volgensmij waren dat geen kinderboekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef PhysicsRules het volgende:
steven king? nee toch...
Ik ben wel eens langs een tv-serie gezapt waar kinderen bij een kampvuur griezelverhalen vertellen. is het die? Dan heb ik er sowieso geen naam bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Amerikaan, kinder boeken , griezelverhalen , tv serie over zijn boeken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
volgensmij waren dat geen kinderboeken![]()
Nee, die is het nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben wel eens langs een tv-serie gezapt waar kinderen bij een kampvuur griezelverhalen vertellen. is het die? Dan heb ik er sowieso geen naam bij
Dat klopt maar wil toch graaag nog een naam horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:09 schreef PMI84 het volgende:
Hij is van Fear Street, weet zijn naam alleen niet
Smith??quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn voornamen Robert Lawrence achternaam begint met een S
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef DiviFilius het volgende:
Sting ?
Dat is vast goed, aangezien er verder niets kanquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:24 schreef DiviFilius het volgende:
Stine ?
ik heb Stink ook nog overwogen, maar dat leek me onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:25 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Dat is vast goed, aangezien er verder niets kan![]()
Dan had hij vast een pseudoniem aangenomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:25 schreef PhysicsRules het volgende:
stink
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:24 schreef DiviFilius het volgende:
Stine ?
Londenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef DiviFilius het volgende:
Noem alle steden uit het refrein van 'Liefs uit Londen'
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:30 schreef PhysicsRules het volgende:
madrid, moskou, lissabon, praag, londen
Goed geheugenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar zij stuurt een kaartje uit madrid
en uit moskou komt een brief
Met de prachtigste verhalen
G'd wat is ze lief.
Gisteren uit lissabon,
Ik mis je en een zoen.
Vandaag uit praag een kattebel
Want er is zoveel te doen.
En morgen als de postbode mijn huis weer geeft gevonden,
Een kaartje met Liefs uit Londen.
Heb voor mijn vrouw alle CD's gekocht, een voor een.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het enige acceptabele nummer van Blaf![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Neleos het volgende:
Ouagadougou
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Neleos het volgende:
Ouagadougou
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Twee voetballers?
Oeps, jaar aangepastquote:
Strafschopseries tel ik niet meequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef DiviFilius het volgende:
is het dan die halve finale tegen Italië ?
En die is het (in 1996)! Daarna volgde een 0-0 tegen Frankrijk (en uitschakeling) en op het EK 2000 kreeg Nederland weliswaar 3 goals tegen (2x Frankrijk en 1x Joegoslavie), maar toen stond Westerveld in de goalquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |