers zoals jouw computerboer. Officieel mogen consumenten nu ook systeembouwer zijn van MS, maar dan moet het pakket wel samen met het moederbord verkocht worden. Dus wat jouw computerboer doet mag officieel niet, maar is oncontroleerbaar en eigenlijk min of meer geaccepteerd als normaal omdat je vast ooit wel eens een moederbord hebt gekocht.

Een OEM versie mag (officieel) ook niet meegenomen worden naar een nieuwe PC, iets wat bij een retail (winkel) versie wel mag. Plus dat je bij een retail versie recht hebt op support van MS.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:30:23 #237
58200 Breemz
pi_45914919
beetje omslachtig allemaal maar ik heb internet!
even een netwerkje aangelegd tussen deze pc en de Vista pc.

thnx anyway
I love to be in charge
pi_45914970
quote:
En terecht, de meeste helpdesken hebben Vista niet eens kunnen testen op nstallers ed. Ik weet dat ze bij ons ook pas recentelijk zijn gaan testen met Vista. "We lopen ff niet achter die hele Vista hype aan". Kan het me goed voorstellen dat bedrijven dit doen. Plus, alle Windowzen die ik ken hebben een gelijke manier van je netwerk instellen - error ligt in dit geval tussen toetsenbord en stoel.
pi_45915052
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:31 schreef slakkie het volgende:

[..]

En terecht, de meeste helpdesken hebben Vista niet eens kunnen testen op nstallers ed. Ik weet dat ze bij ons ook pas recentelijk zijn gaan testen met Vista. "We lopen ff niet achter die hele Vista hype aan". Kan het me goed voorstellen dat bedrijven dit doen.
Oneens. Beta's en RC's zijn al tijjjjjjjden makkelijk verkrijgbaar, even een test pc'tje inrichten en testen of e.e.a. werkt had allang kunnen gebeuren. Dat je (waarschijnlijk triest geprogrammeerde) installatie cd'tje niet werkt kan ik me nog voorstellen, maar maak even een PDF-je oid voor mensen die Vista gebruiken, zodat ze iig internet op kunnen.
pi_45915186
Hmm. Is het niet mogelijk om een gebruikersgroep aan te maken die wél programma's kan installeren maar niet (zoals nu bij administrators het geval is) alle documenten/persoonlijke mappen van de administrators kan bekijken?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:44:22 #241
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45915320
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
De lokale computerboer verkoopt een OEM versie. Dwz, de versie die bedoelt is voor systeembouwers zoals jouw computerboer. Officieel mogen consumenten nu ook systeembouwer zijn van MS, maar dan moet het pakket wel samen met het moederbord verkocht worden. Dus wat jouw computerboer doet mag officieel niet, maar is oncontroleerbaar en eigenlijk min of meer geaccepteerd als normaal omdat je vast ooit wel eens een moederbord hebt gekocht.

Een OEM versie mag (officieel) ook niet meegenomen worden naar een nieuwe PC, iets wat bij een retail (winkel) versie wel mag. Plus dat je bij een retail versie recht hebt op support van MS.
aha. op die fiets dan.

ik ga m nu ophalen. vanavond lekker installeren onder het genot van een biertje
echt geweldig dit.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_45915618
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oneens. Beta's en RC's zijn al tijjjjjjjden makkelijk verkrijgbaar, even een test pc'tje inrichten en testen of e.e.a. werkt had allang kunnen gebeuren. Dat je (waarschijnlijk triest geprogrammeerde) installatie cd'tje niet werkt kan ik me nog voorstellen, maar maak even een PDF-je oid voor mensen die Vista gebruiken, zodat ze iig internet op kunnen.
Ik weet dat die zooi al tijden beschikbaar is, maar terecht (ik zeg dit puur uit eigen overtuiging) dat ze het niet altijd meegaan in de hype. Vele bedrijven werken zelf nog met NT5.x en niet met 6.x. Ongetwijfeld dat er developers zijn die allang gekeken hebben naar wat er moet veranderen in de code van de installers. Helpdesken zullen deze informatie echter nog niet hebben (of wel .. ).

Plus, de netwerkinstellingen veranderen niet van een ISP, een beetje denkwerk aan de kant van de consument/gebruiker zal voldoende zijn om die hurdle te overbruggen.
En ik mag aannemen dat als jij nu al Vista hebt, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf wat instellingen te veranderen. "Kijk ik heb Vista gedownload en installed.." "Hoe moet ik mijn netwerk instellen" *ZUCHT*
pi_45915667
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:54 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ik weet dat die zooi al tijden beschikbaar is, maar terecht (ik zeg dit puur uit eigen overtuiging) dat ze het niet altijd meegaan in de hype.
Hype? Vista is straks hét standaard OS dat álle major fabrikanten gaan uitleveren, wat nou hype? Daarnaast, misschien is het leuk om als ISP mee te gaan met nieuwe technieken en software.
quote:
Plus, de netwerkinstellingen veranderen niet van een ISP, een beetje denkwerk aan de kant van de consument/gebruiker zal voldoende zijn om die hurdle te overbruggen.
Je bent toch een helpdesk?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:00:40 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45915775
het is nu misschien een hype, maar dat was XP ook .

En TCP/IP blijft TCP/IP XP, Vista, OSX of Linux.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45915801
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Jarno het volgende:
Hype? Vista is straks hét standaard OS dat álle major fabirkanten gaan uitleveren, wat nou hype? Daarnaast, misschien is het leuk om als ISP mee te gaan met nieuwe technieken en software.
Nou, voor eyecandy kan je overstappen op Vista. Maar het netwerkgedeelte lijkt me niet echt wowowow special. Ik wil best een keer Vista zonder manual installen en durf te wedden dat die netwerk instellingen zeer snel gevonden en aangepast zijn.

Ik vind Vista een hype, maar ik ben dan ook niet van de eyecandy en Windows ben ik echt zat - maar dat boeit verder niet voor de discussie.
Voor mij blijft het standaard OS 2k, en misschien XP vanwege de tabcompletion.
-edit: uiteraard geldt deze uitspraak alleen voor Windows OS'en-
quote:
Je bent toch een helpdesk?
Ja, maar dat betekend niet dat je gelijk alles ondersteund. Omdat MS iets nieuws uitbrengt betekend het niet dat jij het moet ondersteunen (zie ff voor verdere beargumentering waarom ik dit zei in mijn edit).

Zie jij trouwens Linux ondersteuning bij helpdesken? Ik bedoel maar, niet alles is ondersteund, en omdat het MS is betekend het ook niet dat het ondersteund moet worden.
pi_45915848
Sorry, ik vind het gewoon luiheid. Het is een ochtendje werk voor 1 persoon en je maakt er enorm veel gebruikers gelukkig mee.
pi_45915880
Ik zie het als een consequentie voor de early adaptors. Je zal zelf ook aan het werk moeten. Maar onze mening verschilt hierover, das iig duidelijk
pi_45915909
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef slakkie het volgende:
Ik zie het als een consequentie voor de early adaptors.
Early? Je bent als helpdesk gewoon rijkelijk laat. Je kunt op je vingers natellen dat Vista straks het default OS voor eingebruikers gaat worden, waarom nu niet vast je huiswerk doen?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:05:51 #249
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45915938
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef slakkie het volgende:

[..]

Nou, voor eyecandy kan je overstappen op Vista. Maar het netwerkgedeelte lijkt me niet echt wowowow special. Ik wil best een keer Vista zonder manual installen en durf te wedden dat die netwerk instellingen zeer snel gevonden en aangepast zijn.

Ik vind Vista een hype, maar ik ben dan ook niet van de eyecandy en Windows ben ik echt zat - maar dat boeit verder niet voor de discussie.
Voor mij blijft het standaard OS 2k, en misschien XP vanwege de tabcompletion.
[..]

Ja, maar dat betekend niet dat je gelijk alles ondersteund. Omdat MS iets nieuws uitbrengt betekend het niet dat jij het moet ondersteunen (zie ff voor verdere beargumentering waarom ik dit zei in mijn edit).

Zie jij trouwens Linux ondersteuning bij helpdesken? Ik bedoel maar, niet alles is ondersteund, en omdat het MS is betekend het ook niet dat het ondersteund moet worden.
Begrijp je wel maar MS is de standaard (gelukkig wel). Je moet er toch niet aan denken dat je een Helpdesk voor Linux bent of dat Linux de standaard in een bedrijf is....

p.s. mijn ervaringen met Linux zijn slecht
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45916003
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Early? Je bent als helpdesk gewoon rijkelijk laat. Je kunt op je vingers natellen dat Vista straks het default OS voor eingebruikers gaat worden, waarom nu niet vast je huiswerk doen?
Ja early. Het is niet zo dat je Vista moet kopen om erbij te horen. Zat andere keuzes. Plus, alles blijft hetzelfde - zo moeilijk is het dan toch niet? De gebruiker kan ook zijn huiswerk doen voordat ie de overstap maakt.
Vroeger of later zal een bedrijf echt wel kiezen om alles voor Vista op een rijtje te hebben, maar denk dat het voor sommige bedrijven op dit moment gewoon nog niet loont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')